Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Mulla ei lue vielä mitään tossa valintatapajonoid:ssä?? Tarkottaako vaan sit et mun tuloksia ei oo vielä syötetty vaiiii
Musta tuntuu, että tulokset eivät kuitenkaan tänään tule. Olisi liian hyvä ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte noi? Anteeksi en löydä sitä ohjetta mistään.
Googleta "opintopolku lähdekoodi"
Mulla ei näy vielä mitään siinä valintatapajonoid:ssä! D:
apua kuolen jännitykseen. Miks mun numerosarja on luokkaa 2043073985327598327589579857985673985 siinä valintatapajono-id. uuah. Näky TRE ja Joensuu
joensuun id:ssä mulla on viiva, tampere vaan yksi pitkä litania
Vierailija kirjoitti:
1.Omat hakemukset
2. F12
3. Network
4.Refresh page
5. Klikkaa oikealla "applications" -> open new page
Hävisikö tästä keskustelusta just viestejä?!
Vierailija kirjoitti:
Hävisikö tästä keskustelusta just viestejä?!
Ei kun nyt näkyy taas :o
Siis kun tulos näkyy onko sen id:n kohdalla yksi numero?
Just löysin tietoa, että valintatapajonoID:t tulevat koodiin, kun oppilaitos sijoittaa tulokset sijoitteluun. Löysin sellasen Excel-tiedoston, jossa oli kaikki merkit selitetty. Laittakaa googleen valintatapajono ID ja ottakaa se Excel taulukko sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Just löysin tietoa, että valintatapajonoID:t tulevat koodiin, kun oppilaitos sijoittaa tulokset sijoitteluun. Löysin sellasen Excel-tiedoston, jossa oli kaikki merkit selitetty. Laittakaa googleen valintatapajono ID ja ottakaa se Excel taulukko sieltä.
Löysin lisää:
Valintastatus eli hyväksytty, hylätty, varasija ilmoitetaan koodilla. Eli vielä varmaan ei voi koodista päätellä, okno sisään päässyt
Onko kellään tullut HY:stä tota valintatapajonokoodia? Itellä ei.. -_-
Ei kannata liikaa miettiä noita koodin parametrejä vielä ja spekuloida, tuskin noi määrittelyt on julkisia niistä. Usein jos on id niin tarkoittaa vaan jotain vähän kun opiskelijanumero tai hetu jne .. mutta ehkä jotkut sitten siirtäneet jo tuloksia! Jännää!
Ainoa valintatapajonokoodi joka mulla on tullut on Tampere! Helsingistä ja Jyväskylästä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tullut HY:stä tota valintatapajonokoodia? Itellä ei.. -_-
Tuskin on kenelläkään, HY julkaisee varmaan tapansa mukaan taas vikana tuloksia...
En uskalla kattoo koodii kun pelkään ettei se ota kiintiöitä mukaan ja näyttää siks väärin.
Tiiän että mahis päästä vaan pelkällä kokeella ja joku miljoona sivuu aiemmin täälläkin sano että jono näyttää todennäkösesti luvun yhteispisteiden perusteella