Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4081/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Turun Yliopisto? Onko jollekin tullut sinne koodi?

Vierailija
4082/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku sano täällä aikoinaan myös että kaks päivää ennen tuloksia näki koodin, eli ens viikon alussa varmaan osasta kaupungeista tulee viralliset tulokset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG https://imgur.com/a/sVe49ew

Mulle tuli just TÄLLANEN. Mun hakukohteet ovat kaikki psykaa!! Mitä tapahtuuuuuuuu

Vierailija
4084/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli just TÄLLANEN. Mun hakukohteet ovat kaikki psykaa!! Mitä tapahtuuuuuuuu

Minkä kaupungin kohdalla tai missä siis koodissa toi oli? :)

Onnea!!!!!!! 😍😍😍😍

Vierailija
4085/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku sano täällä aikoinaan myös että kaks päivää ennen tuloksia näki koodin, eli ens viikon alussa varmaan osasta kaupungeista tulee viralliset tulokset :)

Voi kunpa tulis silti tänään, koska muuten pitäis odottaa todennäköisesti tiistaihin asti...

Vierailija
4086/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on ykkösenä tai minkä valinnan kohdalla tuo näkyy sulla?

Vierailija
4087/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaupungin kohdalla tai missä siis koodissa toi oli? :)

Onnea!!!!!!! 😍😍😍😍

Mutta tarkoittaako toi, että on päässyt sisään, koska siinä puhutaan myös varasijoista? 🤔

Vierailija
4088/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pääsit!

Vierailija
4089/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi ei-ykköskohteeseen? Kun puhutaan varasijoista ja jonottamisesta?

Haluatko kertoa järjestyksesi?

Vierailija
4090/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lähettää laajemman kuvan, jotta nähdään mihin kohtaan tuo tulee? :)

Vierailija
4091/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääh, joku saa jo tiedon että opiskelupaikka myönnetty ja HY näköjään ei laita mitään tietoja vielä, reiluaaaa :D mut onnea ihan mielettömästi!!

Vierailija
4092/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäääh, joku saa jo tiedon että opiskelupaikka myönnetty ja HY näköjään ei laita mitään tietoja vielä, reiluaaaa :D mut onnea ihan mielettömästi!!

Mulla oli siis Joensuu ekana mutta kuitenkin varsinaisessa opintopolussa näkyy Kesken mutta koodissa lukee Opiskelupaikka myönnetty. Omg oon niiin paniikissa. Pääsinko määääääää

Vierailija
4093/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli siis Joensuu ekana mutta kuitenkin varsinaisessa opintopolussa näkyy Kesken mutta koodissa lukee Opiskelupaikka myönnetty. Omg oon niiin paniikissa. Pääsinko määääääää

Kyllä toi sitä tarkoittaa! Mars kuplajuomaostoksille, että ehtii kylmetä ennen kuin näkyy siinä varsinaisella sivulla ja pääset ottamaan paikkaa vastaan!

Lukeeko sulla muuten pisteet siellä jossain, pitäisi lukea ihan selväkielisenä siellä koodissa. Entäs jonosija?

Vierailija
4094/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painan applications sivun auki koodissa niin mulla on siinä vaan vasemmassa reunassa kaikkii toimintoja mut mikään niistä ei oo sellanen ”avaa uusi sivu, preview” mitään sellasta. Ekana siinä listassa on manifest, siitä ei tapahdu mitään jos painaa, sit service workers....

Ja jos application päältä oikeaklikkaa niin tulee vaan ”puhe”

En tiiä miten kaikil muil toimii 😭😅

Vierailija
4095/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi sitä tarkoittaa! Mars kuplajuomaostoksille, että ehtii kylmetä ennen kuin näkyy siinä varsinaisella sivulla ja pääset ottamaan paikkaa vastaan!

Lukeeko sulla muuten pisteet siellä jossain, pitäisi lukea ihan selväkielisenä siellä koodissa. Entäs jonosija?

Mutta jos se tarkottaa sisäänpääsyä, niin miksi siinä puhutaan varasijoista?

Vierailija
4096/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit miten jännää täällä keskustelussa on!! Täytyy varmaan itsekin uskaltaa kurkata tota koodijuttua

Vierailija
4097/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun painan applications sivun auki koodissa niin mulla on siinä vaan vasemmassa reunassa kaikkii toimintoja mut mikään niistä ei oo sellanen ”avaa uusi sivu, preview” mitään sellasta. Ekana siinä listassa on manifest, siitä ei tapahdu mitään jos painaa, sit service workers....

Ja jos application päältä oikeaklikkaa niin tulee vaan ”puhe”

En tiiä miten kaikil muil toimii 😭😅

Mene sivulle https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

Vierailija
4098/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko Sulla sijasta mitään?

Vierailija
4099/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että koodin viimeiset numerot eivät tarkoita sijaa jonossa...Tietääkö joku?

Vierailija
4100/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että koodin viimeiset numerot eivät tarkoita sijaa jonossa...Tietääkö joku?

Jos siinä lukee jonosija edessä niin tarkoittaa kyllä. Pienenä lohdutuksena, että emme tiedä kummalla valintatavalla. Onko sulla mitään tsäännsiä yhteispisteissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä