Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi mukavaa, että ip-lehtiin voisi itse asentaa suodattimen

Vierailija
07.03.2025 |

Sellaisen, että en esim halua ainuttakaan seksiotsikkoa enää näkyviin. 

Mutta en aio kirjautua edes ilmaiseksi, joten sen pitäisi olla sellainen, että sen saa päälle aina erikseen sivulle mennessä. 

Siis miten nuo ip-lehdet on täynnä seksiä ja säätä. Siis mitä ihmeellisempiä seksitarrinoita ja sääilmiöitä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle edes, miksi seksijuttuja on noin valtavasti. En sellaisia lue, mutta otsikot näkyy ja harmittaa. Esim: pieni penis, mutta saan naisen tärisemään ihanasta tunteesta. 

Ketä kiinnostaa!!!!

Vierailija
2/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kaipaan häveliäämpiä aikoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita ällöjuttuja. Eikös asiasta kiinnostuneille ole omat sivustonsa. En enää lue IP-lehtiä tästä syystä. Kaipaan myöskin häveliäisyyden aikaa.

Vierailija
4/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin pelkkiä sää- ja seksijuttuja. Ennen näin olikin. Sitten tuli 2020-luku, ja korona, Ukraina, Trump, Venäjä, Gaza ja sotaspekulaatiot ovat hallinneet etusivuja nyt vuosia putkeen yhtä soittoa. Ennen iltalehdet oli vielä pelkkää iltaroskaa, nyt ne ovat suoranaista iltapaskaa. Kaipaan iltalehtiä ennen 2020-lukua.

Vierailija
5/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, prostituutio, vaihdevuodet, rikokset. Aika vähiin noiden ulkopuolella jää. 

Vierailija
6/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja yksinkertaista.

Älä selaa etusivua, yläpalkista voit valita mitä haluat lukea ja klikkaat sitä.

Uutiset, urheilu, viihde, jne jne

Vierailija
7/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia uutisia ihmiset lukee.

Vierailija
8/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin IP-lehdissä kuin kaikissa muissakin nettilehdissä voit itse valita mitä luet. Valitset vain valikosta esmes uutiset.

Vierailija
9/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän otsikko saa klikkauksia, sitä enemmän rahaa lehdelle ja sitä enemmän klikkaus sontaa uutisoidaan. Itse jätän tämän vuoksi kaikki inhoamani asiat klikkaamatta:

Sanna Marin, ilmastohysteria, huume-, seksi-, peppu- yms somejulkkiset, prostituoidut yms, jutut.

Urheilu ihan ok, ei vaan itseäni kiinnosta.

Ihan itse voimme vaikuttaa, ainakin osittain, mistä uutisoidaan.

Vierailija
10/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehduin melkein kookosveteeni kun päivän esimmäinen uutinen minkä näin oli iltiksen kookos on maailman vaarallisin hedelmä. Meinasi suututtaa, mutta en anna näillle lehdille niin paljoa energiaa.

Vierailija
11/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suodatin on jokaisella korvien välissä...ei kaikkea tarvi lukea mikä vastaan tulee. opettele rullaamaan ja samalla lukemaan, huomat piankin mihin katseesi kiinnittyy ja luet sen... mikäli et juurikin ole tottunut niitä lukemaan joita haluat suodattaa

Vierailija
12/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukehduin melkein kookosveteeni kun päivän esimmäinen uutinen minkä näin oli iltiksen kookos on maailman vaarallisin hedelmä. Meinasi suututtaa, mutta en anna näillle lehdille niin paljoa energiaa.

Nauroin tälle

Vierailija
13/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet iltapäivälehtiä? Itse opin lapsuudessa, että keltainen lehdistö on viihdettä ja roskalehdistöä, en ikinä ajattele että iltalehdet olisivat jotain vakavasti otettavaa mediaa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän