Mies ei tykkää mun tatuoinneista.
Kävin ottamassa uuden kuvan niin ei edes kysynyt saisiko nähdä sen. Muutenkaan puhunut asiasta mitään. Jätti kokonaan noteeraamatta.
Ei tarvii niistä tykätä, minun ihossa ne on, mutta voisi sitä jotain sanoa.
Kunnon konservatiivi.
Kommentit (100)
Miksi olet yhdessä sellaisen tollon kanssa joka ei osaa lukea ajatuksia, eikä osaa toimia kuten sinä haluat?
Miksi tarvii sanoa? Äiti vissiin opettanut, että ellei ole mitään hyvää sanottavaa, niin ollaan hiljaa.
Onko parempi jättää sanomatta, kuin kehua kuvaa vaikka inhoaa sitä? Tai kertoa mielipiteensä, ja sitten sä loukkaannut?
Ja miks pitäisi tykätä niistä? Miksi miehessä onkin nyt se vika, vaikka sinä teit ihmisen "normaalinäöstä" epänormaalia?
Miehestäsi tuli ongelmallinen konservatiivi ja sinusta eloisa liberaali:)
Niin, siis onko niin, että miehelläsi ei ole yhtään leimaa ihossaan? Jos ei ole, ja itse olet hurahtanut asiaan, niin voipi olla että miehesi haluaa luomunaista.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on linnakundeille ja merimiehille.
Tässä toinen konservatiivi.
Onnea!
Tatskat on kauniita, jos sopivat omistajilleen. Tekevät persoonallisemman ihmisestä.
Tatuoinnit pilaa naisen.
Petyn aina kun käy treffeillä ja nainen ottaa paidan pois päältään ja sieltä paljastuu tatuointi.
Haluan ihastella naisen puhdasta ihoa enkä töherryksiä.
Tatuoinnit kiistatta pilaa naisen kuin naisen en voisi seukata leimatun kanssa.Hävettää jo kun näkee tuolla noita kuvitettuja eukkoja jotka luulee saanavsa jotain statusta naurettavilla leimoilla ihossaan.Parasta on kun joku vielä avautuu kertomalla kuvan takana olevan merkityksellinen asia WT.............
No voisiko vaikka olla että en koe pilaavani ihoani kuvilla. Pidän niitä kauniina ja pidän itsestäni ja kehostani tällaisena.
Sinun ei tarvitse pitää.
En ole vielä nähnyt tatuoitua naista, joka ei näyttäisi kauniimmalta ilman niitä tatuointeja.
No mulle on kyllä ollut ottajia ihan aina☺️
Mutta olenkin kaunis, itsevarma ja aito.
Lisäksi hyvä ottamaan suihin.
Ai että!
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt tatuoitua naista, joka ei näyttäisi kauniimmalta ilman niitä tatuointeja.
Komppania tätä 100%. Tatuointi rumentaa naista aina. IHAN JOKA KERTA
Tatuoinneissa ei ole mitään kaunista eikä miehelläsi ole mitään velvollisuutta pitää tatskoistasi, kuten ei kenelläkään muullakaan ihmisellä tässä maailmassa.
No ymmärrän häntä. Miksi hänen pitäisi valehdella että tuollainen on mitenkään ok.
En minäkään kommentoi kenenkään lävistyksiä tai tatskoja. En myöskään näytä inhoani.
Miehesi saattanee vaihtaa tasokkaampaan ladyyn jossain vaiheessa. Voit etsiä sitten tatskoja ylistävän isämmaan puollustajan itsellesi.