SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamkin tämän vuoden alin sh pisteraja 58. T.sisäpiiriläinen
Entäs terveydenhoitaja?
65
Mikä noissa pääsykokeissa on maksimi pistemäärä?
Mistä voi nähdä oman pistemäärän? 😁 vai näkeekö sen vasta kun julkaistaan pääseekö kouluun
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa pääsykokeissa on maksimi pistemäärä?
70
Vierailija kirjoitti:
Hamkin tämän vuoden alin sh pisteraja 58. T.sisäpiiriläinen
Aika korkea pisteraja Hamkissa. Mihinköhän mahtaa Metropolian pisteraja nousta, jossa koe oli tosi vaikee?
Oliko Hamkin koe kuinka vaikee?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi nähdä oman pistemäärän? 😁 vai näkeekö sen vasta kun julkaistaan pääseekö kouluun
Näkee kunhan julkaistaan omat tulokset
Lähdekoodeista kyselisin kun niitä tässä olen tarkkaillu viimeset 5 päivää 😵😵
Joten näkyykös muilla lähdekoodissa aikataulun kohdalla vastaanotto bufferdays10? Itselle tämä on sinne ilmestyny ? :o
Herranjumala ja sote alalle muka pääsee helposti :0 65/70 apua
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala ja sote alalle muka pääsee helposti :0 65/70 apua
Mistä oot saanut käsityksen että sotealoille pääsee helposti? Ne just on suosituimpia ellei suosituin ala amkissa ja _valtavasti_ hakijoita,ei tod.mikään läpihuutojuttu.
Ynoh kirjoitti:
Lähdekoodeista kyselisin kun niitä tässä olen tarkkaillu viimeset 5 päivää 😵😵
Joten näkyykös muilla lähdekoodissa aikataulun kohdalla vastaanotto bufferdays10? Itselle tämä on sinne ilmestyny ? :o
Juu näkyy,ei tarkoita mitään. Jos lukee varasija tai pisteet niin sitten voit jo päätellä jotain menestymisestäsi.
Vaikea uskoa, että noin korkeat pisterajat olisi Hamkissa🤔
Melkoinen pisteraja Hamkissa. Onko siellä käytössä sähköinen valintakoe?
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen pisteraja Hamkissa. Onko siellä käytössä sähköinen valintakoe?
Ei. Oli psykologikeskuksen pitämä koe. Vaikea uskoa tuota pisterajaa.
Jos ois 65/70 raja nii ei sinne kouluun pääsis vittu ketään
Kattokaapa huviksenne ensihoidon pääsykokeiden pisterajoja.
Mulle tuli opintopolkuun jo loppuviikosta tieto, että pääsin kouluun, mutta siinä ei ollut mitään mainintaa pisteistä, eikä ole tullut sähköpostiakaan (paitsi automaattinen ilmoitus sen jälkeen, kun otin opiskelupaikan vastaan)... Omituista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos ois 65/70 raja nii ei sinne kouluun pääsis vittu ketään
Esim.Ouluun ensihoidon pisteraja 61p.ja sairaanhoitajaksi 59p. Onhan noi vähän pienempiä, mutta sen verran korkeita kuitenkin etten mahdottomana pitäisi 65 pisteen rajaakaan.
Ei mulle kyl oo mitää kuulu savoniasta. 🤔 ei opintpolkuu eikä sähköpostii..
Yhteishaun tuloskirje tulee sähköpostiin vasta kun kaikki tulokset on julkaistu 😊 harva koulu mitään muuta lähettääkään vaan kaikki on nettisivuilla uuden opiskelijan osiossa.
Onko Kareliasta kuulunut mitään?