Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
681/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaudun näin julkisesti ottamaan kenet tahansa naisen parisuhteeseen. 

Olisi vakuuttavampaa, kun tekisit tuon nimen ja naaman kanssa.

No en täällä viitsi. 

Mutta mitä sanoisit (naisena?) jos laittaisin tuollaisen ilmon johonkin treffisivustolle? 

Sanoisin, että kiertäsin kaukaa, kuten todennäköisesti valtaosa naisista. Haiskahtaa mielenterveysongelmalta tai äärimmäiseltä epätoivolta - itse asiassa molemmilta.

Vierailija
682/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää vedota siihen, että nainen saisi fyysistä läheisyyttä halutessaan. Välinpitämättömän miehen alle pumpattavaksi meneminen ei tee naisesta iloista, vaikka mies olisikin onnellinen pelkkää seksiäkin saadessaan. Sellainen fyysinen läheisyys on naiselle loukkaus sinänsä ja pahempaa kuin yksin oleminen.

No minkäs takia sitten naiset menevät hyvännäköisten miesten pumpattaviksi, jos se on kerran laukkaus eikä siitä mitään irti saa? Kyllä se fyysinen läheisyys tekee hyvää naisillekin. Vaikka se ei onnelliseksi tee, niin on se kuitenkin monin verroin parempi tilanne kuin täysi yksinäisyys, jota miehet joutuvat kokemaan, ja jonka takia tappavat itsensä paljon useammin kuin naiset.

Ne jotka tuosta jotain saavat, valitsevat totta kai hyvännäköisen miehen. Miksi ottaa rumaa kertapanoksi, jos kerran komeitakin on tarjolla? 

Tämä ei mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että valtaosa naisista ei saa yhtään mitään panosta ventovieraan kanssa. (Tai no, voi saada. Esimerkiksi sukupuolitaudin, lapsen tai hullun stalkkerin peräänsä. Houkuttelevaa, eikö totta?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en täällä viitsi. 

Mutta mitä sanoisit (naisena?) jos laittaisin tuollaisen ilmon johonkin treffisivustolle? 

Sanoisin, että kiertäsin kaukaa, kuten todennäköisesti valtaosa naisista. Haiskahtaa mielenterveysongelmalta tai äärimmäiseltä epätoivolta - itse asiassa molemmilta.

No, se olisi totuus. Mielenterveysongelmia tosin ei ole diagnosoitu, mutta elämänmittainen naisettomuus huomioonottaen en pitäisi niiden kehittymistä mahdottomana. 

Vierailija
684/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en täällä viitsi. 

No, se olisi totuus. Mielenterveysongelmia tosin ei ole diagnosoitu, mutta elämänmittainen naisettomuus huomioonottaen en pitäisi niiden kehittymistä mahdottomana. 

Tällaisia viestejä kun lukee, niin ahdistaa ja kuvottaa. Mieti, mikä painolasti mahdollisen tyttöystävän niskassa: koko miehen elämä, mielenterveys ja hyvinvointi lepää hänen reisiensä välissä. Ihan sama kuka sitä värkkiä kantaa, sillä ei ole mitään väliä. Kuka (tai mikä) vaan kelpaa, kunhan sillä on p*llu.

Haluaisitko itse kaltaisesi kumppanin?

Vierailija
685/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan nettitreffaillut (sinkkuvuodet ovat olleet nuorena ja ikävuosina 42-45), vaan olen aina tavannut miehiä livenä eri tapahtumissa. Tietty ikäero on pajasta, enkä ikinä menisi treffeille yli kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Mutta osaan nimetä vain yhden piirteen, jonka kanssa en mene treffeille: viha.

En yhtään tykkää, jos miehestä huokuu viha jossain muodossa. Aggression lisäksi se näkyy katkeruutena, kyynisyytenä ja negatiivisuutena.

Ts., jos suurin piirtein ikäiseni mies on pyytänyt treffeille, niin olen aina mennyt hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Oli ulkonäkö tai koulutus mitä tahansa.

N49

Sinä olet niitä viimeisiä ikäluokkia, joiden nuoruudessa ei ollut nettiä tai nettitreffejä. Eli ikäluokkasi naiset ovat paljon vastaanottavaisempia ja avoimempia ja käyvät erilaisissa tapahtumissa ihmisiä tavatakseen. Nuoremmat ikäluokat ovat huomattavasti varautuneempia ja räpeltävät somessa ja pitävät nettitreffejä jokerinaan josta löytyy sitten se unelmien prinssi jos ei muuten onnistu.

Pointtini oli vain se, että jos nettitreffailisin, niin kavahtaisin kirjoitetusta tekstistä sitä vihaa. Se kyllä näkyy viimeistään siinä vaiheessa, kun uskaltaa olla sellaisen ihmisen kanssa eri mieltä. Se näkyy esim näin: Passiivis-aggressiivinen vihanilmaisu on lukkoon menemistä, ja avoin vihan ilmaisu sarkasmia tai piikittelyä omasta mielipiteestä. Aidosti hyväntahtoinen ihminen ottaa eriävän mielipteen vastaan neutraalisti ja antaa minun ajatella juuri siten kun ajattelen.

Totean edelleen ettette te naiset ole niin hyviä ihmistuntijoita kuin luulette. Tietysti jos haluaa aidon suhteen niin ne syvimmät näkemyksetkin on avattava. Ei minulla ole (enää) mitään katkeruutta naisia kohtaan. Eksä sai ansionsa mukaan ilman minun osallisuuttani. Sitä niittää mitä kylvää. Naiset eivät ole minulle mitään velkaa, mutta en ole minäkään heille. Tämä tulee monelle naiselle yllärinä ja pöyristyvät...tasa-arvon on tasa-arvoa.

Sä haukut kokoajan naisia, yleisesti, ryhmänä.

Olet todella epämiellyttävä ja aggressiivinen.

Ei ihme, että olet yksin.

Vierailija
686/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää vedota siihen, että nainen saisi fyysistä läheisyyttä halutessaan. Välinpitämättömän miehen alle pumpattavaksi meneminen ei tee naisesta iloista, vaikka mies olisikin onnellinen pelkkää seksiäkin saadessaan. Sellainen fyysinen läheisyys on naiselle loukkaus sinänsä ja pahempaa kuin yksin oleminen.

No minkäs takia sitten naiset menevät hyvännäköisten miesten pumpattaviksi, jos se on kerran laukkaus eikä siitä mitään irti saa? Kyllä se fyysinen läheisyys tekee hyvää naisillekin. Vaikka se ei onnelliseksi tee, niin on se kuitenkin monin verroin parempi tilanne kuin täysi yksinäisyys, jota miehet joutuvat kokemaan, ja jonka takia tappavat itsensä paljon useammin kuin naiset.

Ne jotka tuosta jotain saavat, valitsevat totta kai hyvännäköisen miehen. Miksi ottaa rumaa kertapanoksi, jos kerran komeitakin on tarjolla? 

Tämä ei mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että valtaosa naisista ei saa yhtään mitään panosta ventovieraan kanssa. (Tai no, voi saada. Esimerkiksi sukupuolitaudin, lapsen tai hullun stalkkerin peräänsä. Houkuttelevaa, eikö totta?)

Tässä se harha on. Ilman seksiä elävät miehet luulevat elävänsä ilman seksiä, koska naiset harrastavat seksiä muiden miesten kanssa. Tosiasiassa monet naiset eivät harrasta sooloseksin lisäksi seksiä lainkaan sinkkuna ollessaan. Yhden illat jutut vain eivät sovi kaikille. Itse en voisi kuvitellakaan hyppäävän tuntemattoman kanssa sänkyyn. Taitaa olla niin, että nämä aktiiviset miehet ja naiset pyörivät keskenään siinä kuuluisassa karusellissa.

Vierailija
687/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hengaili päivän tinderissä ja väsyi.

Halloota halloo! Kumppanin etsintä on hidasta hommaa. Ai niin mut sullehan kelpaa joka toinen nainen.

Etkä millään käsitä, että nainen tapaa elämänsä aikana ehkä 3 miestä, joiden kanssa voisi elää. Jotkut tapaa vain yhden.

Se riittää.

Susta näkee helposti, ettei maksa vaivaa.

Ota se ihan miten haluat.

Vierailija
688/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin muuten on niin ruma mies, että ongelma olisi se. Yleensä ongelma on epäsiisteys, ahdasmielisyys, arkuus, kyvyttömyys keskustella, laiskuus henkinen tai fyysinen. Sellainen yleinen ankeus ja junttius.

Vierailija
689/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja yli-ikäinen nainen. En ole koskaan seurustellut, koska en ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle tyttöystäväksi, kertapanoksi paremman puutteessa olisin kyllä kelvannut.

Pitäisikö minun nyt aloittaa täällä ketju, jossa haukun miehet ylikrantuiksi.Kyllä meitä on naisiakin olemassa, jotka emme kelpaa -en laske tuota reiäksi kelpamista, kun haluan olla muutakin kuin tuota.

Turha on miesten vinkua, että naisille kelpaa vaan kiiltokuvaprinssit, byhyy, kun se ei ole totta. Miehille esimerkiksi naisen ylipaino on nonoevet, vaikka mies itse olisi ylipainoinen.

Kannattaa lopettaa tuo uhriutuminen ja alkaa elämään. Minusta tuntuu sitä paitsi, että täällä jokunen mies on katkera siitä, että eivät saa pesää, ei siitä, että ei ole parisuhdetta. En kyllä yhtään ihmettele- ei se kuule naiselle ole imartelevaa, että pelkkänä p*lutelineenä kohdellaan. Tuo teidän yksin omonnetaitaa taitaa johtua tästä asenteesta.....kyllä se läpi näkyy jopa netissä se, että on pelkän p*non perässä.Entä jos aloittaisitte vaikka siitä, että kohtelisotte naisia ihmisinä?

No sinä saat kuitenkin seksiä, joka on erittäin tärkeää ihmisen hyvinvoinnin kannalta. Seksi on tarve, jonka tyydyttämättä jättäminen aiheuttaa pidemmän päälle aina ongelmia. Ruma mies ei saa edes seksiä. Yritä kuvitella miltä tuntuu, kun koko elämäsi aikana kukaan, ei kukaan, ole osoittanut sinua kohtaan minkäänlaista mielenkiintoa. Ei edes sitä fyysistä.

Sinä ylipainoisena ihan vapaaehtoisesti ylläpidät sellaista ulkomuotoa, joka aiheuttaa tilanteesi. Ei ole normaalipainoista naista, joka ei suurimmalle osalle miehistä kelpaisi. Miehenä tämäkin on vaikeampaa. Miehenä ei riitä olla normaalipainoinen, vaan mies ei saa naista, jos ei ole moni muukin asia kohdallaan.  Sinun ei tarvitse kuin laihduttaa, niin saat naisen. Ruma tavallinen mies ei saa naista ellei ole hyvätuloinen.

Älä nyt ihan oikeasti jankuta tuollaista sontaa. Olen ollut hoikka, pitkähiuksinen, hyväkroppainen nainen enkä todellakaan olisi kelvannut suurimmalle osalle miehistä. (Ei sen puoleen, että olisin huolinutkaan koskaan miestä, joka vain kelpuuttaa minut.)

Vierailija
690/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjun aloittajan ydinsanoma, kuten muittenkin miesten täällä taitaa siis olla se että naiset on superkranttuja, kun ne eivät ole antaneet näille miehille.

No voin kertoa, että tämän ketjun luettuani tulen olemaan SuperHyperMegakranttu. Juu ei, kiitos, pysyn edelleenkin poissa nettideiteiltö ja aion olla sinkku loppuelämän.V*ttu miten kuvottavia pl*unvonkaaja mankujia. Menkää kastroitaviksi tai aloittakaa syömään estrogeenia, sillä pääsette tuosta ongelmastanne. Tämä ketju taas todisti sen että nämä jämämiehet on yksin koska niitten asenne on niin pielessä, naiset on niille reikiä ja olemassa vain heidän panemistaan varten.Ai että olen vihainen...ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia, ja sitten nämä k*rpämlkut ulisee täällä sitä että en pääse panemaan yhyyyyyyy.Helppoa on teidänkin elämä ja luonto onneksi karsii tuommoiset .En yhtään ihmettele, että naista ei löydy eikä tule koskaan löytymäänkään ja se ei johdu lyhyydestä, ammatista, komeudesta, puhetaidoista se johtuu siitä, että olette niin he*in jurpoja

Omaan pariutumiskäytökseeni nämä trollaajat eivät enää voi vaikuttaa, olen ollut valikoiva ja löytänyt miehen, jota voin haluta ja arvostaa ja jopa ihailla. Sen sijaan 16-vuotiaan kummityttöni puolesta olen iloinen, että hänestä on kasvanut kaunotar eikä hän todellakaan ole tyytynyt johonkin yksinäiseen netissä trollaavaan friikkiin vaan seurustelee mukavan, sosiaalisen, aktiivisen pojan kanssa, jolla on laaja ystäväpiiri, joka on kunnollinen, pidetty ja ahkera. Samanlainen oli hänen edellinen poikaystävänsäkin, mutta muutaman sadan kilometrin välimatka oli 15- ja 17-vuotiaille liikaa ja ensimmäinen seurustelukokemus kaatui siihen.

Vierailija
691/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen käsitys sinulla on parisuhteesta; mitä se sisältää, mistä se koostuu, mitä siinä tehdään ja tapahtuu? Kuinka paljon kokemusta sinulla on parisuhteista?

Vierailija
692/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja yli-ikäinen nainen. En ole koskaan seurustellut, koska en ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle tyttöystäväksi, kertapanoksi paremman puutteessa olisin kyllä kelvannut.

Pitäisikö minun nyt aloittaa täällä ketju, jossa haukun miehet ylikrantuiksi.Kyllä meitä on naisiakin olemassa, jotka emme kelpaa -en laske tuota reiäksi kelpamista, kun haluan olla muutakin kuin tuota.

Turha on miesten vinkua, että naisille kelpaa vaan kiiltokuvaprinssit, byhyy, kun se ei ole totta. Miehille esimerkiksi naisen ylipaino on nonoevet, vaikka mies itse olisi ylipainoinen.

Kannattaa lopettaa tuo uhriutuminen ja alkaa elämään. Minusta tuntuu sitä paitsi, että täällä jokunen mies on katkera siitä, että eivät saa pesää, ei siitä, että ei ole parisuhdetta. En kyllä yhtään ihmettele- ei se kuule naiselle ole imartelevaa, että pelkkänä p*lutelineenä kohdellaan. Tuo teidän yksin omonnetaitaa taitaa johtua tästä asenteesta.....kyllä se läpi näkyy jopa netissä se, että on pelkän p*non perässä.Entä jos aloittaisitte vaikka siitä, että kohtelisotte naisia ihmisinä?

No sinä saat kuitenkin seksiä, joka on erittäin tärkeää ihmisen hyvinvoinnin kannalta. Seksi on tarve, jonka tyydyttämättä jättäminen aiheuttaa pidemmän päälle aina ongelmia. Ruma mies ei saa edes seksiä. Yritä kuvitella miltä tuntuu, kun koko elämäsi aikana kukaan, ei kukaan, ole osoittanut sinua kohtaan minkäänlaista mielenkiintoa. Ei edes sitä fyysistä.

Sinä ylipainoisena ihan vapaaehtoisesti ylläpidät sellaista ulkomuotoa, joka aiheuttaa tilanteesi. Ei ole normaalipainoista naista, joka ei suurimmalle osalle miehistä kelpaisi. Miehenä tämäkin on vaikeampaa. Miehenä ei riitä olla normaalipainoinen, vaan mies ei saa naista, jos ei ole moni muukin asia kohdallaan.  Sinun ei tarvitse kuin laihduttaa, niin saat naisen. Ruma tavallinen mies ei saa naista ellei ole hyvätuloinen.

Älä nyt ihan oikeasti jankuta tuollaista sontaa. Olen ollut hoikka, pitkähiuksinen, hyväkroppainen nainen enkä todellakaan olisi kelvannut suurimmalle osalle miehistä. (Ei sen puoleen, että olisin huolinutkaan koskaan miestä, joka vain kelpuuttaa minut.)

Kyllä normaalit naiset todellakin kelpaavat useimmille, mutta kuten sanoit on se tyytymistä. En itsekkään koskaan seurustele sellaisen naisen kanssa joka kelpaa. Seksi on eri asia, parisuhteeseen tarvitaan tunteita. Niitä ei vaan kovin monen kanssa kehity.

Todella monet miehet tyytyvät naiseen, koska harvalla on valinnanvaraa. Töissä lähes jokainen pidempään suhteessa ollut kehuu ja himoilee muita naisia, harvoin edes mainitaan omaa vaimoa.

Vierailija
693/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella olet mitä sanot, niin aivan varmasti kelpaat suurimmalle osalle oikean ikäisistä sinkuista miehistä parisuhteeseen. Moneltako tälläiseltä mieheltä olet kysynyt?

Mikä vika on siinä että "vain" kelpaa jollekin. Syrjäytyneet miehet itkisivät onnesta, jos joku nainen "vain" kelpuuttaisi heidät. Sinun ongelma ei ole se, että miehet eivät kelpuuta sinua, vaan se, että sinä odotat sitä täydellistä prinssiä, jolle sinä olet se ainoa oikea. Jos saisit kokeilla deittailua keskiverto miehenä, masentuisit aivan varmasti.

Vierailija
694/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menihän tämä taas seksijankkaamiseksi. Sitäkö ap oli vain hakemassa? Tai nämä muut miehet.

Kai te tajuatte että olette ihan itse syy siihen miksi naiset ovat valikoivia?

Vierailija
695/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella olet mitä sanot, niin aivan varmasti kelpaat suurimmalle osalle oikean ikäisistä sinkuista miehistä parisuhteeseen. Moneltako tälläiseltä mieheltä olet kysynyt?

Mikä vika on siinä että "vain" kelpaa jollekin. Syrjäytyneet miehet itkisivät onnesta, jos joku nainen "vain" kelpuuttaisi heidät. Sinun ongelma ei ole se, että miehet eivät kelpuuta sinua, vaan se, että sinä odotat sitä täydellistä prinssiä, jolle sinä olet se ainoa oikea. Jos saisit kokeilla deittailua keskiverto miehenä, masentuisit aivan varmasti.

Kertoisitko omin sanoin millainen käsitys sinulla on mitä on parisuhde?

Vierailija
696/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin muuten on niin ruma mies, että ongelma olisi se. Yleensä ongelma on epäsiisteys, ahdasmielisyys, arkuus, kyvyttömyys keskustella, laiskuus henkinen tai fyysinen. Sellainen yleinen ankeus ja junttius.

Mikä noista mielestäsi selittää sen, että mies kelpaa kaveriksi muttei parisuhteeseen? Kyseessä liberaali ja keskustelutaitoinen yliopisto-opiskelija

Vierailija
697/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vain. Yhdessä illassa olisi Tinderissä pitänyt parisuhde löytyä. Ihan kohtuullista.

Vierailija
698/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihan oikeasti kuvitelko tietävänne normaalien miesten ajatusmaailmaa ja tunne-elämää. Ihan oikeasti. Tuo on niin friikkiä settiä ettet ilmeisesti edes ymmärrä. Ja että nainen menisi ja kysyisi mieheltä, huoliiko tämä parisuhteeseen? Missä maailmassa sinä oikein elät?? Asperger? Aleksitymia?

Enkä odottanut täydellistä prinssiä vaan miestä, joka rakastuu minuun yhtä vahvasti kuin minä häneen. Sinä aamuna kun heräsin ja huomasin hänen katselevan minua salaa (luuli minun nukkuvan sikeästi) onnellinen hymy huulillaan, ymmärsin että hän on minuun yhtä ihastunut kuin minä häneen. En ymmärrä mitä saisin parisuhteesta, jossa ollaan yhdessä ilman toinen toisensa ihailemista, arvostamista ja keskinäistä seksuaalista halua. Riittäisikö sinulle seksitön suhde naisen kanssa, joka kelpuuttaa sinut parisuhteeseen mutta ei pidä sinua haluttavana?

Vierailija
699/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalit naiset todellakin kelpaavat useimmille, mutta kuten sanoit on se tyytymistä. En itsekkään koskaan seurustele sellaisen naisen kanssa joka kelpaa. Seksi on eri asia, parisuhteeseen tarvitaan tunteita. Niitä ei vaan kovin monen kanssa kehity.

Todella monet miehet tyytyvät naiseen, koska harvalla on valinnanvaraa. Töissä lähes jokainen pidempään suhteessa ollut kehuu ja himoilee muita naisia, harvoin edes mainitaan omaa vaimoa.

Tässä se juuri on. Jos saisin tietää puolisoni vain tyytyvän minuun, laittaisin suhteen heti poikki ja hän saisi lähteä etsimään sitä parempaa naista. Jos en olisi kenellekään erityinen, olisin mieluummin sinkku.

Vierailija
700/1480 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kelpuutti tuhansista tindernaisista 15 kpl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan