Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
701/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi olivat vain scheissea

Vierailija
702/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ihan oikeasti jankuta tuollaista sontaa. Olen ollut hoikka, pitkähiuksinen, hyväkroppainen nainen enkä todellakaan olisi kelvannut suurimmalle osalle miehistä. (Ei sen puoleen, että olisin huolinutkaan koskaan miestä, joka vain kelpuuttaa minut.)

Jos todella olet mitä sanot, niin aivan varmasti kelpaat suurimmalle osalle oikean ikäisistä sinkuista miehistä parisuhteeseen. Moneltako tälläiseltä mieheltä olet kysynyt?

Mikä vika on siinä että "vain" kelpaa jollekin. Syrjäytyneet miehet itkisivät onnesta, jos joku nainen "vain" kelpuuttaisi heidät. Sinun ongelma ei ole se, että miehet eivät kelpuuta sinua, vaan se, että sinä odotat sitä täydellistä prinssiä, jolle sinä olet se ainoa oikea. Jos saisit kokeilla deittailua keskiverto miehenä, masentuisit aivan varmasti.

Kertoisitko omin sanoin millainen käsitys sinulla on mitä on parisuhde?

Ei ainakaan sellainen, jonka sisältö on opiskeltu jostain oppaasti ja aletaan toimia sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ihan oikeasti jankuta tuollaista sontaa. Olen ollut hoikka, pitkähiuksinen, hyväkroppainen nainen enkä todellakaan olisi kelvannut suurimmalle osalle miehistä. (Ei sen puoleen, että olisin huolinutkaan koskaan miestä, joka vain kelpuuttaa minut.)

Jos todella olet mitä sanot, niin aivan varmasti kelpaat suurimmalle osalle oikean ikäisistä sinkuista miehistä parisuhteeseen. Moneltako tälläiseltä mieheltä olet kysynyt?

Mikä vika on siinä että "vain" kelpaa jollekin. Syrjäytyneet miehet itkisivät onnesta, jos joku nainen "vain" kelpuuttaisi heidät. Sinun ongelma ei ole se, että miehet eivät kelpuuta sinua, vaan se, että sinä odotat sitä täydellistä prinssiä, jolle sinä olet se ainoa oikea. Jos saisit kokeilla deittailua keskiverto miehenä, masentuisit aivan varmasti.

Kertoisitko omin sanoin millainen käsitys sinulla on mitä on parisuhde?

Ei ainakaan sellainen, jonka sisältö on opiskeltu jostain oppaasti ja aletaan toimia sen mukaan.

??? Vastaisitko mieluummin kertomalla mitä se on kuin kertomalla mitä se ei ole. Mistä parisuhde syntyy, mistä se koostuu, mihin se perustuu, miten se kehittyy, mitä siihen kuuluu jne. Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
704/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka tuosta jotain saavat, valitsevat totta kai hyvännäköisen miehen. Miksi ottaa rumaa kertapanoksi, jos kerran komeitakin on tarjolla? 

Tämä ei mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että valtaosa naisista ei saa yhtään mitään panosta ventovieraan kanssa. (Tai no, voi saada. Esimerkiksi sukupuolitaudin, lapsen tai hullun stalkkerin peräänsä. Houkuttelevaa, eikö totta?)

Etsipä käsiisi joku todella hyvännäköinen mies ja kysy miten helposti hänelle naisten haarat aukenevat. Tinderin käyttäjistä suuri osa etsii lyhytaikaisia juttuja. Fb/fwb jutut yleistyvät, kun nuorten sosiaalista mediaa yhtään seuraa. Miten nämä ovat mahdollisia, jos suurin osa naisista ei saa siitä mitään? Aivan varmasti suurin osa naisista ottaa mieluummin edes sen seksin, kuin ei mitään. Onhan se nyt ihan selvää, että jonkinlainen validaatio toiselta sukupuolelta on parempi kuin ei minkäänlainen.

Vierailija
705/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka tuosta jotain saavat, valitsevat totta kai hyvännäköisen miehen. Miksi ottaa rumaa kertapanoksi, jos kerran komeitakin on tarjolla? 

Tämä ei mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että valtaosa naisista ei saa yhtään mitään panosta ventovieraan kanssa. (Tai no, voi saada. Esimerkiksi sukupuolitaudin, lapsen tai hullun stalkkerin peräänsä. Houkuttelevaa, eikö totta?)

Etsipä käsiisi joku todella hyvännäköinen mies ja kysy miten helposti hänelle naisten haarat aukenevat. Tinderin käyttäjistä suuri osa etsii lyhytaikaisia juttuja. Fb/fwb jutut yleistyvät, kun nuorten sosiaalista mediaa yhtään seuraa. Miten nämä ovat mahdollisia, jos suurin osa naisista ei saa siitä mitään? Aivan varmasti suurin osa naisista ottaa mieluummin edes sen seksin, kuin ei mitään. Onhan se nyt ihan selvää, että jonkinlainen validaatio toiselta sukupuolelta on parempi kuin ei minkäänlainen.

Sinulle on moni nainen yrittänyt jo sanoa, että älä yleistä. On naisia, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita sinkkuina ollessaan. Ihan sama, millainen komistus kohdalle osuu. On naisia, jotka harrastavat. Itse olen harrastanut yhden yön suhteita 1970-luvun lopulta alkaen. Ensimmäiset FWB-suhteeni olivat vuosikymmeniä ennen kuin tuollaista termiä oli edes keksitty.

Yksi asia on tänäkin päivänä aivan varmaa: seksiä ei saa, jos viettää päivänsä ja iltansa netin keskustelupalstalla. Ulkona on seksihelle, mene terassille, rentoudu, pidä hauskaa, tutustu ihmisiin, ole hauska. Tänäänkään yksikään nainen ei tule sinua kotoa hakemaan. Ei edes Tinderistä, koska jos sitä ei ole tähän mennessä tapahtunut niin sitä ei tule tapahtumaan jatkossakaan.  Ja jos ne naiset eivät livenä kuitenkaan kiinnostu, niin sinulla on kaksi vaihtoehtoa: tehdä jotain itsellesi ollaksesi kiinnostavampi tai unohtaa naiset ja (maksuton) seksi. Mikään määrä tällä palstalla jankuttamista ei muuta naisten suhtautumista sinuun.

Vierailija
706/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on p*un vonkaajien kokoontumisajot menossa vrumvrum

Eli näitten miesten ongelma on se että ne ei saa. Ton ap:n ongelma on se että se haluaisi olla pumppaava-dumppaava pleijeri, joka hänen mukaansa pääsee pumppaamaan kauniita naisia, joista hän haaveilee, mutta ei saa, eikä saa edes tavisnaista.

Naiset on teille vain p*lutelineitä ja parisuhde sama kuin seksiä säännöllisesti. Ette Te mitään parisuhdetta etsi vaan panemista.Ei teistä ole parisuhteeseen ettekä tule koskaan sellaista saamaan. En yhtään ihmettele, että olette yksin. Jos katsotte ympärillämme, niin monenlaiset miehet ovat parisuhteessa, jopa ne köyhät, rumat, lihavat, työttömät, lyhyet, sairastavat.Teille naiset on esineitä, reikiä, joitten tehtävä on tyydyttää teidän halunne. Te olette itsekkäitä minä minä minä ja minun k*lli miesvauvoja. Nyt tiedän siis, että minkälaisia ovat ne miehet, jotka jäävät yksin .Ne ovat teidänlaisianne k*pääjurpoidioottiääliöitä ja siitä voitte syyttäjä vain ja ainoastaan itseänne.

Vierailija
707/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä keskusteluita käydään vain ääripäiden esimerkeillä?

Eihän kaikki miehet todellakaan halua vaan paneskella ympäriinsä ja toisaalta on naisia, jotka eivät omasta tahdostaan halua parisuhdetta vaan nimenomaan ”pelkästään” seksiä yhdenillan juttujen tai vakituisen rakastajan muodossa.

Veljelläni on Tinderissä reilut 600 matchia ja säännöllisesti tulee naiset livenäkin iskemään, eli tarjontaa riittäisi, mutta hän on etsinyt nuoresta saakka vaimoa eikä halua harrastaa yhdenillan juttuja tai seksisuhteita.

Ei saa kuulemma niistä mitään eikä näe paneskelua jännänä, ehkä se ei tosiaan näyttäydykään jännänä niille miehille, joilla on todella paljon tarjontaa ja tietävät että saisivat aina halutessaan keltä haluavat?

Täällä on varmaan vaikea uskoa, mutta on paljonkin nuoria (ja komeita, haluttuja) miehiä, jotka haluavat löytää vaimon ja perustaa perheen eikä irrallinen panoelämä kiinnosta.

Esimerkiksi veljeni suurin haave on löytää hyvä vaimo jota rakastaa, olla nuori (alle kolmikymppinen) isä ja kokea itsensä tarpeelliseksi.

Muutkin tuntemani nuoret ja komeat miehet haluavat sitoutua tai ovat vakavassa suhteessa, ja tiedän monia joilla on ns. vauvakuume.

Toki sitten on niitä, jotka haluavat vaan kuljeskella ja matkustella, elää beachpummina ja surffailla, mutta ovat vähemmistössä omassa tuttavapiirissäni eikä nuokaan miehet saa kicksejä mistään ympäriinsä paneskelusta.

Elän varmaan eri todellisuudessa kuin nämä ihmiset täällä palstalla.

Vierailija
708/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, moni haluaa uskoa, että parempi löytyy, eikä "tyydytä" mihinkään.

Ilmeisesti näin. Naisille tuo on suhteellisen vaivatonta kun seksinnälkä on helppo tyydyttää aina sopivin välein jonkun baaripokan tai tinderhessun kanssa.

Ja minä olen se tinderhessu jolla vientiä riittää.

Vierailija
709/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihan oikeasti kuvitelko tietävänne normaalien miesten ajatusmaailmaa ja tunne-elämää. Ihan oikeasti. Tuo on niin friikkiä settiä ettet ilmeisesti edes ymmärrä. Ja että nainen menisi ja kysyisi mieheltä, huoliiko tämä parisuhteeseen? Missä maailmassa sinä oikein elät?? Asperger? Aleksitymia?

Enkä odottanut täydellistä prinssiä vaan miestä, joka rakastuu minuun yhtä vahvasti kuin minä häneen. Sinä aamuna kun heräsin ja huomasin hänen katselevan minua salaa (luuli minun nukkuvan sikeästi) onnellinen hymy huulillaan, ymmärsin että hän on minuun yhtä ihastunut kuin minä häneen. En ymmärrä mitä saisin parisuhteesta, jossa ollaan yhdessä ilman toinen toisensa ihailemista, arvostamista ja keskinäistä seksuaalista halua. Riittäisikö sinulle seksitön suhde naisen kanssa, joka kelpuuttaa sinut parisuhteeseen mutta ei pidä sinua haluttavana?

No ei tietenkään kysymällä huoliiko parisuhteeseen, vaan ihan treffeille pyytämällä. Montaako sinkkumiestä olet pyytänyt ulos ja moneltako sait pakit?

Suurin osa parisuhteista menettää tuon ihailun ja seksuaalisen halun ajan myötä vaikka miten "siltä oikealta" suhteen alussa toinen on tuntunut. Se on biologinen fakta. Ihminen on ohjelmoitu haluamaan lisääntyä useamman kanssa, jotta geneettinen monimuotoisuus säilyy hyvänä. Sitä oikeaa odottamalla et saa aikaan muuta kuin sen, että siirryt siihen suhteen tylsään vaiheeseen vähän myöhemmin.

Vierailija
710/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on moni nainen yrittänyt jo sanoa, että älä yleistä. On naisia, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita sinkkuina ollessaan. Ihan sama, millainen komistus kohdalle osuu. On naisia, jotka harrastavat. Itse olen harrastanut yhden yön suhteita 1970-luvun lopulta alkaen. Ensimmäiset FWB-suhteeni olivat vuosikymmeniä ennen kuin tuollaista termiä oli edes keksitty.

Yksi asia on tänäkin päivänä aivan varmaa: seksiä ei saa, jos viettää päivänsä ja iltansa netin keskustelupalstalla. Ulkona on seksihelle, mene terassille, rentoudu, pidä hauskaa, tutustu ihmisiin, ole hauska. Tänäänkään yksikään nainen ei tule sinua kotoa hakemaan. Ei edes Tinderistä, koska jos sitä ei ole tähän mennessä tapahtunut niin sitä ei tule tapahtumaan jatkossakaan.  Ja jos ne naiset eivät livenä kuitenkaan kiinnostu, niin sinulla on kaksi vaihtoehtoa: tehdä jotain itsellesi ollaksesi kiinnostavampi tai unohtaa naiset ja (maksuton) seksi. Mikään määrä tällä palstalla jankuttamista ei muuta naisten suhtautumista sinuun.

Olen parisuhteessa, joten minulla ei puutetta ole. Olen vaan seurannut parisuhdemarkkinoiden menoa, ja se väite, että naisilla olisi yhtä vaikeaa löytää fyysistä ja henkistä läheisyyttä toisen sukupuolen kanssa kuin miehillä on aivan naurettava. Naisten on vaikea löytää tarpeeksi tasokasta miestä, kun taas keskiverto miehen on vaikea löytää yhtään mitään.

Keskiverto naiset mieluummin käyvät välillä parhaiden miesten pumpattavana ja ovat yksin kuin rupeaisivat parisuhteeseen keskivertomiehen kanssa. Nykyään Tinderin ja sosiaalisen median myötä naiset saavat väliaikaista huomiota tasokkailta miehiltä, jonka jälkeen tavallinen jamppa ei enää kelpaa ennenkuin kello pakottaa.

Vierailija
711/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, jotka täällä väittävät, että pelkkä seksi ei anna mitään: https://digest.bps.org.uk/2018/07/20/three-week-diary-study-sex-today-i…

Se on tieteellisesti tutkittu fakta, että seksi parantaa elämää, vaikka se olisi tuntemattoman kanssa. Siitä vaan paneskelemaan, niin olisitte krantut onnellisempia ettekä valittaisi miehen puutteesta.

Vierailija
712/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaudun näin julkisesti ottamaan kenet tahansa naisen parisuhteeseen. 

Millainen käsitys sinulla on parisuhteesta; mitä se sisältää, mistä se koostuu, mitä siinä tehdään ja tapahtuu? Kuinka paljon kokemusta sinulla on parisuhteista?

No ei tietenkään kauheasti kokemusta kun en ole mikään alfa. 

Vähän vaikea sanoa mitä tapahtuu koska eiköhän siinä voi tapahtua ja tehdä kaikkea. 

Vierailija
713/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, "fb/fwb". Käytännössä seurustelusuhde jolle on keksitty uusi termi. 

Ja nimenomaan naisten toiveesta tuo. Naiset voisivat ottaa joka yöksi eri miehen, mutta kovin harva näyttää haluavan. Sitten on keksitty tuollainen "fwb". Tuttu ja turvalliseksi havaittu ukko jyystää samaa muikkia. 

Selvää tietenkin on, että tuo on mahdollista äärimmäisen harvalle miehelle. Niillä miehillä on lukuisia tuollaisia suhteita. 

Vierailija
714/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapa on joskus tultu ihan kirjaimellisesti hakemaan kotoa. Naisen toimesta. 

En lähtenyt, koska olen ujo(jakiltti)mies :D

Vierailija
715/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuapa on joskus tultu ihan kirjaimellisesti hakemaan kotoa. Naisen toimesta. 

En lähtenyt, koska olen ujo(jakiltti)mies :D

Minutkin on harttu kotoa. Mies oli raksamies, ja akateemisena kriteerini olivat korkealla. Lähdin kuitenkin treffeille, ajattelin, ettei siitä haittaakaan ole. Olemme nykyään naimisissa.

Vierailija
716/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet toitottavat, että naisilla on asiat hyvin kun he saavat seksiä aina halutessaan. Vahinko vain, että kovin moni nainen ei halua seksiä kenen tahansa kanssa, ilman tunteita ja parisuhdetta. Pelkkänä patjana toimiminen ei kaikilla nappaa.

Minä puolestani voisin väittää, että erittäin moni mies voisi saada parisuhteen, jos vain tyytyisi seksittömään suhteeseen. On varmasti naisia, jotka voisivat kelpuuttaa kumppanin, jos ei olisi pakko antaa vastentahtoista seksiä. Eli naisen näkökulmasta mies on hyvässä asemassa, koska saa helposti koska vain jotain sellaista, mitä nainen haluaisi tai johon ainakin voisi tyytyä paremman puutteessa.

Vierailija
717/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet toitottavat, että naisilla on asiat hyvin kun he saavat seksiä aina halutessaan. Vahinko vain, että kovin moni nainen ei halua seksiä kenen tahansa kanssa, ilman tunteita ja parisuhdetta. Pelkkänä patjana toimiminen ei kaikilla nappaa.

Minä puolestani voisin väittää, että erittäin moni mies voisi saada parisuhteen, jos vain tyytyisi seksittömään suhteeseen. On varmasti naisia, jotka voisivat kelpuuttaa kumppanin, jos ei olisi pakko antaa vastentahtoista seksiä. Eli naisen näkökulmasta mies on hyvässä asemassa, koska saa helposti koska vain jotain sellaista, mitä nainen haluaisi tai johon ainakin voisi tyytyä paremman puutteessa.

Tuskin sentään merkitsevässä määrin on naisia, jotka haluaisivat seksittömään suhteeseen. Eli argumenttisi ei ole validi. 

Vierailija
718/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa, joten minulla ei puutetta ole. Olen vaan seurannut parisuhdemarkkinoiden menoa, ja se väite, että naisilla olisi yhtä vaikeaa löytää fyysistä ja henkistä läheisyyttä toisen sukupuolen kanssa kuin miehillä on aivan naurettava. Naisten on vaikea löytää tarpeeksi tasokasta miestä, kun taas keskiverto miehen on vaikea löytää yhtään mitään.

Keskiverto naiset mieluummin käyvät välillä parhaiden miesten pumpattavana ja ovat yksin kuin rupeaisivat parisuhteeseen keskivertomiehen kanssa. Nykyään Tinderin ja sosiaalisen median myötä naiset saavat väliaikaista huomiota tasokkailta miehiltä, jonka jälkeen tavallinen jamppa ei enää kelpaa ennenkuin kello pakottaa.

Nainen ei halua seksiä mieheltä, joka ei kiinnosta eikä kiihota. Mies ei halua haaskata aikaansa naiseen, jolta ei saa seksiä.

Ihan turha väittää, että nainen on paremmassa asemassa kun saa seksiä vastenmieliseltä mieheltä, ellei itse ole valmis seksittömään suhteeseen jonkun mielestään vastenmielisen naisen kanssa.

Vierailija
719/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sentään merkitsevässä määrin on naisia, jotka haluaisivat seksittömään suhteeseen. Eli argumenttisi ei ole validi. 

Tuskin sen vähempää kuin miehiä, jotka kelpuuttavat kenet vaan pantavakseen.

Vierailija
720/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisilla meni tosiasiat tunteisiin.

Yksi suuri ongelma netissä on se, että jokainen nainen kuvittelee olevansa A-luokan tapaus joka ansaitsee prinssinsä. Eikö miehellä ole vastaavasti oikeus sitten olettaa, että myös hän on ansainnut prinsessan? Jos kaikki ajattelevat näin niin homma ei voi toimia. Jostain syystä naisten logiikka ei vaan käsitä tätä.

Naiset ei todellakaan kuvittele olevansa A-luokan prinsessoja jos nyt aluksi lähdettäisiin siitä. Naisen on vaan pakko siis ihan pakko tehdä analyysia miehistä jo ihan oman hengeen ja terveyteen liittyvissä asioissa koskien miehiä. Toisaalta miehet itse tallaavat naisten itsetuntoa haukkumalla julkisesti tai yksityisesti naisten ulkonäköä että näin.

Liian moni nainen kokee ainakin jonkun ja useimmat muutamia ja jotkut useitakin vääriä miehiä elämässään jossa se henki ja mielenterveys on koetuksella. Yrittäkää miettiä sitä.

Lisäksi on täyttä totta että miehillä kriteerit naisia kohtaan siis lähinnä ulkonäköön liittyen on selkeästi korkeammat kuin naisilla. Naisen kriteerit liittyvät eniten miehen turvallisuuteen eli ettei tämä olisi täys mulkerokusipää joka elää täysin itselleen ja kohtelee naisia kun roskaa. Näitä miehiä on valitettavan paljon tuolla liikenteessä. Eikä sellainen kriittisyys miesten suhteen ole todellakaan mitään nirsoilua. Jos sitä ei tajua on syytämiettiä mihin kategoriaan itse miehenä kuuluu.

Muuten ihan hyvää settiä, mutta tuo kriteerit ulkonäköön liittyen laittoi naurattamaan. 

Jos nyt ihan aluksi menet katsomaan johonkin poke-sivulle sitä runsauden määrää miten erilaisia naisia siellä on esillä. Löytyy ihan kaikkea anorektikosta superlihavaan, "pikkutytöistä" (sen näköisistä, mutta toki täysi-ikäisistä) eläkeläismummoihin, tummasta vaaleaan, pitkästä pätkään, pientä tissiä, isoa tissiä... monilla on jopa "ugly" kategoria, koska jotkut miehet kiihottuu siitä. 

Monille miehillä on toki joku fiksaatio johonkin spesifiin naistyyppiin, mutta niitä fiksaatioita on käytännössä yhtä monta kuin on erinäköistä naistakin. Onko sen sijaan yhdenkään naisen "fiksaatio" mahdollisimman lyhyt mies? Tai todella lihava mies? Tuskin. 

Miehillä tuntuu kyllä olevan hyvin yksimielinen käsitys naisihanteesta. Se selviää hyvin nopeasti kun lukee mitä tahansa palstaa. Eikä se ole sairaalloisen lihava eikä anorektikko.

Miksi naisella pitäisi olla joku selvästi itseä lyhyempi mies fiksaatio? Miehet ovat naisia pidempiä eli jokaiselle lyhyelle miehelle löytyy itseä lyhyempi nainen. Ei se sen kummempaa ole. Jos lyhyemmillä miehillä on fiksaatio pitkistä naisista ei se naisten vika ole.

No sitten onkin hassua kuin AV-palstan omassa pituuskyselyssä tuli samat tulokset kuin lukemassani yliopistotutkimuksessa.

Toivepituus miehelle oli aika järjestään se 185cm. Mitä lyhyempi nainen, sitä isompaa pituuseroa kaivattiin. Eli lyhyt naiset halusivat pitkän kun se pituusero nyt vain on seksikästä, pitkät koska itsekin olivat pitkiä. Toive on aina se sama, vain perustelut vaihtuvat.

Miehesten toivepituus naiselle oli keskimäärin 165cm, eli juurikin naisten keskipituus.