Apua! Pelkään vieväni häissä huomion morsiamesta
Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.
Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Saat nyt raippaa ihan kunnolla täällä, mutta itse ainakin tiedän, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka huoneeseen astuessaan vievät kaiken huomion. Se on jokin ulkonäön ja karisman yhdistelmä. Mielestäni on kuitenkin huomaavaista, että pohdit tätä etukäteen, vaikka en valitettavasti osaa auttaa asiassa.
Kiitos, että ymmärrät. Olen säkenöivän iloinen ja minun on todellakin on sanottu valaisevan huoneen aina kun astun sisään. Eikä tää ole mitään keksittyä omakehua, vaan näin on todella sanottu useita kertoja.
Morsian taas on ennemminkin sellainen perussuomalainen, vakavailmeinen ja hymytön.
Minun seuraani ihmiset hakeutuvat, koska kukapa ei pitäisi nauravista kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa seurata näitä vastauksia. Suurin osa ei pysty sulattamaan sitä, että ap on kaunis. Kaikki dissaavat jollain tavalla. Ovat siis kateellisia. Niin noloa. Harva pystyy ottamaan aloituksen normaalisti, vaikka se on aivan todellinen ongelma.
Mikähän on noloa, siis oikeasti? Se, että joku väittää olleensa valokuvaajien ristitulessa syntymästä asti, vai se jos toiset yrittää vähän rajoittaa itsekehua?
Jos joku oikeasti haluaisi vähemmän huomiota, hän pystyisi taatusti pukeutumaan ja meikkaamaan epäpukevasti, kampauksesta puhumattakaan. Ihan kysymättä neuvoja.
Veikkaan että hääjuhlan huipentuessa morsiamen appiukko ei enää pysty vastustamaan häikäsevää venäjäläisyyttäsi ja näyttää sinulle sahtiteltan takana puskassa miten hopeakettu nappaa saaliin.
Kuulostaa ihan Johanna Tukiaisen aloituksesta.
P.S. Täällä toinen kaunotar, linnutkin lakkaavat laulamasta, kun jäävät nokat auki tuijottamaan kauneuttani, miehet törmäilevät lyhtypylväisiin sekä kävellen, että autoilla.
Aurinko tosiaan tulee esiin, kun heilautan hitaasti hiuksiani, seksikkäästi ja salaperäisesti hymyillen. Onko Täällä lisää kaunottaria tai poikkeuksellisen komeita miehiä... anyone?
Näkee heti näistä kommenteista, että heti lytätään kun jollakin menee hyvin. Niin suomalaista :D
Vierailija kirjoitti:
P.S. Täällä toinen kaunotar, linnutkin lakkaavat laulamasta, kun jäävät nokat auki tuijottamaan kauneuttani, miehet törmäilevät lyhtypylväisiin sekä kävellen, että autoilla.
Aurinko tosiaan tulee esiin, kun heilautan hitaasti hiuksiani, seksikkäästi ja salaperäisesti hymyillen. Onko Täällä lisää kaunottaria tai poikkeuksellisen komeita miehiä... anyone?
Minä kun menen ulos lentokoneetkin tippuu taivaalta, sateenkaaret nousevat näkyviin välittömästi, ja naapurin miehillä on kuin lipputangot housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on kielletty liikkumasta ulkona laittautuneena, koska just noin käy ja sehän aiheuttaa vaaratilanteita, kun joka ukko ottaa kontaktia lyhtypylvään kanssa.
Vastaan ihan siltä varalta, että tämä ei ole provosi (vaikka kieltämättä sellaiselta tuntuukin). Mutta neuvoni on se, että pukeudu kauniisti ja asiallisesti. Älä valitse kokopitkää mekkoa jos haluat selvästi erottua morsiamesta. Esimerkiksi ei-valkoinen kotelomekko voisi olla hyvä. Ehosta itsesi niinikään kauniisti mutta asiallisesti. Tikkurilan värikartan ja täyden meikittömyyden välillä on paljon tilaa.
Ja sitten ennen juhlia päätä että et ajattele sinä iltana sen enempää omaasi kuin morsiamenkaan ulkonäköä, vaan keskity iloitsemaan ystäväsi onnesta. Valtaosa häävieraista tekee niin myös. Yleensä ihmiset eivät mene häihin tekemään missikilpailua morsiamen ja häävieraiden välillä, joten jollet omalla pukeutumisellasi ja käytökselläsi pyri viemään huomiota morsiusparista, tuskin kovin moni muukaan niin tekee.
Häälahjavinkki: tarjoudu maksamaan hääparille hääkuvaaja lahjaksi. Tällöin pääset valitsemaan ammattilaisen, joka ymmärtää että häissä kuvataan sekä morsiusparia että vieraita, ei ainoastaan sinua. 😊
Pukeudu tyylikkästi mutta ei korostetun seksikkäästi. Kesäinen mekko joka jättää jotain mielikuvituksen varaankin, kevyt meikki.
Hauskoja häitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko tosiaan tulee esiin, kun heilautan hitaasti hiuksiani, seksikkäästi ja salaperäisesti hymyillen. Onko Täällä lisää kaunottaria tai poikkeuksellisen komeita miehiä... anyone?Minä kun menen ulos lentokoneetkin tippuu taivaalta, sateenkaaret nousevat näkyviin välittömästi, ja naapurin miehillä on kuin lipputangot housuissa.
Kun taas minun ilmestyttyäni näkyviin saturnus pudottaa renkaansa, maa sinkoutuu radaltaan, galaksit törmäävät ja koko kylän miehillä on eiffeltornit housuissaan. Paitsi naapurin Kallella, sillä on Pisan kalteva torni, mutta se ei ole minun syyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko tosiaan tulee esiin, kun heilautan hitaasti hiuksiani, seksikkäästi ja salaperäisesti hymyillen. Onko Täällä lisää kaunottaria tai poikkeuksellisen komeita miehiä... anyone?Minä kun menen ulos lentokoneetkin tippuu taivaalta, sateenkaaret nousevat näkyviin välittömästi, ja naapurin miehillä on kuin lipputangot housuissa.
Kun taas minun ilmestyttyäni näkyviin saturnus pudottaa renkaansa, maa sinkoutuu radaltaan, galaksit törmäävät ja koko kylän miehillä on eiffeltornit housuissaan. Paitsi naapurin Kallella, sillä on Pisan kalteva torni, mutta se ei ole minun syyni.
Nämä kommentoijat tekevät itsensä naurunalaisiksi. Todella noloa. Kateutta ei pystytä millään tavalla hallitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentoijat tekevät itsensä naurunalaisiksi. Todella noloa. Kateutta ei pystytä millään tavalla hallitsemaan.
Aloittajako se siellä?
Kadehdin. Minä kun saavun paikalle niin boolitelttakin lakoaa alas ja sulhasen viehe nuupahtaa. Alan jo tottua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin ehkä väärin, mutta eikö vitseillä ole tarkoituskin saada naurua aikaan? Mitä noloa siinä on?
Ja tiedän kyllä kuka on nolo, mutta enpäs kerro... hihihihi...
Taas tämä. Sama ukko joka jauhaa venäläisistä naisista ymv. Kohta varmaan mainitsee isotissiset puolattaret.
Vierailija kirjoitti:
Älä pukeudu häämekkoon.
Tää oli hyvä. Munkin tuttu sanoi kerran että jos hänen häihin ilmaantuu valkoisessa puvussa on piru irti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet asian ytimessä, kaikkihan ovat tulleet häihin ihaillakseen sinua. Hääpari on vain statistin asemassa.
Missä kohtaa väitin jotain tällaista? En kuvittele olevani juhlien keskipiste, mutta usein vaan joudun keskipisteeksi tahtomattani.
Siskoni on kaunis kuten minäkin, mutta niin vain hänen häissään huomasimme valokuvaajan räpsineen enemmän kuvia minusta kuin hänestä. En aina jaksaisi huomiota ja se väsyttää minua. Tää on oikeasti ongelma, vaikka ei varmaan uskoisi, ellei ole kokenut tätä huomiota.
Jos kuvaaja ei vaan saanut sinusta onnistunutta kuvaa? Oli pakko räpsiä useampi. Tai sitten olet linssilude... Tuskin tuo kuvaaja sinua kyttäsi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pukeudu häämekkoon.
Tää oli hyvä. Munkin tuttu sanoi kerran että jos hänen häihin ilmaantuu valkoisessa puvussa on piru irti...
Todennäköisesti ap pistää hunnunkin. Sitä kantamassa on 50 morsiusneitoa.
Kamalaa, jos morsian jää venäläisen maatuskan jälkeen toiselle sijalle. Voisikohan vaikka kaaso vihjasta valokuvaajalle, että ottaisi morsiamesta ja sulhasesta edes hääkuvan, ennen kuin alkaa pyöriä sinun perässäsi.