Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Kommentit (1480)
Moi Nipa, mitä kuuluu? Oliko sulla Nipa jotain sanottavaa aiheeseen liittyen?
Jos on mielummin yksin kuin ei-sopivan miehen kanssa niin miksei saisi olla nirso? Ei ole mikään pakko pariutua jos ei huvita.
Kyllä, moni haluaa uskoa, että parempi löytyy, eikä "tyydytä" mihinkään.
tavismies kirjoitti:
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Tämä kuvio voi toistua riippumatta siitä, keneen ihastuu. Ei tarvitse olla miljonääriprinssi vaan tavismies voi tehdä ihan saman.
Ilman selvänäkijän kykyjä tätä ei voi välttää.
Vierailija kirjoitti:
tavismies kirjoitti:
Tämä kuvio voi toistua riippumatta siitä, keneen ihastuu. Ei tarvitse olla miljonääriprinssi vaan tavismies voi tehdä ihan saman.
Ilman selvänäkijän kykyjä tätä ei voi välttää.
Ehkä, mutta todennäköisyys on toisessa paljon suurempi kuin toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, moni haluaa uskoa, että parempi löytyy, eikä "tyydytä" mihinkään.
Ilmeisesti näin. Naisille tuo on suhteellisen vaivatonta kun seksinnälkä on helppo tyydyttää aina sopivin välein jonkun baaripokan tai tinderhessun kanssa.
Minulla on samanlaisia kokemuksia. Tuntuu että omassa ikäluokassani nettideitit ovat vallanneet niin sanottujen av-mammojen tyyppiset naiset, jotka nauttivat miesten haaveiden murskaamisesta kvittuilemalla ja halveksimalla mitä törkeimmällä tavalla. Ikäluokkani on 50+.
Tuttuni löysi miltei nelikymppisenä nykyisen aviomiehensä kristilliseltä treffisaitilta, vaikkei kumpikaan ole uskis. Ehkä olet vain väärässä paikassa.
Kun kokeilin nettideittejä, sain ensimmäisen viikon aikana 300 mieheltä viestejä. Viestittelin yhden kanssa kerrallaan ja kolmas mies oli kiva. Ollaan edelleen yhdessä. Muiden miesten kanssa en ehtinyt viestitellä. En ole nirso, mutta minua ei kiinnosta miesten kilpailuttaminen ja tapailukulttuuri.
Jos suomalaisten naisten keskipituus on 166 cm ja nuoremmilla ikäluokilla ehkä 170 cm, niin mikä fiksaatio näillä nykyaikana on pituudesta? Miksei alle 180 cm mies muka kelpaa vaikka 165 cm naiselle, koska noitakin löytyy. Onko seurustelukumppanin pituus naisille joku statuslaji? Hei jippii, mä löysin 185 pitkän uroksen! Ja tässä sille pilkuista huolehtivalle: pistä nämä vaikka itse paikoilleen: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja jos ei riitä niin ,,,,,,,,,,,,,!
Naisia saa rahalla, ei niiden kanssa pidä mitään seurustella ja sitä paitsi, parisuhde se vasta kalliiksi tulee. Samalla rahalla pari kertaa kk uusi hyvä maksullinen pano. Tässä laatu korvaa määrän.
Vierailija kirjoitti:
No millaisia naisia lähestyit?
Kuten sanottua niin omaa ikäluokkaani. Sai olla tai olematta lapsia. Pois rajasin eläin- tai matkusteluhullut. Niin ja urheilunarkkarit. Eli sellaista omasta mielestäni perustavista. Joka käy töissä ja tykkää perusarjesta ilman mitään ekstremejuttuja. Koulutukselle en asettanut mitään isompia rajauksia. Tohtorit tiputin pois, koska heillä tuskin on aikaa aidolle ihmissuhteelle.
Jopa tatuoinnit tiettyyn pisteeseen saakka olisin hyväksynyt vaikka periaatteessa inhoankin niitä tramp-stamppeja naisilla. Yleensä vaan omassa ikäluokassa eronneet perheenäiditkin ovat noita ottaneet erossa voimaannuttuaan.
No sun asennehan paistaa jo tästä aloituksesta ja sun viesteistä niin selvästi, että varmasti se on huokunut läpi myös niistä 15 yksilöidystä viestistä huolellisesti valikoiduille naisille. Mua on pari kertaa sun tyyppinen mies lähestynyt ihan elävässä elämässä ja jutuista huomaa hyvin nopeasti, että ei kiitos.
Mitä naiset on sulle velkaa ja miksi?
No nyt ei avautunut, millaisen naisen ap halusi, vain mitä hän ei halunnut.
Mites ulkonäkö ap? Lähetitkö viestejä vain normaalipainoisille ja hyvännäköisille? Miehet ovat niin kauneuden perään, että hyvännäköiset naiset saa niin paljon viestejä, että kaikille vastaaminen on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
No sun asennehan paistaa jo tästä aloituksesta ja sun viesteistä niin selvästi, että varmasti se on huokunut läpi myös niistä 15 yksilöidystä viestistä huolellisesti valikoiduille naisille. Mua on pari kertaa sun tyyppinen mies lähestynyt ihan elävässä elämässä ja jutuista huomaa hyvin nopeasti, että ei kiitos.
Mitä naiset on sulle velkaa ja miksi?
Moni nainen luulee huomaavansa, mutta ei se oikeasti mene niin. Vain ne avohoitotapaukset te tunnistatte. Lähipiirissä useampikin yllättyisi jos paljastaisin todelliset mielipiteeni asioista. Täällä anonyyminä voin ne näyttää avoimesti. Viesteissäni ei ollut minkäänlaista "naisvihaa" tai "tasa-arvon puutetta".
Minä en ole koskaan nettitreffaillut (sinkkuvuodet ovat olleet nuorena ja ikävuosina 42-45), vaan olen aina tavannut miehiä livenä eri tapahtumissa. Tietty ikäero on pajasta, enkä ikinä menisi treffeille yli kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Mutta osaan nimetä vain yhden piirteen, jonka kanssa en mene treffeille: viha.
En yhtään tykkää, jos miehestä huokuu viha jossain muodossa. Aggression lisäksi se näkyy katkeruutena, kyynisyytenä ja negatiivisuutena.
Ts., jos suurin piirtein ikäiseni mies on pyytänyt treffeille, niin olen aina mennyt hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Oli ulkonäkö tai koulutus mitä tahansa.
N49
Moi, olen Nipa.