Apua! Pelkään vieväni häissä huomion morsiamesta
Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.
Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa seurata näitä vastauksia. Suurin osa ei pysty sulattamaan sitä, että ap on kaunis. Kaikki dissaavat jollain tavalla. Ovat siis kateellisia. Niin noloa. Harva pystyy ottamaan aloituksen normaalisti, vaikka se on aivan todellinen ongelma.
ja sinä et tunnistaisi provoa, vaikka nenää siihen kiinni painettaisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa seurata näitä vastauksia. Suurin osa ei pysty sulattamaan sitä, että ap on kaunis. Kaikki dissaavat jollain tavalla. Ovat siis kateellisia. Niin noloa. Harva pystyy ottamaan aloituksen normaalisti, vaikka se on aivan todellinen ongelma.
ja sinä et tunnistaisi provoa, vaikka nenää siihen kiinni painettaisiin :D
Ongelma on täysin todellinen. En usko, että on provo.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin -- puhelimen, ei puhelimmen
Morsian -- morsiamen -- ei morsiammen
Aina jaksaa kummastuttaa, etteivät selvästi suomenkieliset ihmiset osaa kirjoittaa äidinkieltään.
Näimpä. Perus koulussa ei enään opeteta perus taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat nyt raippaa ihan kunnolla täällä, mutta itse ainakin tiedän, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka huoneeseen astuessaan vievät kaiken huomion. Se on jokin ulkonäön ja karisman yhdistelmä. Mielestäni on kuitenkin huomaavaista, että pohdit tätä etukäteen, vaikka en valitettavasti osaa auttaa asiassa.
Kiitos, että ymmärrät. Olen säkenöivän iloinen ja minun on todellakin on sanottu valaisevan huoneen aina kun astun sisään. Eikä tää ole mitään keksittyä omakehua, vaan näin on todella sanottu useita kertoja.
Morsian taas on ennemminkin sellainen perussuomalainen, vakavailmeinen ja hymytön.
Minun seuraani ihmiset hakeutuvat, koska kukapa ei pitäisi nauravista kasvoista.
Sul on varmaan tää ongelma joka paikassa. Esim terveysasemalla henkilökunta ei pysty keskittymään työhönsä sun säkenöidessä lähellä tai raksamiehet tippuvat telineiltään ja autoilijat ajavat kolareita. Elämäsi täytyy olla vaikeaa.
Sinun pitää sulautua juhlaväkeen. Tässä minun vinkkini sulautumiseen.
1. Älä laita valkoista mekkoa
2. Laita joku polven alle ulottuva, yläosaltaan peittävä mekko, joka ei ole räikeän värinen, mutta ei siis myöskään valkoinen. Esim. vaaleansininen, vaaleanpunainen tai joku muu pastellisävy voisi olla hyvä.
3. Älä meikkaa yli. Tee hillitty meikki.
4. Älä laita mitään älyttömän korkeita korkoja, vaan sellaiset mukavat, kohtuullisen matalat kengät.
5. Mene kirkossa istumaan kirkon takaosaan.
6. Mikäli juhlapaikalla saa valita paikat, istu jossain sivussa.
7. Jos kuvaaja ottaa kuvia vain sinusta, mene vessaan tai pihalle
8. Älä huuda, älä naura kovaäänisesti. Hymyillä voit. Älä esiinny tai esitä mitään ohjelmanumeroita.
9. Älä tanssi
10. Älä juo itseäsi pöydän alle
Housut ja jakku, tummat. Malliltaan mahdollisimman suorat. Äärettömän vähän meikkiä. Kauneudelkesi et voi mitään, mutta voit olla vastakohtana morsiamelle. Hiukset vaatimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa kummastuttaa, etteivät selvästi suomenkieliset ihmiset osaa kirjoittaa äidinkieltään.
Näimpä. Perus koulussa ei enään opeteta perus taitoja.
Niimpä. Koulutus taso on nykyvään huono. Kukkaan ei osaa kirjuuttaa hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Triggered!! Mammat tutisee leukojaan myöten 😄😄😄😄
Ja ukot munaskuitaan.
Älä pelkää! Huomion vie morsijammen viinaan menevä mummo hoippuessaan vittuperkelettä hokien kakkujonossa.
Minä olen niin kaunis, että naapurin Jarmon leukaluu venähti sijoiltaan ja iski kipinää osuessaan maahan.
Voihan ap hommata paikalle pride-kulkueen viemään huomiota säkenöivästä läsnäolostaan.
Minä olen niin komea, että kaikki häissä olevat naiset kokivat neitseellisen sikiämisen. Ja syöksysynnytti siellä pari miestäkin.
Huomaa, että useimmilla äideillä on lomat alkaneet. :) Jutut on jo nyt tätä tasoa! :)
Vierailija kirjoitti:
Näkee heti näistä kommenteista, että heti lytätään kun jollakin menee hyvin. Niin suomalaista :D
Aloittajallahan nimenomaan ei tunnu menevän kovin hyvin. Hyvin ongelmalliseksihan hän tilanteen kokee ainakin omien sanojensa mukaan.
Toki tässä aloituksessa on provon tuoksahdus sen verran vahvasti läsnä, että en hirveästi jaksa vastauksiakaan ihmetellä. Kyseessä on oletettavasti kuitenkin ihan tavalliset suomalaiset häät, ei joku suuren luokan seurapiiritapahtuma, jonne kutsuvieraat menevät paparazzien ristituleen edustamaan ja näyttäytymään. Tavallisissa suomalaisissa häissä kutsuvieraat ovat morsiusparin läheisiä ihmisiä, sukulaisia ja ystäviä, jotka menevät paikalle juhlistaakseen läheistensä tärkeää päivää. Onhan tuo nyt melkoista tavallisten suomalaisten ihmisten aliarvioimista olettaa, että he unohtavat morsiusparin vain siksi, että joku häävieraista sattuu olemaan kaunis nainen.
Suomalaiset ovat sitä paitsi siinä mielessä vaatimatonta kansaa, että vaikka ihailisivatkin jonkun häävieraan ulkonäköä, he eivät tee sitä näkyvästi. Täällähän saa julkkiksetkin asioida kaupoissa ja kaupungilla ilman että perässä on laumaa nimmareiden pyytäjiä. Mä olen itse ollut vieraana häissä, joissa yksi häävieraista oli silloisen presidentin lapsi puolisonsa kanssa. Hänet taatusti tunnisti kyllä jokainen ja kyllä hän kätellessä ihan nimellään itsensä esitteli kuten me muutkin. Siltikään hän ei varastanut showta ja vienyt huomiota morsiusparilta, koska hän ei tehnyt numeroa itsestään ja muut vieraat muistivat miksi olivat bileisiin tulleet: juhlistamaan morsiusparia, eivätkä pällistelemään presidentin jälkikasvua.
Ei tämä välttämättä ole provo, ehkä ap vaan fantasioi kauniina olemisesta, vähän niin kuin lapset leikkivät nukeilla (tää ois niin kun tosi kaunis ja kaikki ihastuis siihen ja sillä ois aina kauniit vaatteet jne). Harmitonta päiväunikirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat nyt raippaa ihan kunnolla täällä, mutta itse ainakin tiedän, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka huoneeseen astuessaan vievät kaiken huomion. Se on jokin ulkonäön ja karisman yhdistelmä. Mielestäni on kuitenkin huomaavaista, että pohdit tätä etukäteen, vaikka en valitettavasti osaa auttaa asiassa.
Kiitos, että ymmärrät. Olen säkenöivän iloinen ja minun on todellakin on sanottu valaisevan huoneen aina kun astun sisään. Eikä tää ole mitään keksittyä omakehua, vaan näin on todella sanottu useita kertoja.
Morsian taas on ennemminkin sellainen perussuomalainen, vakavailmeinen ja hymytön.
Minun seuraani ihmiset hakeutuvat, koska kukapa ei pitäisi nauravista kasvoista.Sul on varmaan tää ongelma joka paikassa. Esim terveysasemalla henkilökunta ei pysty keskittymään työhönsä sun säkenöidessä lähellä tai raksamiehet tippuvat telineiltään ja autoilijat ajavat kolareita. Elämäsi täytyy olla vaikeaa.
Kun minä lähden kotoa, se on katastrofi. Kaikki saa seisokin. Hinnat nousee, hissit nousee katoista läpi ja
lentokoneet sinkoutuu ylös avaruuteen.
Se on vain hyvä juttu, että ihmisellä on hyvä itsetunto!
Mutta jos tällä kertaa haluat pitää matalaa profiilia, niin sellainen seinäruusu käytös, yhdistettynä mummolookiin voisi olla toimiva ratkaisu. Tukisukkahousut ja terveyssandaalit jalkaan. Peittävää kukkamekkoa ilman meikkiä ja tukka paplareille. JA KOTIIN VIIMEISTÄÄN klo 20.00, että ehdit ruokkia kissan ja katsoa kymppiuutiset ennen nukkumaan menoa. 😄
Laita rumat paksusankaiset silmälasit ja kampaa hiukset päänmyötäiseksi ja laita jotain halpoja markkinakoruja. Kävele hieman huonoryhtisenä ja katso alaspäin. Jos joku yrittää jutella, ala juttelemaan jostain fantasiakirjoista. Näin olet kuin joku epävarma teini, joka ei ole vielä löytänyt itseään.
Vierailija kirjoitti:
Housut ja jakku, tummat. Malliltaan mahdollisimman suorat. Äärettömän vähän meikkiä. Kauneudelkesi et voi mitään, mutta voit olla vastakohtana morsiamelle. Hiukset vaatimattomasti.
Siinähän sitä olisikin kun kaikki luulisivat tätä komistusta sulhaseksi.