Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
281/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan jos siltä tuntuu. Kahta tuollaista olen deittaillut. Ei kannata kauhean vakavalla meisingillä lähteä tai taustoista kysellä.

Itsellä molemmat kohtelivat minua kauniisti, kunnioittavasti. Mitään vakavaa en kaivannutkaan, mutta olivat kevyempään deittailuun just mainioita. Fyysistä voimaa pelkäämätön (joka sitä uskaltaa käyttää myös, hmm, makkarissa), mutkaton ja itsevarma mies kiehtoo. Itse olen vähän pirullinen, omasta mielestäni tietysti hirveän hauska, mutta monelle miehellä tahattomasti vain vittumainen. Nämä osasivat ottaa "vittuiluni" vastaan naurulla. Siihen sulin.

Sinä löydät Gro-Magnon ihmisestä sitä mitä minä löydän älyllisestä maskuliinisesta normimiehestä mutta älyllisesti painitte alasarjassa.

Kiitos tästä sosioelitistisestä huomiostasi.

Ystävällisyys on maailman suurintakin älykkyyttä merkittävämpi hyve. Itse uskon näin. Äly vailla moraalisia kehyksiä, pyrkimystä olla hyvä, parempi, on melko tyhjää.

Vierailija
282/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä keväällä tulleessa hääohjelmassa joku mopojengiläinen nai stripparin. Se tyyppi ei kylläkään olemukseltaan vastannut kenenkään mielikuvaa stereotyyppisestä liivimiehestä.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005593015.html

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUH! Pyytäspä muaki, lähtisin asap. Kypsynyt näihin perus tossukoihin..

Vierailija
284/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan jos siltä tuntuu. Kahta tuollaista olen deittaillut. Ei kannata kauhean vakavalla meisingillä lähteä tai taustoista kysellä.

Itsellä molemmat kohtelivat minua kauniisti, kunnioittavasti. Mitään vakavaa en kaivannutkaan, mutta olivat kevyempään deittailuun just mainioita. Fyysistä voimaa pelkäämätön (joka sitä uskaltaa käyttää myös, hmm, makkarissa), mutkaton ja itsevarma mies kiehtoo. Itse olen vähän pirullinen, omasta mielestäni tietysti hirveän hauska, mutta monelle miehellä tahattomasti vain vittumainen. Nämä osasivat ottaa "vittuiluni" vastaan naurulla. Siihen sulin.

Sinä löydät Gro-Magnon ihmisestä sitä mitä minä löydän älyllisestä maskuliinisesta normimiehestä mutta älyllisesti painitte alasarjassa.

Ystävällisyys on maailman suurintakin älykkyyttä merkittävämpi hyve. Itse uskon näin. Äly vailla moraalisia kehyksiä, pyrkimystä olla hyvä, parempi, on melko tyhjää.

Juu kyllä moraalia ja hyvyyttä löytyy parhaiten juuri huume- ja ihmiskauppiaista.

Vierailija
285/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin tilaisuuden ehdottomasti, kyllä sen hetken päästä huomaa synkkaako vai ei. Itse seurustelin  tämmöisen liivimiehen kanssa yli 3vuotta, ja alkuun olin myös epäileväinen miehen suhteen. Mutta se suhde oli kumminkin kaikinpuolin mahtava, mitään pahaa ei jäänyt hampaankoloon. Toki miehellä oli omat menonsa näissä "liivi-porukoissa", mutta se ei häirinnyt itseäni mitenkään.

Luotettava ja todella lempeä mies, vaikkei ulkonäöltään siltä vaikuttanutkaan. :)

Erotiinkin hyvissä väleissä, ja kyllä edelleen voidaan tervehtiä, miksei vaihtaa muutama sananenkin jos törmätään.

Vierailija
286/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meet treffeille! Suurimmalla osalla kundeista on kyllä tosi tarkat moraalisäännöt mitä tulee naisten kohteluun, toisin kun yleisesti luullaan. :)

Se liivi ei oo se mies, mies on mitä on ja kuuluu vaan veljeskuntaan. Se et on liivi ei todellakaan tarkoita et ois naistenhakkaaja, ne on poikkeuksia. Luultavasti kohtelee sua kun kukkaa kämmenellä.

Vierailija
287/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten CRO magnon 😊 Jos on tarvetta päteä "älykkyydellään" niin kannattanee ensin tarkistaa, että termit on edes jotakuinkin hallussa. 😂

Treffit lähenee...

AP

Vierailija
288/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai meet treffeille! Suurimmalla osalla kundeista on kyllä tosi tarkat moraalisäännöt mitä tulee naisten kohteluun, toisin kun yleisesti luullaan. :)

Se liivi ei oo se mies, mies on mitä on ja kuuluu vaan veljeskuntaan. Se et on liivi ei todellakaan tarkoita et ois naistenhakkaaja, ne on poikkeuksia. Luultavasti kohtelee sua kun kukkaa kämmenellä.

Joo menen :) Viestiä on pukannut tasaiseen tahtiin, yhtä mukavalta vaikuttaa kuin alussa.

Joku täällä mietti että miten mulla on kypäräkin valmiina - no kai nyt jos eksällä oli pyörä.

Ja...en ole antanut mitään ekaa alkukirjainta, en lähde täällä mainostamaan mikä kerho on kyseessä. :)

Vierailija
289/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hit the motor running kirjoitti:

Niin MIKÄ kerho sitten on kyseessä? Onhan niitä joka lähtöön, mm. Blue Knights johon otetaan jäseniksi vain poliiseja. Yleensä nää rikollisjengit liittää avoimesti nimeensä sen maininnan 1%

Ap kertoi jo alussa, nimeä mainitsematta mutta riittävän selvästi. Uudehko tulokas Suomessa, alkaa S:llä.

SAAAAAAAAAATANA tuli suomeen jo 90-luvulla, tämä selviää muinaisista aikakirjoista. Tarkka vuosi oli 95.

Vierailija
290/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä moraalia ja hyvyyttä löytyy parhaiten juuri huume- ja ihmiskauppiaista.

Varsinkin kun painottaa Tinder-profiilin kuvaustekstiä mutta ei niinkään mitä on uutisissa liivijengien rikollisuudesta. Tykkää eläimistä, lempeä, auttaa mielellään velkojen perinnässä mutta ei kotitöissä, ei käytä huumeita ainoastaan myy.

Vierailija
291/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että tämä on ns. Murun luojan uusi provohahmo. Samanlainen kirjoitustyyli, ja samantapainen kouluttautunut mutta miesten suhteen naiivi naishahmo.

Vierailija
292/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kohta rikosrekisteriä, kun sinut pakotetaan luukuttamaan jotain mömmöjä, ja sitten poliisi saa vihiä...

Aikamoisia ennakkoluuloja. Todellakaan ei liivimiehet, vaikka itse olisivatkon rikollisia, laita omia naisiaan tekemään tuollaista. Miksi kukaan omaa rakastaan pakottaisi tuollaiseen? Ennemminkin koittavat suojella tuollaiselta,

Kerrotko mihin perustat tämän käsityksesi?

Vierailija
293/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo menen :) Viestiä on pukannut tasaiseen tahtiin, yhtä mukavalta vaikuttaa kuin alussa.

Joku täällä mietti että miten mulla on kypäräkin valmiina - no kai nyt jos eksällä oli pyörä.

Ja...en ole antanut mitään ekaa alkukirjainta, en lähde täällä mainostamaan mikä kerho on kyseessä. :)

Mahtuuko suklaaseen, muista antaa ensin kakkosta, että ei iske mikään kulttuurishokki.

Vierailija
294/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen, että tämä on ns. Murun luojan uusi provohahmo. Samanlainen kirjoitustyyli, ja samantapainen kouluttautunut mutta miesten suhteen naiivi naishahmo.

No aivan ilmiselvä 0/5 rölli.

Vierailija
295/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään pulmusia niissä kerhoissaan ole. Toki pitävät huolen, että rikokset pysyvät salassa - etenkin, jos pyörii näkyvästi meidän tavallisten tallaajien maailmassa. Alamaailma on alamaailma, eikä sinne mitään nössyköitä edes oteta sisään. Maailmanrauhaahan he eivät hae, pidä se mielessä.

Olet ihastunut ja se on ymmärrettävää, jos hän vastaa kokonaisuudessaan sitä mitä miehestä haet. Muista myös tarkastella asiaa ilman vaaleanpunaisia laseja. Voiko liian täydellinen kuitenkin pitää sisällään mörköjä? Ehdottomasti. Anna mennä, mutta pidä silmät auki äläkä anna viedä täysin.

Vierailija
296/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen, en ketjua. Mä en ole aiheeseen perehtynyt, mutta sen verran omakohtaista kokemusta, että jostain syystä mun ulkonäkö tuntuu näitä tyyppejä miellyttävän. Muhun on useampi ”liivimies” ottanut yhteyttä eri deittipalveluissa. Yksi hassu asia yhdistää yhteydenottoja: kaikki ovat käyttäneet samoja ilmaisuja. Kuulemma olen ihan heidän ”naisensa näköinen”. Useimmat käyttävät myös tavalla tai toisella ilmaisua ”alahan pakata jo tavaroitasi niin tulen hakemaan sut”.

Jostain liivimiesten deittioppaasta kenties :)

Mitä liivimiehet Tinderissä tekee? Eikö saa naisia rokkibaareista?

Mitä miehet ylipäänsä tekevät Tinderissä? Eikö baareista löydy naisia?

Itse kävisin treffeillä, mua on aina miellyttänyt miehekkät miehet enemmän kun sellaset nyhveröt nörtit.

Vierailija
297/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muista se, että poliisi tulee olemaan myös sinusta kiinnostunut, jos jotain. Pitää ajatella ympyrän ulkopuolellekin.

Vierailija
298/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten CRO magnon 😊 Jos on tarvetta päteä "älykkyydellään" niin kannattanee ensin tarkistaa, että termit on edes jotakuinkin hallussa. 😂

Treffit lähenee...

AP

Sori, oli niin vahva mielikuva siitä mopoäijästä miehekkäästi muristen GROAAAAAARRRRRRRRRR ja mopo päristen PÄRRRRRRRRRRRR että on se varmaan hienoa. Koita olla tyttömäinen.

Vierailija
299/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen, en ketjua. Mä en ole aiheeseen perehtynyt, mutta sen verran omakohtaista kokemusta, että jostain syystä mun ulkonäkö tuntuu näitä tyyppejä miellyttävän. Muhun on useampi ”liivimies” ottanut yhteyttä eri deittipalveluissa. Yksi hassu asia yhdistää yhteydenottoja: kaikki ovat käyttäneet samoja ilmaisuja. Kuulemma olen ihan heidän ”naisensa näköinen”. Useimmat käyttävät myös tavalla tai toisella ilmaisua ”alahan pakata jo tavaroitasi niin tulen hakemaan sut”.

Jostain liivimiesten deittioppaasta kenties :)

Mitä liivimiehet Tinderissä tekee? Eikö saa naisia rokkibaareista?

Mitä miehet ylipäänsä tekevät Tinderissä? Eikö baareista löydy naisia?

Itse kävisin treffeillä, mua on aina miellyttänyt miehekkät miehet enemmän kun sellaset nyhveröt nörtit.

Joo ei se ole miehekäs mies jos ei lapsia myy prostituutioon. Meillä muilla naisilla voi olla toisenlaiset kriteerit miehekkyyteen.

Vierailija
300/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja muista se, että poliisi tulee olemaan myös sinusta kiinnostunut, jos jotain. Pitää ajatella ympyrän ulkopuolellekin.

Ei tule olemaan.

terveisin asioista oikeesti tietävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä