SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..
Onnittelut. Eikö siellä siis tarvittu lainkaan hyväksyttyä tulosta valintakokeista?
Milläs meinaat elättää itsesi?
Paljonko oli vuoden polkuopintojen maksu Metropoliassa?
Onko Lamkista tullu kellekään vielä tuloksia?
Vieras 11345 kirjoitti:
Todella outoa että avoin amk haku on ennen kun tulokset tuli! Ei tässä oo mitään järkeä...mieti jos saat koulupaika nyt tässä haussa!
Lapin amk on ainakin niin että saat maksun takaisin ja polkuopintopaikka peruuntuu jos saat paikan tässä haussa. Joten sormet ja varpaat ristissä odotan että saako rahat takaisin vai pitääkö lähteä polkemaan.
Taitavat pitää välipäivän tilastoinnin kanssa 😂 Ihan kiusallaan 😂 Naureskelevat siellä et siellä ne hakijat odottelee ja tuskastelee..
Mutta joo, tää marraskuu on tuntunut Niiiiin pitkältä.. jopa päivätkin tuntuu et tunnit ei kule.. tulee aika monta kertaa käytyä opintopolussa ihan vaan kurkkaan jos sattuis et tuloksia olisi tullut 😂 Jaksamista kaikille vielä odotteluut, kyllä ne sieltä tulee 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tulokset tänään tule
Näin mäkin luulen,huomiselle menee. Ei oo päivitelty mitään tai mikään koulu julkaissut vaikka jo puolessa päivässä mennään. Lisäksi joku sanoi tässäkin ketjussa etttä tulokset on aiempina vuosina tullut päivää ennen eräpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lamkista tullu kellekään vielä tuloksia?
Sosionomi tulokset on laitettu. Päivä ja monimuoto. Ainaki taulukon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..
Onnittelut. Eikö siellä siis tarvittu lainkaan hyväksyttyä tulosta valintakokeista?
Paljonko oli vuoden polkuopintojen maksu Metropoliassa?
Ei tarvitse. Oletan kuitenkin, että mun tulos on hyväksytty, mutta sillä ei vielä koulupaikkaa tarjota.
Hinta on 900€, aion käydä töissä kokoaikaisesti ja hakea vuoden päästä väylän kautta.
näkyykö kaikilla lähdekoodissa päivämäärä 11.12.2018?
Eli jos valintatulos näyttää kesken ja ne on julkaistu niin ei ole saanut paikkaa? Mun 4. Vaihtoehto näyttää niin joka on LAMK sosionomi monimuoto.. voi siis vissiin unohtaa haaveet 🤣 mut ei näy edes varasijaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko oli vuoden polkuopintojen maksu Metropoliassa?Ei tarvitse. Oletan kuitenkin, että mun tulos on hyväksytty, mutta sillä ei vielä koulupaikkaa tarjota.
Hinta on 900€, aion käydä töissä kokoaikaisesti ja hakea vuoden päästä väylän kautta.
Mä ymmärsin, että se hyväksytty valintakoetulos tarvitaan sitten polkuopintojen jälkeen, kun hakee siirtoa väylän kautta? Ja polkuopintoihin valitaan ainoastaan nopeusjärjestyksessä.
Voiko joku kertoa miten nään lähdekoodin? :(
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa miten nään lähdekoodin? :(
Tämä on ollut usean kerran ketjussa:
Vierailija kirjoitti:
näkyykö kaikilla lähdekoodissa päivämäärä 11.12.2018?
Juu. Ei tarkoita mitään.
Eli onko Samk ja Hamk julkistanut tänään tulokset?
Ja vielä kouluittain ja hakukohteittain eduunin listaus, jossa näkyy jokaisen linjan julkaisupäivämäärä:
https://wiki.eduuni.fi/pages/viewpage.action?pageId=66331310
Todella outoa että avoin amk haku on ennen kun tulokset tuli! Ei tässä oo mitään järkeä...mieti jos saat koulupaika nyt tässä haussa!