Apua! Pelkään vieväni häissä huomion morsiamesta
Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.
Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?
Kommentit (175)
Ei hätää, et ole mitenkään erityisen erottuvan kaunis. Tunnen monia supisuomalaisia naisia, jotka vastaavat kuvailuasi. Ja en kyllä sinuna ottaisi vertailua venäläisiin tai virolaisiin kehuna.
Vierailija kirjoitti:
Ja en kyllä sinuna ottaisi vertailua venäläisiin tai virolaisiin kehuna.
Tämä.
Vedä perskännit ja esitä stripteasetanssi. Sinut huomataan silloin, mutta et mene morsiamen ohi.
Voi herran jumala. :D voisitko yrittää oll vielä vähän itserakkaampi?
Jessica, pukeudu tällä kertaa johonkin muuhun kuin napaan asti avoimeen mekon tapaiseen. Älä myöskään öljyä silikonitissejäsi Sohvin tapaan.
No tuolla itserakkaudella kauneutesi todennäköisesti kalpenee morsiammen ulkonäön kanssa, älä huoli.
Olet asian ytimessä, kaikkihan ovat tulleet häihin ihaillakseen sinua. Hääpari on vain statistin asemassa.
En mä usko että sä mitenkään voit loisteliaisuudeltasi olla vaatimaton. Teidän majesteettinne on jälleen juhlien keskipiste, koska olette kaunein, älykkäin, viisain ja upein kaikista vieraista. Etenkin säkenöivämpi kuin vaatimattoman näköinen morsian, jota kutsuit äsken ystäväksesi. Toivottavasti saat kuitenkin olla hetken rauhassa kehujilta ja paparazzeilta. Onhan se varmaan raskasta olla noin kaunis ja upea. Ja vielä venäläisen maatuskan näköinen. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Olen kauniiksi kehuttu, luonnonvaalea, pitkäsäärinen ja tyylikäs nainen ja minulla on suuret siniset silmät. Usein luullaan virolaiseksi tai venäjäläiseksi, vaikka olen supisuomalainen. Saan positiivista huomiota ulkonäöstäni minne menenkin.
Vaatimattoman näköinen ystäväni on menossa naimisiin ja pelkään vieväni häneltä huomion häissä. Mikä siis neuvoksi? Haluan pukeutua kauniisti ja olla oma kaunis itseni, joten mikään perunasäkkiin pukeutuminen ei tule kyseeseen. Miten näyttää vaatimattomalta mutta olla silti upea?
No jo on ihmisellä murheet. Itsekin olin nuorena kaunis ja minulle monet ehdottelivat missikisoihin osallistumista. Ei kuitenkaan kiinnostanut moiset kisat, mutta ei minulle koskaan tullut edes mieleen , että jossain häissä veisin huomion morsiammesta. Kauniita ihmisiä on vaikka kuinka paljon. Kyllä häissä huomion vie hääpari. Jos et tee itsestäsi numeroa, tuskin lyöt laudalta huomiossa sen ruman morsiammen. Yleensä morsiammet ovat aina kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Olet asian ytimessä, kaikkihan ovat tulleet häihin ihaillakseen sinua. Hääpari on vain statistin asemassa.
Missä kohtaa väitin jotain tällaista? En kuvittele olevani juhlien keskipiste, mutta usein vaan joudun keskipisteeksi tahtomattani.
Siskoni on kaunis kuten minäkin, mutta niin vain hänen häissään huomasimme valokuvaajan räpsineen enemmän kuvia minusta kuin hänestä. En aina jaksaisi huomiota ja se väsyttää minua. Tää on oikeasti ongelma, vaikka ei varmaan uskoisi, ellei ole kokenut tätä huomiota.
Ei sillä ulkonäöllä koko elämää ratsasteta. Itserakkaus ei myöskään kaunista ketään. Kannattaa ihan oikeasti opetella edes äidinkielesi alkeet, epäilen vahvasti että olet venäläinen oikeasti. Ei suomalainen luule, että venäläinen kirjoitetaan venäjäläinen. No saa sitä vähän hoono soomi olla.
Niin, nämä juhlathan järjestetään oikeasti siksi, että kaikki voivat ihailla sinua.
Älä pukeudu häämekkoon.