SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella olisi muutto edessä uudelle paikkakunnalle jos koulupaikka irtoaa? :) minkä ikäisiä hakijoita tässä keskustelussa pyörii?
Vähän muutakin aihetta tähä jännitykseen :D
Minä olen jo täällä uudella paikkakunnalla valmiiks😆muutin marraskuun alussa.. että olishan se kiva, että vihdoin opiskelupaikka irtoais😅
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella olisi muutto edessä uudelle paikkakunnalle jos koulupaikka irtoaa? :) minkä ikäisiä hakijoita tässä keskustelussa pyörii?
Mahdollisesti mulla. Ja oon 22v
Vierailija kirjoitti:
Opintopolustahan ne tulokset tulee joten turhaan mitään "miksi ne koulut pimittää tietoja" läppää jauhaa.
Kouluilta ei tule erillistä spostia eikä kirjettä, pelkästään opintopolusta ja opintopolkuun päivittyy kun päivittyy.
Ja ne tiedot opintopolkuun tulee mistä? 😏
Vierailija kirjoitti:
19v ja mahdollisesti 2h ajomatkan päähän. Kuitenkin tämä 2 vaihtoehto muuten jos pääsisin ykkös vaihtoehroon niin joku 40minaa julkisilla.
Oon 26v ja odotan pääsyä kouluun linjalle johon haluan. Täällä hetkellä opiskelen jo amk:ssa...eli en oo ensikertalaine
Milloin laurea julkaisee vastaukset??
29.11 odotan innolla silloin ratkaisee
22v alanvaihtaja, oon hakenut ympäri Suomen ja lähimpään 200km. Eli muutto edessä. Pitäis tietää jo pääsenkö kun opintovapaa pitää hakea vähintään 45 päivää ennen. Kertois jo!
Opintopolun nettihaussa, hakemusten jättämisessä ja Oma Opintopolussa voi esiintyä 27.-28.12.2018 hetkittäisiä häiriöitä huoltotoimenpiteiden takia. Pahoittelemme tilannetta.
Jokohan laittelisivat tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala ja sote alalle muka pääsee helposti :0 65/70 apua
Anteeksi, mutta milloin sotealan korkeakouluopintoihin muka on päässyt helposti? Ennen tätä sotelia pääsykokeisiin kutsuttiin edellisen todistuksen määrittelemällä pistemäärällä. Ja taso oli jo silloin todella kova, hyvälläkin todistuksella pääsi vain juuri ja juuri pääsykokeeseen.
Vierailija kirjoitti:
19v ja reilun 300kmn päähän tulisi muutto... 😂
Onko kukaan ykkösryhmästä saanut vielä tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Opintopolun nettihaussa, hakemusten jättämisessä ja Oma Opintopolussa voi esiintyä 27.-28.12.2018 hetkittäisiä häiriöitä huoltotoimenpiteiden takia. Pahoittelemme tilannetta.
Jokohan laittelisivat tuloksia
Joulukuussa. ?
Vierailija kirjoitti:
en oo saanut. Kareliasta, lappeenrannasta ja jyväskylästä odottelen tuloksia. Kaikkien kohdalla lukee vain kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en oo saanut. Kareliasta, lappeenrannasta ja jyväskylästä odottelen tuloksia. Kaikkien kohdalla lukee vain kesken.
mikä sun hakujärjestys ja mille alalle hait
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestys oli:
1. Karelia päivämuoto
2. Saimaa päivämuoto
3. Tampere, tästä on tullu jo tulokset ettei pisteet riittäny pääsykokeisiin
4. Jyväskylä päivämuoto
5. Karelia monimuoto
Hain sairaanhoitajaksi.
Ei tuu varmaan tänään tuloksia. Avaispa joku tätä prosessia että mitä ne odottaa tuon sijoittelun tarkastuksen jälkeen kun kaikki on sen tehnyt. Kun kumminkin 29.11. on VIIMEISTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestys oli:
1. Karelia päivämuoto
2. Saimaa päivämuoto
3. Tampere, tästä on tullu jo tulokset ettei pisteet riittäny pääsykokeisiin
4. Jyväskylä päivämuoto
5. Karelia monimuoto
Hain sairaanhoitajaksi.
toivottavast pääset mihin haluat=)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu varmaan tänään tuloksia. Avaispa joku tätä prosessia että mitä ne odottaa tuon sijoittelun tarkastuksen jälkeen kun kaikki on sen tehnyt. Kun kumminkin 29.11. on VIIMEISTÄÄN.
Keväällä tulokset tuli tuolloin viimeistään-päivänä. Vieläpä iltapäivällä/illalla monelle,jotkut sai puolen päivän aikaan. Hyvin voi siis olla että torstaina tulee.
Miullaki olisi muutto mahdollisesti edessä 500km päähän, tosin kotiseudulle Joensuuhun :D lisäksi vaihtoehtona Helsinki missä nyt asun sekä Lappeenranta. Ikää on 26v ja kaksi ammattikoulua alla eli ensimmäistä amk tutkintoa tässä haetaan :)
Mä oon 21v ja oon hakenut kotipaikkakunnalleni sekä toiseen (vajaa) tunnin ajo matkan päässä olevaan kouluun. En aio muuttaa jos pääsen tohon 2. Vaihtoehtoon vaan kulkea täältä sitten!