SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vitsi mikä fiilis,ei tätä pysty edes sisäistään vielä että sisällä ollaan..olin varma että hylätty tulee! 😅
Millä pisteillä pääsit?
Mä hain savoniaan kätilöks ja jännään et riittääkö pisteet.
Muita savonia kätilö hakijoita?
Missä tilanteissa varasijalta voisi päästä? Miksi joku ei ottaisi paikkaa vastaan? Olen varasijalla 8. ja mietin onko mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Voiks joku kiva kertoo et minkälaiset on ollu savonian pääsykokeet? Onko se samanlaiset kuin metropoliassa eli aineistokoe + ryhmätilanne?
Kirjallinen koe ja psykologin haastattelu oli Savoniassa.
1. Metropolia Ammattikorkeakoulu Sosionomi (AMK), sosiaaliala, päivätoteutus
5. varasijalla
2. Diakonia-ammattikorkeakoulu, Helsingin-kampus Sosionomi (AMK), monimuotototeutusSinulle tarjotaan opiskelupaikkaa tässä hakukohteessa, jos seuraavat kaksi ehtoa täyttyvät:
Et tule hyväksytyksi hakukohteeseen, joka on ilmoittamassasi mieluisuusjärjestyksessä tätä hakukohdetta ylempänä
Et ole ottanut vastaan suomalaiseen korkeakoulututkintoon johtavaa opiskelupaikkaa mistään muusta samana lukukautena alkavasta koulutuksesta
Lisätietoja
Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)
3. Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Tikkurila Sosionomi (AMK), monimuotototeutus
Peruuntunut
4. Metropolia Ammattikorkeakoulu Sosionomi (AMK), sosiaaliala, monimuotototeutus
Peruuntunut
5. Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Otaniemi Sosionomi (AMK),monimuotototeutus, verkko-opinnot
Peruuntunut
6. Metropolia Ammattikorkeakoulu Suuhygienisti (AMK), suun terveydenhuolto, monimuotototeutus
Peruuntunut
APUAAA siis pääsenkö nyt 100% varmasti ainakin diakkiin mut on myös siis mahd päästä 1. kohteeseen jos tippuu nuo varasijat?????!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Valintakoe hylätty. mielenkiintoista kun oli vain yksilö ja ryhmä haastattelu. Molemmissa puhuin suht paljon ilmeisesti sitten en osannut sanoa oikeita asioita 🙄
Missä kävit valintakokeissa?
Vierailija kirjoitti:
APUAAA siis pääsenkö nyt 100% varmasti ainakin diakkiin mut on myös siis mahd päästä 1. kohteeseen jos tippuu nuo varasijat?????!!!!!!!!
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Seamk sh monimuoto julkaistu!
Mulla näkyy seamk monimuoto kesken, mutta th tulos on tullu..😮
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten voidaan katsella pitääkö viivateoria paikkansa. Eli hakukohteen kohdalla, jossa hakijaOidinumerossa keskellä viiva, saitko kyseisen paikan?
Jaa. Miten päin tuon teoria pitäisi sitten olla oikein? viiva = paikka vai ei viivaa = paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiks joku kiva kertoo et minkälaiset on ollu savonian pääsykokeet? Onko se samanlaiset kuin metropoliassa eli aineistokoe + ryhmätilanne?
Kirjallinen koe ja psykologin haastattelu oli Savoniassa.
Oliko millane kirjallinen koe? Et oliks siin matikkaa ja joku aineistokoe? Vai oliko muutakin
Onko kukaan saanut vielä jamkista tai savoniasta?
onko kukaan vielä saanut metropolian ensihoidon tuloksia?
Metropolia ja Tku on julkassu jo Opintopolkuun ainakin. Itse pääsin Metron sh
Byääh nyyhkis. Pk-seudun paikat kaikki mulla kesken. Eikä näy mitään. Ei vissiin paikka irronnu. Voisin vaikka itkeä tillittää :(
Itselläni on tullut tulos kaikista muista paitsi ensihoidon (metropoliasta)!
Vierailija kirjoitti:
Karelia.
Mihin tämö vastaus oli? Haitko ja kävitkö valintakokeissa Kareliassa?
Tidtabell kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
NO niiin eli käsitin oikein . apua kui jännää!!! löytyki aika selkeet ohjeet :
Jos valinnan tuloksesi on hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)
tällainen valinnan tulos on mahdollinen vain muulla kuin ylimmällä hakukohteella
et voi ottaa tällaista paikkaa vastaan ennen kaikkien tulosten julkaisua, koska ylempien hakukohteiden valinnat on vielä kesken
jos tulet ylemmälle hakukohteelle hyväksytyksi ennen kaikkien tulosten julkaisua, tämä hakukohde peruuntuu, etkä voi ottaa sitä vastaan
jos et tule hyväksytyksi ylempään hakukohteeseen ennen kaikkien tulosten julkaisua, voit ottaa tämän paikan vastaan
jos tulet hyväksytyksi ylempään hakukohteeseen kaikkien tulosten julkaisun jälkeen, voit valita kumman paikan otat vastaan
kaikkien tulosten julkaisun jälkeen voit ottaa alemman paikan vastaan, vaikka olisit varalla ylempiin hakukohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Saako koulujen valintapisterajoja mistään selville?
Tietääkö kukaan? Olisi useampi, joita kiinnostaa?
Missä kävit kokeessa?