SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Onko kellään tiedossa Metropolian Sairaanhoitajakoulutuksen pisterajoja viimevuosilta?
Eihän mulla oo mitään mahkuja jos noi pisterajat on tollaset :o
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee oamkin tämän syksyn pisterajat?
Ei mistään. Oamk julkaisee vain kevään hakujen pisterajat.
Ja tästä lähtee seuraava odotuspäivä!🙏🏻 Kiva kun mulla alkaa vielä uusi työ tänään niin en varmaan pysty keskittymään siellä yhtään kun ajatukset on tässä !
Huomenta!
Josko tänään rytisisi tuloksia.. :)
Jotain liikahdusta tuloksiin olisin kaivannut yön aikana, mutta edelleen kaikki kesken.. Josko niitä tuloksia tänään saataisiin..
onko muilla tehty mitään tällä viikolla? viimisin päivitys joskus viimeviikolla. ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
onko muilla tehty mitään tällä viikolla? viimisin päivitys joskus viimeviikolla. ei hyvältä näytä.
Ei. Viimeksi 22. ja 23. päivä.
Siis mulla lukee lähdekoodissa, että viimeisin muokkaus ollu joskus lokakuus :\ Ennen mun valintakoetta edes. Tosin kyl mä oon nähny kun se koodi on muuttunu, eka näky todistusvalinta, nyt ei enää sitä.
Mitäköhän tarkottaa :(
Vierailija kirjoitti:
Jotain liikahdusta tuloksiin olisin kaivannut yön aikana, mutta edelleen kaikki kesken.. Josko niitä tuloksia tänään saataisiin..
Sama juttu, kaikki kesken..
Tää odottelu viime metreillä on kahta kauheampaa!
kESKEN KESKEN JA KESKEN TULEE MUN UNIIN
Mihin uniin? 😂 Kyllä sais jo tulla!!
Voi jumalauta, aikuiset ihmiset nillittää päivästä toiseen kun ei kaikki tapahdu heti kun itse haluaa.
Jotkut harvat saattaa saada tuloksia tänään,ehkä. Valtaosa tulee ke tai to.
Opintopolustahan ne tulokset tulee joten turhaan mitään "miksi ne koulut pimittää tietoja" läppää jauhaa.
Kouluilta ei tule erillistä spostia eikä kirjettä, pelkästään opintopolusta ja opintopolkuun päivittyy kun päivittyy.
Opintopolustahan ne tulokset tulee joten turhaan mitään "miksi ne koulut pimittää tietoja"
Kouluilta ei tule erillistä sähköpostia eikä kirjettä, pelkästään opintopolusta ja opintopolkuun päivittyy kun päivittyy.
Kuinka monella olisi muutto edessä uudelle paikkakunnalle jos koulupaikka irtoaa? :) minkä ikäisiä hakijoita tässä keskustelussa pyörii?
Vähän muutakin aihetta tähä jännitykseen :D
Kannattaa edellisten kommenteiden kuukkuloida sana vertaistuki. Ja ei oo pakko osallistua keskusteluun, jos ahdistaa noin kovasti. Mukavampi jännällä kun on muitakin yhtä kärsimättömiä 😊
En osaa näköjään enään kirjoittaakaan suomea 🤣
Mistä näkee oamkin tämän syksyn pisterajat?