Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pelkään vieväni häissä huomion morsiamesta

Vierailija
30.06.2018 |

Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.

Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta häissä muu kuin hääpari, ellei ole etsimässä häääpanoa

Vierailija
82/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, et ole mitenkään erityisen erottuvan kaunis. Tunnen monia supisuomalaisia naisia, jotka vastaavat kuvailuasi. Ja en kyllä sinuna ottaisi vertailua venäläisiin tai virolaisiin kehuna.

Miksei vertailu venäläisiin olisi kehu? Ovat tyylikkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin -- puhelimen, ei puhelimmen

Morsian -- morsiamen -- ei morsiammen

Aina jaksaa kummastuttaa, etteivät selvästi suomenkieliset ihmiset osaa kirjoittaa äidinkieltään. 

Näimpä. Perus koulussa ei enään opeteta perus taitoja.

Niimpä. Koulutus taso on nykyvään huono. Kukkaan ei osaa kirjuuttaa hyvästi.

Ossaapas: hyvästi

Vierailija
84/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you girl!

Vastaavan ongelman kanssa ollut vaikeuksia. Pari ystävää ei kutsunut mua häihinsä, kun veisin anyway huomion kauneudellani. Eräs sukulaistyttö kutsui häihin ja pyysi kaikkia itseään kauniimpia morsiusneidoksi. Minutkin. Yritti lytätä asian siten, että hankki meille mahdollisimman rumat satiinisäkit mekoiksi. Olin häikäisevän upea siinäkin. Se myrkyn vihreä väri oikein korosti mun samettisen vaaleaa ihoani entisestään.

En vaan voi tilanteille mitään, joten yritän pukeutua neutraalin tyylikkäästi, housuasuun yleensä ja pidän matalaa profiilia. Tämä on hyväksyttävä ja elettävä sen mukaan. En enää pelkää juhlia, vaan osaan ottaa rennosti. Myös saamani huomion, kiitän ja poistun tilanteesta, ettei kehuminen vallan riistäydy.

Vierailija
85/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun vinkkini sulautumiseen.

1. Älä laita valkoista mekkoa

2. Laita joku polven alle ulottuva, yläosaltaan peittävä mekko, joka ei ole räikeän värinen, mutta ei siis myöskään valkoinen. Esim. vaaleansininen, vaaleanpunainen tai joku muu pastellisävy voisi olla hyvä.

3. Älä meikkaa yli. Tee hillitty meikki.

4. Älä laita mitään älyttömän korkeita korkoja, vaan sellaiset mukavat, kohtuullisen matalat kengät.

5. Mene kirkossa istumaan kirkon takaosaan.

6. Mikäli juhlapaikalla saa valita paikat, istu jossain sivussa.

7. Jos kuvaaja ottaa kuvia vain sinusta, mene vessaan tai pihalle

8. Älä huuda, älä naura kovaäänisesti. Hymyillä voit. Älä esiinny tai esitä mitään ohjelmanumeroita.

9. Älä tanssi

10. Älä juo itseäsi pöydän alle

Minä lisäisin tähän vielä yhden kohdan:

11. Pysy kotona

Vierailija
86/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tämän puheeksi morsiamen ja tämän perheen kanssa. Voisitteko järjestää illan jossa morsian pukeutuu hääpukuunsa, ja sinä kokeilet muutamaa eri asua. Vertailette näitä ja valitset vähiten morsiamen hehkua varjostavan. Voitte myös miettiä mikä hiustyyli sinulle olisi paras, ehkä jopa pesemättömät hiukset, löysällä ponnarilla vaan? Käykää myös läpi meikkaus. Ole varovainen huulipunan kanssa, liika kiilto voi jälleen vetää katseet puoleesi.

Harmittava ongelma, mutta kyllä se siitä ja kohta ne häät ovat ohi jo eikä kukaan muistele niitä enää.

Vierailija
87/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housut ja jakku, tummat. Malliltaan mahdollisimman suorat. Äärettömän vähän meikkiä. Kauneudelkesi et voi mitään, mutta voit olla vastakohtana morsiamelle. Hiukset vaatimattomasti.

Siinähän sitä olisikin kun kaikki luulisivat tätä komistusta sulhaseksi.

Varsinkin tänään. Aivan juhlaväki saattaisi erehtyä.

Vierailija
88/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän häissä ihastella mitään vieraita vaan valkoista häämekkoa. Eikä sellainen ole edes kaunis, mutta se vaan on se juttu. En saa mieleeni yhtäkään ihmistä maailmassa, joka voisi viedä huomion morsiamelta ellei sitten samaa pukua laita päälle. Ja venäläisistä tulee mieleen vain iso, pitkä nenä. Onko sulla sellainen?

Vierailija
89/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kuulostat niin naurettavalta, että tuskin on syytä huoleen.

Vierailija
90/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. HAHHAHHAHHHHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vierailija
91/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun supisuomalaiset möhömahamammat komppaa ja puolustaa jonkun tavislissun fantasiaa henkeen ja vereen. Vai että kateutta :'D

Oikeasti kaunis ja huoneen valaiseva ihminen ei tätällaista edes mieti, joten that's that.

Vierailija
92/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun vinkkini sulautumiseen.

1. Älä laita valkoista mekkoa

2. Laita joku polven alle ulottuva, yläosaltaan peittävä mekko, joka ei ole räikeän värinen, mutta ei siis myöskään valkoinen. Esim. vaaleansininen, vaaleanpunainen tai joku muu pastellisävy voisi olla hyvä.

3. Älä meikkaa yli. Tee hillitty meikki.

4. Älä laita mitään älyttömän korkeita korkoja, vaan sellaiset mukavat, kohtuullisen matalat kengät.

5. Mene kirkossa istumaan kirkon takaosaan.

6. Mikäli juhlapaikalla saa valita paikat, istu jossain sivussa.

7. Jos kuvaaja ottaa kuvia vain sinusta, mene vessaan tai pihalle

8. Älä huuda, älä naura kovaäänisesti. Hymyillä voit. Älä esiinny tai esitä mitään ohjelmanumeroita.

9. Älä tanssi

10. Älä juo itseäsi pöydän alle

Minä lisäisin tähän vielä yhden kohdan:

11. Pysy kotona

Mä meinasin laittaa loppun tuon, että ainahan voi pysyä kotona. 😄 Mutta hyvä, että sä lisäsit sen. 😂

Vierailija
93/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet asian ytimessä, kaikkihan ovat tulleet häihin ihaillakseen sinua. Hääpari on vain statistin asemassa.   

Missä kohtaa väitin jotain tällaista? En kuvittele olevani juhlien keskipiste, mutta usein vaan joudun keskipisteeksi tahtomattani.

Siskoni on kaunis kuten minäkin, mutta niin vain hänen häissään huomasimme valokuvaajan räpsineen enemmän kuvia minusta kuin hänestä. En aina jaksaisi huomiota ja se väsyttää minua. Tää on oikeasti ongelma, vaikka ei varmaan uskoisi, ellei ole kokenut tätä huomiota.

Jos kuvaaja ei vaan saanut sinusta onnistunutta kuvaa? Oli pakko räpsiä useampi. Tai sitten olet linssilude... Tuskin tuo kuvaaja sinua kyttäsi kuitenkaan.

Mun häissä miehen kaksoisveli sai aivan liikaa huomiota kun pappi ja puolet häävieraista luulivat häntä sulhaseksi puolet ajasta.

Olivat pukeutuneet eri tavalla, mutta silti heidät sekoitettiin koko ajan.

Onneksi mies ei vetänyt herneitä nenuun.

Tärkeintä että itse tunnistin mieheni 😋

Tämä kaunis nainen ja siskonsa ovat saattaneet sekoittua kuvaajalla. Varsinkin kun moni morsian vaihtaa illan myötä normaalit juhlavaatteet hääpuvun tilalle.

Vierailija
94/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ymmärrä, miksi sinua verrataan venäjäläisiin (hah-hah) ja virolaisiin, niin se voi johtua siitä, että ne on yleensä maksullisia, hinta voi siis sulla olla kohillaan. Jos minua verrattaisiin kyseisten kansallisuuksien naisiin niin turpiin tulisi.

Vierailija
95/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole kuitenkaan astelemassa alttarille tuon vaatimattoman naisen sijasta ;) Kaikkea se kauneus ei takaa, kuten vaikkapa onnellista parisuhdetta. Se kun muodostuu ihan jostain muusta kuin ulkonäöstä.

Ahaa, olettaako tämä kommentoija, ettei ap:lla ole onnellista parisuhdetta? Tai toivooko hän sitä? Vain siksi, että ap on kaunis? Jälleen kerran, naurettavaa.

En toivo hänelle mitään epäonnista suhdetta, enhän edes tiedä seurusteleeko hän mutta ns. kauneutensa takia hän on todella ylimielinen ja itseään täynnä oleva ihminen. Voi olla, että hän on hieman katkera siitä että tavanomaisempi naisihminen on menossa naimisiin ja hän on mitä luultavimmin sinkku. Ei kukaan joka ei ole katkera sisimmässään, ajattele muka hyväntahtoisuuttaan että viekö hän huomion pois morsiolta tämän häissä, ja vieläpä mollaa kyseistä naista viestissään piilohalveeraten ja tätä ihmistä alaspainaen.

Kukaan tervejärkinen ja itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei mieti tuollaisia asioita, kuten että miten hän pääsisi pätemään muihin nähden. Tuollainen mentaliteetti on ainoastaan sellaisella ihmisellä, jolla itsellä ei ole kaikki asiat hyvin ja joka haluaa purkaa sen pahan olonsa toiseen ihmiseen. Tässä tapauksessa se on nainen, jolla on tulossa yksi elämänsä onnellisimmista päivistä. Aloittajan kaltainen myrkkykäärme haluaa mitä ilmeisimmin pilata tunnelman häissä käyttäytymällä kuin hemmoteltu prinsessa, vaatien huomion kääntämistä itseensä. Jotkut ainakin omasta mielestään kauniit ajattelevat, että ainoastaan heillä on oikeus hyviin ja onnellisiin asioihin elämässä, että ainoastaan he saavat ns. nousta tikapuita ylöspäin ja muiden tulisi kärvistellä kurjuudessa ja yksinäisyydessä. Aloittaja saattaa kokea tämän dynamiikan vaihtumisen ongelmallisena, ja jopa itselleen uhkana. Miksi hän ei ole morsion sijalla, miksi hän ei paistattele huomion keskipisteessä? Hän ei voi sietää sitä faktaa, että kerrankin hän ei ole se jonka suuntaan kaikki silmät kääntyvät. 

Vierailija
96/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä osallistu niihin häihin jos kerran pelko on noin suuri :D 

Vierailija
97/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuollainen "ystävä", niin miten viholliset voisi olla enää pahempia?

Vierailija
98/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo vastasikin, että älä pukeudu hääpukuun. Se riittää, eli et tule viemään huomiota morsiamesta.

Vierailija
99/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin kuvitella miten ap koikkelehtii juhlatilaan ja selittää tukkaa haroessaan narisevalla äänellä miten taas tuo ja tuokin ihan selvästi tuijottaa. Ja aina vaan enemmän päitä kääntyy vilkuilemaan kuka siellä niin tärkeänä narajaa. Lisää vettä myllyyn.

Vierailija
100/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monissa häissä ja kyllä se huomio yleensä on aika tarkkaan siinä hääparissa ja omissa ystävissä ja sukulaisissa, ellei nyt joku tee itsestään erityisesti numeroa. Useissa juhlissa on varmasti vieraiden joukossa ollut naisia, jotka ovat olleet morsianta kauniimpia, mutteivät ole kyllä mitenkään erityisesti huomiota vieneet. Joten en huolehtisi asiasta: ellet itse tyrkytä itseäsi esille, kyllä se pääpaino pysyy hääparissa. Ja jos nyt joku mies sattuu katsomaan perääsi, niin ota se kehuna, ei sitä kannata sen kummemmin murehtia, morsianta se tuskin hetkauttaa, hän on toivottavasti keskittyneempi sulhaseensa kuin sinun mahdollisiin ihailijoihisi.