SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Ja keväällä tulokset tuli kyllä valtaosalle ennen sitä viimeistään päivää... kiva ku trollaajat täällä hilluu
Vierailija kirjoitti:
Juu...tota e-duunia ei oo nyt kahteen tuntiin mistään päivitelty eli taitavat pitää tänään pekkasia noi hakijapalvelujen tyypit ....
eli 3 tuntia on nyt viime päivityksestä .....
mihin aikaan tulokset yleensä tulee
Halloota kertoka millon tulokset tulleet dellisinä vuosina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu...tota e-duunia ei oo nyt kahteen tuntiin mistään päivitelty eli taitavat pitää tänään pekkasia noi hakijapalvelujen tyypit ....
40min sitten on ainakin jotain päivitelty ja xamk on vissiin tänään julkaissu valintoja
Vierailija kirjoitti:
Ja keväällä tulokset tuli kyllä valtaosalle ennen sitä viimeistään päivää... kiva ku trollaajat täällä hilluu
Mikään trolli ole, seurasin kevään soteli- ketjuakin alusta loppuun ja muistan elävästi sen kun jännättiin että tuleeko tulokset EDES silloin viimeistään-päivänä vai onko käynyt joku kämmi! Joillekin tuli joo aikaisemmin,mm.kaverilleni mutta en ollut kyllä ainoa jonka tulokset jäi vikalle päivälle.
Mulle tuli keväällä silloin viimeisenä päivänä. Useat hyväksytyt tuntui saavan vähän aiemmin tiedon, kuin esim minä varasijoille jäänyt..
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli keväällä silloin viimeisenä päivänä. Useat hyväksytyt tuntui saavan vähän aiemmin tiedon, kuin esim minä varasijoille jäänyt..
Mäkin sain viimeisenä päivänä tiedon ja jäin varasijoille. Voiskohan olla että hyväksytyt saa tiedon aiemmin? Nyt sit hirvee kuumotus tuleeko keskiviikkona tuloksia ja jos ei niin pelkään jääneeni taas varasijoille..😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain viimeisenä päivänä tiedon ja jäin varasijoille. Voiskohan olla että hyväksytyt saa tiedon aiemmin? Nyt sit hirvee kuumotus tuleeko keskiviikkona tuloksia ja jos ei niin pelkään jääneeni taas varasijoille..😆
Mä jäin varasijoille ja näkyi ennen viimeistä päivää ja lähdekoodissa sitäkin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40min sitten on ainakin jotain päivitelty ja xamk on vissiin tänään julkaissu valintoja
Joo Xamk näyttäs julkasseen seurantataulukon mukaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että oppilaitokset keskittyy ensin ilmoittamaan hyväksytyille ja muut ehtii sitten 😅 samaa pelkään minäkin🙈
Miksiköhän lähdekoodit ei oo päivittyny moneen päivään?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Viimeksi päivitetty 22.11.
Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..
Vierailija kirjoitti:
Jes, mut hyväksyttiin Metropolian polkuopintoihin!! Kova oli kiire näpytellä hakemusta, kun vain kaksi paikkaa oli jaossa..
Heh no eipä ole sitten kououssa vaikea miettiä kuka on av mamma kun kaksi vaihtoehtoa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mullakin viimeksi 22 ja 23.11 viimeks päivitetty. Onpa jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös 22.päivä. Sen yhden ja ainoan kerran..
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tulokset tänään tule
Onko tieto, vai heititkö hupusta?