SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli keväällä silloin viimeisenä päivänä. Useat hyväksytyt tuntui saavan vähän aiemmin tiedon, kuin esim minä varasijoille jäänyt..
Mäkin sain viimeisenä päivänä tiedon ja jäin varasijoille. Voiskohan olla että hyväksytyt saa tiedon aiemmin? Nyt sit hirvee kuumotus tuleeko keskiviikkona tuloksia ja jos ei niin pelkään jääneeni taas varasijoille..😆
Voisin kuvitella, että oppilaitokset keskittyy ensin ilmoittamaan hyväksytyille ja muut ehtii sitten 😅 samaa pelkään minäkin🙈
Itse pääsin sisään muutamia vuosia sitten, ja tulos tuli viimeisenä mahdollisena päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..
Onnittelut. Eikö siellä siis tarvittu lainkaan hyväksyttyä tulosta valintakokeista?
Milläs meinaat elättää itsesi?
Paljonko oli vuoden polkuopintojen maksu Metropoliassa?Ei tarvitse. Oletan kuitenkin, että mun tulos on hyväksytty, mutta sillä ei vielä koulupaikkaa tarjota.
Hinta on 900€, aion käydä töissä kokoaikaisesti ja hakea vuoden päästä väylän kautta.
Huh siellä on kallista 🤭 itse aloitan polkuopinnot Lapin amk ja siellä vuosi maksoi 300e
Nyt sitten voidaan katsella pitääkö viivateoria paikkansa. Eli hakukohteen kohdalla, jossa hakijaOidinumerossa keskellä viiva, saitko kyseisen paikan?
Vierailija kirjoitti:
Diak monimuoto sosionomi hki ja Lamk sosionomi päivä tulokset tullut oma opintopolkuun
Mulle ei oo tullut Diakista mitään!
Seamk sh monimuoto julkaistu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten voidaan katsella pitääkö viivateoria paikkansa. Eli hakukohteen kohdalla, jossa hakijaOidinumerossa keskellä viiva, saitko kyseisen paikan?
Siis valintapajonoOidissa
diak ja lahti tuli mullekin. en päässyt niihin.
Tuliko jo Karelian 1. ryhmän tulokset? Eduunin mukaan kyllä jos oon osannut tulkita oikein
Lamk sosionomi päivätoteutus varasija 12... Nyt ärsyttää
Metropoliaan hakeneet 1. valintaryhmä käykäähän kattoo opintopolku! Mulla lukee siellä että kesken, mutta on myös ilmestynyt varasija siihen :D sen verran iso numero ettei mahdollisuuksia päästä. Toivottavasti teillä parempi tulos!
Mulla on opintopolussa hyväksytty Diak sh monimuoto! Odottaa vielä että saanko paikan metropoliasta joka oli mulla ykkönen. Pääsykokeen tein Metropoliassa.
Mä itken täällä onnesta! Mä pääsin!
Tuliko suoraan opintopolkuun että hylätty vai mitä siinä luki?
Sosionomi monimuoto täältä tullaan!!! Kareliaan pääsin =)
Metropoliasta vielä mitään kuulunu?
Nyt eduunista näkyy että tuloksia on alettu julkaista!!!
Metropolia julkaissut! Pääsin terveydenhoitajalinjalle, päivä.
Diak monimuoto sosionomi hki ja Lamk sosionomi päivä tulokset tullut oma opintopolkuun