Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tykkää mun tatuoinneista.

Vierailija
27.06.2018 |

Kävin ottamassa uuden kuvan niin ei edes kysynyt saisiko nähdä sen. Muutenkaan puhunut asiasta mitään. Jätti kokonaan noteeraamatta.
Ei tarvii niistä tykätä, minun ihossa ne on, mutta voisi sitä jotain sanoa.
Kunnon konservatiivi.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sun ongelmasi 😂

Vierailija
42/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On persoonallisempi kuin ilman tatuointeja.

Konservatiivi on persoonaton. Jotenkin köyhä.

Täytyy olla pää täynnä tyhjää jos ainoa keino saada "persoonaa" on maalata kuvia ihoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa keino. Yksi niistä.

Vierailija
44/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi liberaalia ja yksilöllistä ottaa tatuointi/tatuointeja, onhan se toki teidän oma nahka mille olette vapaita tekemään mitä tykkäätte, pienet piilossa olevat ja omistajalleen merkitykselliset kuvat vielä jotenkin ymmärtää, mutta siinä vaiheessa kun koko hiha/kaula/naama/jalka on sotkettu jollain "todella hienolla kuvituksella" niin ollaan vahvasti wt-alueella ja ensimmäinen mielikuva henkilöstä onkin aivoton pissis. Mutta onnea kuitenkin uudesta tramp stampista.

Vierailija
45/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva ottaa tatuointi mutta kaikki ideat on jo käytetty. Kuuntelin kerran vierestä kun henkilö selitti toiselle miten uniikkia on kun hänen tassutatuoinnissaan onkin koiran jäljet eikä kissan. Heh. (Ei sillä että ikinä ottaisin tassutatskan.)

Me tuupattiin omien koirien tassuihin sormiväriä, ja laitettiin kävelemään papereiden päällä. Sillä tavalla tassutatskaan saa jotain merkitystä, kun on oman rakkaan koiran tassunjäljet, eikä jotkut sarjakuvamaiset. Ei sillä, en vielä ole tassunjälkiä ihooni ottanut (paitsi pois peseytyviä kuralla värjättyjä versioita..), mutta ehkä joskus.

Vierailija
46/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kertoo vaan susta ja sun ennakkoluuloista ja kenties jopa tyhmyydestä, että ajattelet tatuoitujen olevan jotenkin tyhmiä. Eli et siis niin kovin viisaita ajatuksia omaa sinäkään, ilmeisesti itse tatuoimaton nainen. Tai mies.

Tuollainen ajattelutapa on just vaan niin köyhää.

Vierailija
47/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan ottaa uhalla muutaman lisää!

Ota otsaan joku iso räikeä, vai oletko niin konservatiivi ettet voi?

Vierailija
48/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas mennyt yhtään yli toi kommentointi

Vierailija
49/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä nähnyt tatuoitua naista, joka ei näyttäisi kauniimmalta ilman niitä tatuointeja.

Komppania tätä 100%. Tatuointi rumentaa naista aina. IHAN JOKA KERTA

Miksi?

Vierailija
50/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen on ruma jos sillä on vihreät silmät.

Enkä kestä jos ihmisellä on sellaiset päässä.en pysty katsomaan sellaist ihmistä

Vierailija
51/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin moni kommentoija ei nyt kommentoi yhtään siitä, mitä kysytään :)

Onko miehelläsi tapana ylipäätään huomioida tekemisiäsi ja kommentoida niitä? Omani ei kyllä huomaa eikä muista kun se miettii vain omia juttujaan; kyllä ne täytyy sen nenän eteen tuoda ja kysyä mielipidettä itse.

Vierailija
52/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, hyvä pointti.

Kaipaan kommentointia muutenkin.

Mutta eipä sitä juuri tule. Tylsä paska.

Vierailija
53/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskat on kauniita, jos sopivat omistajilleen. Tekevät persoonallisemman ihmisestä.

Haluaisin niin uskoa tähän, varsinkin kun olen itse kuvallisesti luova.

Valitettavasti en ole koskaan nähnyt tatuointia joka sopisi kantajalleen paremmin kuin tatuoimattomuus.

Miten voit sanoa noin pelkän ihmisen ulkonäön vuoksi? Jos esim joku on lämmin luonteeltaan ja ottanut lieskatatskan, niin eikö se muka sovi kantajalleen?

Vierailija
54/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tatuointeja paljon? Ehkä siinä ei ole mitään suurempaa inhoa, mutta miehesi ei pidä niitä enää sen kummempina kuin vaikka uuden paidan ostamista.

Vierailija
55/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän kertoo vaan susta ja sun ennakkoluuloista ja kenties jopa tyhmyydestä, että ajattelet tatuoitujen olevan jotenkin tyhmiä. Eli et siis niin kovin viisaita ajatuksia omaa sinäkään, ilmeisesti itse tatuoimaton nainen. Tai mies.

Tuollainen ajattelutapa on just vaan niin köyhää.

Ajattelen tatuoitujen olevan niin persoonattomia ja hengeltään köyhiä, että heidän ainoa keinonsa yrittää ilmentää persoonaa on ottaa tatuointeja.

Muut ihmiset pystyvät siihen ihan puhumalla ja olemalla oma itsensä.

Vierailija
56/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit - niin naisilla kuin miehillä - ovat ihan järkyttävän tyhmän näkösiä.

Niitähän oli vielä muutama vuosi sitten vain yhteiskunnasta syrjäytyneillä.

Mutta kai sitten vieläkin.

Vierailija
57/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihminen on ruma jos sillä on vihreät silmät.

Enkä kestä jos ihmisellä on sellaiset päässä.en pysty katsomaan sellaist ihmistä

Anna kun arvaan: sinulla tatuointeja riittää mutta et ymmärrä mitä eroa on vihreillä silmillä ja tatuoinneilla?

Vierailija
58/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sä et vaan ymmärrä.

Vierailija
59/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä sellainen joka inhoaa imettäviä naisia ja silti tuijottaa niitä rintoja?

Että tiesitkö että sun ei ole pakko katsoa toisia ihmisiä tai heidän tatuointejaan.

Onhan pakko katsoa: kun teitä lahopäitä tulee kadulla vastaan.

Pitäkää tarpeeksi lumppuja päällä niin ettei ne typerät kuvanne näy!

Vierailija
60/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskat on kauniita, jos sopivat omistajilleen. Tekevät persoonallisemman ihmisestä.

No kun sopisivatkin. Useimmiten ne on ihan outoja ja huonosti sommiteltuja. Vierekkäin saattaa olla leijonan pää ja korskuva hevonen. Saman kokoisia, mutta mittakaava ihan päin h*lvettiä. Eipä paljon kaunista. Kokonaisuutta pitäisi ajatella, eikä vain sitä että kiva kuva tohon ja toinen kohta viereen.