Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Pelkään vieväni häissä huomion morsiamesta

Vierailija
30.06.2018 |

Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.

Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin hot, että Italiassa käydessäni Pisan kalteva tornikin suoristui.

Vierailija
102/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä perskännit ja esitä stripteasetanssi. Sinut huomataan silloin, mutta et mene morsiamen ohi.

Ja showsta ei olla moksiskaan, koska se menee venäjäläisten piikkiin, ne nyt on kaikki vähän tuommosii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta kukaan muu kuin omat tuttavasi eivät edes huomaa, että olet vieraana häissä. Paitsi jos käyttäydyt typerästi, mitä voi pitää todennäköisenä riskinä kirjoituksesi perusteella. Pudotat shampanjalasin tai pudotat kakkua vaalealle puvullesi (tummaa et uskalla käyttää). 

Vierailija
104/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa häissä, joissa vieraana oli paljon alusvaatekuvauksiakin tehnyt malli ja vieraina oli muutenkin todella kauniita naisia, on huomio aina ollut morsiamessa.

Vierailija
105/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa häissä, joissa vieraana oli paljon alusvaatekuvauksiakin tehnyt malli ja vieraina oli muutenkin todella kauniita naisia, on huomio ollut morsiamessa.

Vierailija
106/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö ja sellasta kyllä säälien katsotaankin.

Vierailija
107/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, et ole mitenkään erityisen erottuvan kaunis. Tunnen monia supisuomalaisia naisia, jotka vastaavat kuvailuasi. Ja en kyllä sinuna ottaisi vertailua venäläisiin tai virolaisiin kehuna.

Miksei vertailu venäläisiin olisi kehu? Ovat tyylikkäitä.

Koska soominaiset ei kestä totuutta. Kun vähän kattelee ketä kadulla tulee vastaan, niin huomaa että 99% soominaisista on vaatimattoman näköisiä, harmaita varpusia tai vaihtoehtoisesti joka paikka tatuoitu, huolimattomasti pukeutuneita, hiukset ohuen ohueet ja monesti ylipainoisiakin.

Vierailija
108/175 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, et ole mitenkään erityisen erottuvan kaunis. Tunnen monia supisuomalaisia naisia, jotka vastaavat kuvailuasi. Ja en kyllä sinuna ottaisi vertailua venäläisiin tai virolaisiin kehuna.

Koska soominaiset ei kestä totuutta. Kun vähän kattelee ketä kadulla tulee vastaan, niin huomaa että 99% soominaisista on vaatimattoman näköisiä, harmaita varpusia tai vaihtoehtoisesti joka paikka tatuoitu, huolimattomasti pukeutuneita, hiukset ohuen ohueet ja monesti ylipainoisiakin.

Vierailija
109/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todellinen ongelma ja kaikki sympatiat puolellasi ap!

Nimimerkillä se, jota pappi katsoi koko vihkitilaisuuden ajan ja se ei jäänyt muiltakaan vierailta ja hääparilta huomaamatta.

Nauran ihan kippurassa. Joku puutteessa elävä pappi on kyylännyt sua joko pilden himoissaan tai siksi, että muistutat hänen isotätiään niin sinä otat asian niin, että olet Suuri Kaunotar jota pappikaan ei voi vastustaa. En kestä :D Luultavasti muut vieraat ja hääpari on joko säälineet sua tai nauraneet salaa, koska pappihan katsoi räkäklimppiä leuassasi, josta kukaan muukaan ei kehdannut huomauttaa.

Vierailija
110/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkillä se, jota pappi katsoi koko vihkitilaisuuden ajan ja se ei jäänyt muiltakaan vierailta ja hääparilta huomaamatta.

Nauran ihan kippurassa. Joku puutteessa elävä pappi on kyylännyt sua joko pilden himoissaan tai siksi, että muistutat hänen isotätiään niin sinä otat asian niin, että olet Suuri Kaunotar jota pappikaan ei voi vastustaa. En kestä :D Luultavasti muut vieraat ja hääpari on joko säälineet sua tai nauraneet salaa, koska pappihan katsoi räkäklimppiä leuassasi, josta kukaan muukaan ei kehdannut huomauttaa.

Mut hei, kukapa ei katselisi mielellään nauravia kasvoja?

Vierailija
111/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, kukapa ei katselisi mielellään nauravia kasvoja?

Tuli mieleen vitsi, en muista mistä tämän luin, saattoi olla jostain sarjakuvasta. Ei ole sanasta sanaan, mutta se meni jotenkin näin: Treffeillä nainen " Et voi lopettaa tuijottamasta minua, mistä johtuu?" Mies: "Hameenhelmasi on ollut koko illan tungettuna sukkahousujesi sisään"

Vierailija
112/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa seurata näitä vastauksia. Suurin osa ei pysty sulattamaan sitä, että ap on kaunis. Kaikki dissaavat  jollain tavalla. Ovat siis kateellisia. Niin noloa. Harva pystyy ottamaan aloituksen normaalisti, vaikka se on aivan todellinen ongelma.

ja sinä et tunnistaisi provoa, vaikka nenää siihen kiinni painettaisiin :D

Ongelma on täysin todellinen. En usko, että on provo.

Ongelma on kyllä todellinen, mutta ei senkaltainen kuin ap luulee. Vaikkei olisikaan provo.

Vierailija
113/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki ovat. Jos siis pitää turkiskauluksia, minihameita, räikeää meikkiä ja ylipolvensaappaita huikaisevilla koroilla etenkin yli 4-kymppisillä tyylikkäänä. Mainitun kaltainen pukeutuminen on suositeltavaa kaikissa tilaisuuksissa, kuten hautajaisissa, ruokaravintolassa ja leikkipuistossa. Itse suosin hieman erilaista tyyliä.

T. Entinen lappeenrantalainen

Vierailija
114/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut häissä, joissa oli mukana puolijulkkis missikisakanditaatti ja tämän melkein julkkis poikaystävä (tai avomies, en ole varma kumpi oli, taitavat nyt olla jo eronneet). Oli sukua sulhaselle. Kyllä tämän porukka toki noteerasi, mutta ei vienyt huomiota morsimelta. Päinvastoin, morsian taisi olla asiasta vähän ylpeäkin.

Kyllä sen huomion paremminkin vie se öykkäävä Arska-Eno. Eräissä häissä huomion vei morsiamen kehitysvammainen veli, jopa puheissa. Silloin todella säälitti morsian, jonka koko lapsuus oli veljen tarpeiden ehdoilla elämistä. Olisi nyt omana päivänään saanut olla vain hän.

Vierailija
115/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki ovat. Jos siis pitää turkiskauluksia, minihameita, räikeää meikkiä ja ylipolvensaappaita huikaisevilla koroilla etenkin yli 4-kymppisillä tyylikkäänä. Mainitun kaltainen pukeutuminen on suositeltavaa kaikissa tilaisuuksissa, kuten hautajaisissa, ruokaravintolassa ja leikkipuistossa. Itse suosin hieman erilaista tyyliä.

Entinen kajaanilainen ja lähellä paikallista isoa hotellia asunut allekirjoittaa tämän. Tosin oli joskus järki päässä, sillä tokihan keskellä talvea kovassa pakkasessa leikkipuistoon lapsen kanssa pitää vaihtaa korkkarit pois, Tokmannin kesälenkkareihin. Muuten asustus juuri tuo mainitsemasi. Tosin me molemmat lienemme nähneet ihan tavallisia venäläisiä "maatuskoita", joita ei erota suomalaista muuten kuin kielestä. Teillä päin tosin käy ehkä erilaista väkeä, Kajaaniin tullaan päiväreissulle Kostamuksesta.

Vierailija
116/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen kajaanilainen ja lähellä paikallista isoa hotellia asunut allekirjoittaa tämän. Tosin oli joskus järki päässä, sillä tokihan keskellä talvea kovassa pakkasessa leikkipuistoon lapsen kanssa pitää vaihtaa korkkarit pois, Tokmannin kesälenkkareihin. Muuten asustus juuri tuo mainitsemasi. Tosin me molemmat lienemme nähneet ihan tavallisia venäläisiä "maatuskoita", joita ei erota suomalaista muuten kuin kielestä. Teillä päin tosin käy ehkä erilaista väkeä, Kajaaniin tullaan päiväreissulle Kostamuksesta.

Ai niin, kerran olin hautajaisissa, joissa oli vainajan tuttava, korostaen suomea puhuva Svetlana. Oli pukeutunut asiallisesti mustiin. Minimhameeseen ja korkeakorkoisiin saappaisiin...itsekin tunnen tämän Svetlanan, en tosin hyvin mutta on ihan mukava ja käsitääkseni ahkera ihminen. Mutta kun vainaja oli 88 ja iso osa vieraista hänen vanhoja ystäviään, niin osa kyllä tuntui supisevan paheksuvasti. Kyllä sillä sai huomiota, kieltämättä. Vainaja oli kuitenkin keskipiste, vaikkei siitä nyt suuremmin tuntunut välittävän. Ei tullut muistotilaisuuteenkaan vainaja.

Vierailija
117/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂Minua kiinnostaisi tavata tällainen valovoimainen ja kauneudellaan kaiken huomion varastava ihminen. Olen toki nähnyt paljon kauniita naisia, mutten ole tavannut ketään, jonka tekisi tällaisen vaikutuksen ympäristöönsä. Tästä syystä vaikeaa pitää ap:n ongelmaa todellisena, enemmänkin toiveajatteluna.

Vierailija
118/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa häissä, joissa vieraana oli paljon alusvaatekuvauksiakin tehnyt malli ja vieraina oli muutenkin todella kauniita naisia, on huomio aina ollut morsiamessa.

Niimpä, malli osasi varmaan pukeutua muuhun asuun kuin niihin työvaatteisiinsa. 

Vierailija
119/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä palstan naiset nyt lyttäävät ap:tä.

Miehenä voin kertoa olleeni viime kesänä vieraana häissä, joissa morsian oli hieman tuollainen harmaavarpunen ja kaasona toiminut sisarensa taas vei miesten katseet herttaisella olemuksellaan ja tyylikkäällä antavalla mekollaan. Hyvät ja onnistuneet häät siitä huolimatta.

Vierailija
120/175 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tästä ajatella että jos häihin tulee virolainen tai venäläinen nainen niin kaikki huomio kiinnittyy heihin:D Mun parhaat ystävät ovat venäläisiä, pieniä ja pulleita, aika arkisen näköisiä mutta kivoja:) Minä olen pitkäkinttuinen ja hyvin hoikka mutta kivan kokoiset rinnat omaava suomalaisnainen. Ehkä juuret muualla kuin Suomessa mutta siis suomalainen kuitenkin. Pitää varmaan alkaa pelätä että kaverit vie mun miehen kun kuitenkin ovat ah, venäläisiä!