Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4041/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipusesta on hävinnyt 10.000 alotuspaikkaa eiliseen verrattuna...

Vierailija
4042/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vipusesta on hävinnyt 10.000 alotuspaikkaa eiliseen verrattuna...

Päivän teema! Eilen katosi sivuja palstalta ja tänään paikkoja Vipusesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee nyt koodissa kahdessa kohteessa "viimeinen tilamuutos", ja siinä päivämäärä. Silti vain kesken edelleen...Tarkoittaakohan tuo, että noihin ei nainakaan ole pääsemässä...

Vierailija
4044/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee nyt koodissa kahdessa kohteessa "viimeinen tilamuutos", ja siinä päivämäärä. Silti vain kesken edelleen...Tarkoittaakohan tuo, että noihin ei nainakaan ole pääsemässä...

Siis "ainakaan" :D

Vierailija
4045/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita!

Vierailija
4046/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita!

Kiitos rohkaisusta :). Jännää, kun edes koodissa alkaa vihdoin tapahtua edes jotain...

Vierailija
4047/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kestä enää!! Jännitys kasvaa vaan, vaikka mulla järki sanoo, ettei paikka nyt irtoa. Niin loppui aika kesken kokeessa. Tunnin välein pitää vähintään käydä tsekkaan tää keskustelu 🙈 ”se perheellinen vanhempi hakija”

Vierailija
4048/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita!

Kiitos rohkaisusta :). Jännää, kun edes koodissa alkaa vihdoin tapahtua edes jotain...

Nyt näihin kahteen on tullut myös valintatapajono-ID.... Hui!

Vierailija
4049/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viime vuonna joku todella kaukainen varasija, joten olisin tavallaan tyytyväinen, jos tänä vuonna olisi edes yksinumeroinen varasija psykalle. Eihän sillä varmaan sisään pääsisi mutta ainakin tietäisi että on päässyt niin lähelle, että mahdollisuuksia on ja yrittämistä kannattaa vielä jatkaa.

Toi on kyllä tosi hyvä ajattelutapa :) ja tottahan se on. Jotenkin vaan samalla ärsyttäis kyllä loputtomasti se että todennäkösesti oli ihan muutamasta pisteestä kiinni ettei päässyt...

Mulla oli 4. varasija Tampereelle ja puuttui 0,8 pistettä alimmasta hyväksytystä.. 😅

Vierailija
4050/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kohta valintatapajonoOid edelleen tyhjä ("") vai onko siinä joku tosi pitkä numerosarja? Mulla on muutamaan kohteeseen (tampere & joensuu + yks muu maisterihaku eri alalle jkl) ilmestynyt siihen numerosarja ja tyhjää on edelleen muissa. Mitähän tarkoittaa :s

Vierailija
4051/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita!

Nyt näihin kahteen on tullut myös valintatapajono-ID.... Hui!

Mistä kaupungeista on kyse?

Vierailija
4052/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy myös tuo hakemuksen tilan muutos kahdessa olleen tänään + valintatapajonoid... tarkoittaakohan se, että ne on kirjannut tulokset järjestelmään?

Vierailija
4053/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy myös tuo hakemuksen tilan muutos kahdessa olleen tänään + valintatapajonoid... tarkoittaakohan se, että ne on kirjannut tulokset järjestelmään?

Kyllä =)

Vierailija
4054/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itsekin muistan viime keväänä kun näin valintatapajono ID:ni sieltä. Olin 12. sisäänpäässyt yhteispisteillä.

Tänään voi tulokset tulla!!!

Vierailija
4055/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuuuuu voiskohan toi tarkottaa että ne tulokset tulee tänään???? Apua

Vierailija
4056/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui ei ois pitäny lukee tätä ryhmää ruokkiksella! Nyt alko jännittää!

Vierailija
4057/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itsekin muistan viime keväänä kun näin valintatapajono ID:ni sieltä. Olin 12. sisäänpäässyt yhteispisteillä.

Muistatko, kauan meni siitä, kun ID näkyi, että tulokset tuli?

Vierailija
4058/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kunpa tulokset tosiaan tulis tänään!

Vierailija
4059/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tota ID:tä pitää tulkita?

Vierailija
4060/5687 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, onpa jännää! Olin niin henkisesti valmistautunut, että vielä tarvitsee se viikko odotella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi