Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
2161/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...tota e-duunia ei oo nyt kahteen tuntiin mistään päivitelty eli taitavat pitää tänään pekkasia noi hakijapalvelujen tyypit ....

Vierailija
2162/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keväällä tulokset tuli kyllä valtaosalle ennen sitä viimeistään päivää... kiva ku trollaajat täällä hilluu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu...tota e-duunia ei oo nyt kahteen tuntiin mistään päivitelty eli taitavat pitää tänään pekkasia noi hakijapalvelujen tyypit ....

eli 3 tuntia on nyt viime päivityksestä .....

Vierailija
2164/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aikaan tulokset yleensä tulee

Vierailija
2165/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloota kertoka millon tulokset tulleet dellisinä vuosina

Vierailija
2166/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40min sitten on ainakin jotain päivitelty ja xamk on vissiin tänään julkaissu valintoja

Vierailija
2167/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja keväällä tulokset tuli kyllä valtaosalle ennen sitä viimeistään päivää... kiva ku trollaajat täällä hilluu 

Mikään trolli ole, seurasin kevään soteli- ketjuakin alusta loppuun ja muistan elävästi sen kun jännättiin että tuleeko tulokset EDES silloin viimeistään-päivänä vai onko käynyt joku kämmi! Joillekin tuli joo aikaisemmin,mm.kaverilleni mutta en ollut kyllä ainoa jonka tulokset jäi vikalle päivälle.

Vierailija
2168/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli keväällä silloin viimeisenä päivänä. Useat hyväksytyt tuntui saavan vähän aiemmin tiedon, kuin esim minä varasijoille jäänyt..

Vierailija
2169/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli keväällä silloin viimeisenä päivänä. Useat hyväksytyt tuntui saavan vähän aiemmin tiedon, kuin esim minä varasijoille jäänyt..

Mäkin sain viimeisenä päivänä tiedon ja jäin varasijoille. Voiskohan olla että hyväksytyt saa tiedon aiemmin? Nyt sit hirvee kuumotus tuleeko keskiviikkona tuloksia ja jos ei niin pelkään jääneeni taas varasijoille..😆

Vierailija
2170/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sain viimeisenä päivänä tiedon ja jäin varasijoille. Voiskohan olla että hyväksytyt saa tiedon aiemmin? Nyt sit hirvee kuumotus tuleeko keskiviikkona tuloksia ja jos ei niin pelkään jääneeni taas varasijoille..😆

Mä jäin varasijoille ja näkyi ennen viimeistä päivää ja lähdekoodissa sitäkin ennen.

Vierailija
2171/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40min sitten on ainakin jotain päivitelty ja xamk on vissiin tänään julkaissu valintoja

Joo Xamk näyttäs julkasseen seurantataulukon mukaan..

Vierailija
2172/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että oppilaitokset keskittyy ensin ilmoittamaan hyväksytyille ja muut ehtii sitten 😅 samaa pelkään minäkin🙈

Vierailija
2173/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän lähdekoodit ei oo päivittyny moneen päivään?

Vierailija
2174/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Viimeksi päivitetty 22.11.

Vierailija
2175/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..

Vierailija
2176/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..

Heh no eipä ole sitten kououssa vaikea miettiä kuka on av mamma kun kaksi vaihtoehtoa ;)

Vierailija
2177/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mullakin viimeksi 22 ja 23.11 viimeks päivitetty. Onpa jännä.

Vierailija
2178/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tulokset tänään tule

Vierailija
2179/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös 22.päivä. Sen yhden ja ainoan kerran..

Vierailija
2180/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulokset tänään tule

Onko tieto, vai heititkö hupusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi