Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
3141/3148 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkös täällä käy sisäänpäässeet lukemassa?

Kiva olis jakaa kokemuksia koulujen alkamisestakin🙂

Itseä hiukan jännittää ja stressaa maanantainen aloitus.

Monimuotona siis sosionomiksi alan opiskelemaan Joensuussa ja tiedän ettei tule olemaan mitenkään superhelppoa.

Mites muut? Mitkä fiilikset?

Mäkin välillä käynyt katsomassa tätä ketjua.

Monimuotona sosionomiksi myös. Hyvillä mielin odotan maanantaita, ehkä se vähän jännittää, että millainen ryhmä on, toivottavasti on mukavia tyyppejä :)

Kuinka usein teillä muilla on lähiopetusta? Itsellä nyt ensi viikolla pari päivää ja ensimmäinen lähiopetusjakso maalis-toukokuulla.

Vierailija
3142/3148 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monimuotona siis sosionomiksi alan opiskelemaan Joensuussa ja tiedän ettei tule olemaan mitenkään superhelppoa.

Monimuotona sosionomiksi myös. Hyvillä mielin odotan maanantaita, ehkä se vähän jännittää, että millainen ryhmä on, toivottavasti on mukavia tyyppejä :)

Kuinka usein teillä muilla on lähiopetusta? Itsellä nyt ensi viikolla pari päivää ja ensimmäinen lähiopetusjakso maalis-toukokuulla.

Oho, onpa vähän! Itsellä sh monimuodossa ens viikolla yksi lähipäivä, lähiviikko, etäviikko, 2 lähiviikkoa, etäviikko, lähiviikko yms. Toki tässä alussa enemmän lähiopetusta, sitten pitäs tasaantua siihen 1 lähiviikko per kk-tahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/3148 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tosiaan missäs on noin vähän?

Meillä Kareliassa on ensi viikko tiivis ma-pe, sitten helmikuun alussa ma-pe ja helmikuun lopussa ma-pe ja huhtikuun alussa ma-pe ja toukokuu työharjoittelua plus kaikki verkko-oppimiset päälle.

Vierailija
3144/3148 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taustalla myös seuraillaan epäsäännöllisesti tätä ketjua.

Itse pääsin myös monimuotokoulutuksella Lapin AMK:iin.

Ensi viikon keskiviikkona olisi ensimmäiset lähipäivät.

Jännittää hiukan, mutta innolla odotan.

Eniten tällä hetkellä jännittää tulojen muutos ja nyt alkava opintovapaa.

Uskon kuitenkin että tämä on ollut ihan oikea valinta sillä pääsykokeet meni mielestäni hyvin ja silloinkaan ei tullut jännitettyä juuri lainkaan vaan yllättävän itsevarmasti siitäkin selvisin.

Mukava päästä oppimaan uutta ja kohtahan se selviää kuinka tiivistä opiskelu tulee lopulta olemaan.

Niin siis pääsin vuonna 2008 monimuotona opiskelemaan sosionomiksi Diakkiin niin tiedän, että se tietomäärä ja tahti on melkoinen🤪silloinen elämäntilanne ei oikein mahdollistanut opiskeluja ja nyt uusi yritys Kareliassa🙂

Vierailija
3145/3148 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jono teil on alkanu? Jos joo nii mitä ootte tehny koulussa?

Mul alkaa huomenna ja jännittää ihan hirveesti!!

Vierailija
3146/3148 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään myös alkoi minulla.

Hiukan jännitti ja kun en ole välttämättä isommassa porukassa se kaikkein sosiaalisin niin vaatii hiukan aikaa tutustua tyyppeihin.

Mutta opettajat ja muu henkilökunta vaikutti varsin mukavalta! Myös muut opiskelijat vaikutti kivoilta.. ainoa vaan että minä ehkä olen ryhmäni "musta lammas" eli alan vaihtaa. Minulla ei ole juuri mitään kokememusta alasta ja ponnistan tyystin eri alalta nyt sosiaalialalle. Jännittää kuinka se näkyy minun oppimisessa ja vaikuttaako muiden suhtautumisessa minuun.

Tänään käytiin lähinnä itse opiskelua läpi. Mitä se on, mitä se vaatii ja ihan oppilaitoksen "pelisääntöjä"

Vierailija
3147/3148 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jo aloittaneilla ollut pitkiä päiviä näin alkuun?

Minulla alkaa vasta ensi maanantaina ja siihen asti saa olla täysin tietämätön mistään 😅

Vierailija
3148/3148 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jo aloittaneilla ollut pitkiä päiviä näin alkuun?

Minulla alkaa vasta ensi maanantaina ja siihen asti saa olla täysin tietämätön mistään 😅

Juu on, eka päivä oli heti 8-16 ja lähes kaikki lähiopetusviikot on 8-16 jokapäivä. Näin siis monimuodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan