Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies nimittäisi minua "tapailunaiseksi" tai "tapailukumppaniksi", niin se olisi siinä sitten

Vierailija
05.01.2024 |

Ainakaan tapailu ei saa sisältää seksiä. Parisuhteessa vasta. Se on aika nopsaa päätettävä, haluaako seurustelusuhdetta kanssani vai ei. Minä olen hänen elämänsä nainen enkä mikään tapailukumppani.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näitä koskaan sanota päin naamaa, sen sijaan juttelee sinusta täällä palstalla ja käyttää tuota termiä.

Vierailija
2/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näitä koskaan sanota päin naamaa, sen sijaan juttelee sinusta täällä palstalla ja käyttää tuota termiä.

Tai puhuu vain vakipanosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on seksiä jo ensitapaamisella. Joka voi olla myös viimeinen tapaaminen.

Vierailija
4/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden termien viljely palstalla on liikaa minullekin, mutta miksi toista kutsuisi neutraalisti, kun ollaan enemmän kuin satunnaisia tuttuja, mutta ei vielä seurustella syystä tai toisesta.

Vierailija
5/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Ei sua kukaan tapailiskaan. Läski.

Vierailija
6/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut tyttö- tai naisystävä, kunnioitusta edes hiukan. Terminologia on vaihdellut tilanne- ja tapauskohtaisesti. Myös minut on esitelty sekä poika- että miesystävänä. Vaikkin tuo edellinen voi olla tällä iällä kohtalaisen optimistinen nimitys. M56

Vierailija
7/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimellä sitten kutsua henkilöä, jonka kanssa tapailee, mutta jota tapailua ei nimittäisi seurusteluksi? Minun mielestäni tapailun ja seurustelun ero on se, että tapailla voi useita, mutta seurustelusuhteessa ollessa ei tapailla muita.

Vierailija
8/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellaisia treffikumppaneita kannattaa varoa, joille parin tapaamisen jälkeen on elämän nainen, suuri rakkaus, puuttuva puolisko ynnä muuta hypetystä. Kyseessä on yleensä sumutus tai peliliike. Normaalisti ihastuneet ihmiset ovat aluksi epävarmoja ja yrittävät hieman jarrutella.

Vierailija
9/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä sitten kutsua henkilöä, jonka kanssa tapailee, mutta jota tapailua ei nimittäisi seurusteluksi? Minun mielestäni tapailun ja seurustelun ero on se, että tapailla voi useita, mutta seurustelusuhteessa ollessa ei tapailla muita.

Jos itse tiedän haluavani seurustella, en tapaile useampia, ihan siksi, että jakamalla mielenkiinnon useammalle, todennäköisesti varmistan, etten ole varsinaisesti kiinnostunut riittävästi kenestäkään. Toisaalta tapailu vaiheessa suhde ei ole niin syvä, että voisin puhua sen toisen puolesta.

Nuorempana tämä ns. tapailu kesti muutaman tapaamisen verran, mutta nyt aikuisiällä on ollut pitkäkestoisempiakin tapailukausia.

Vierailija
10/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kohdannut elämänsä ihmisen, kyllä sen tietää nopeasti. Jos ei tiedä, ei kannata jäädä. Olen ollut pitkissäkin parisuhteissa oikein kivojen kanssa. Sellaisissa joissa ei ollut sinänsä mitään vikaa. Kuitenkin kun kohtasin elämäni ihmisen, tiesin muutamassa viikossa että jos tämä suhde ei kestä hautaan asti, sitten mulla ei kestä mikään. Ei tarvinnut miettiä onko se tapailua vai seurustelua vai mitä se on. Se oli tarkoitettu. 

Vierailija
11/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi missä? Yst. terv. Raimo Mäkinen 

Vierailija
12/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on joutunut elämänsä ihmisen pettämäksi, hakkaamaksi, jättämäksi ja pahempaakin.

Vierailija
13/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu kumppani=fuckbuddy.

Vierailija
14/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavuus. Sellainen on mun naapureiden kanssa. En tiedä heidän etunimiä mutta tiedän missä he asuu. nyökätään aina kun tavataan.

Vierailija
15/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten miehen kuuluisi tietää oletko elämänsä nainen jos se pitää päättää nopeasti eikä ehdi kunnolla tutustua? Kuulostaa että sun kuuluisi hoitaa seurustelut Niuvanniemen sairaalassa.

Vierailija
16/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panokumppani. Tapailla voi ilman seksiäkin.

Vierailija
17/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri asia. Jos pystyy harrastamaan seksiä se pitää pystyä myös ääneen sanomaan

Vierailija
18/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailla kuten hyvän päivän tuttua vai tapailla kuin seurustelisi. Toi harmaa raja mikä luotiin "tapailulla" tarkoittaa ei-vakavaa-seksiä.

Vierailija
19/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei halua olla naisen kanssa loppuelämää. Olet tapailukumppani vaikka 10 vuotta kunnes mies kyllästyy sinuun.

Vierailija
20/21 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailla kuten hyvän päivän tuttua vai tapailla kuin seurustelisi. Toi harmaa raja mikä luotiin "tapailulla" tarkoittaa ei-vakavaa-seksiä.

Itse en ainakaan voisi harrastaa seksiä tapailuvaiheessa, ennen kuin on sitouduttu toiseen, rakastuttu ja halutaan seurustella/olla parisuhteessa. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi