Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tykkää mun tatuoinneista.

Vierailija
27.06.2018 |

Kävin ottamassa uuden kuvan niin ei edes kysynyt saisiko nähdä sen. Muutenkaan puhunut asiasta mitään. Jätti kokonaan noteeraamatta.
Ei tarvii niistä tykätä, minun ihossa ne on, mutta voisi sitä jotain sanoa.
Kunnon konservatiivi.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittakaavat ja leijonat ja hevoset.

Voi luoja.

Kun ihmisellä ei ole kehossa tatuoinnit sun mielestä oikealla tavalla niin ärsyttää.

Jep.

Sehän se kaunista sitten olisi kun alkaisi tässä miettiä että mitä muut näistä kuvista ajattelee😂😂

Voi Jeesus ristus.

Ei töhri niitä kuvia itseensä niin ei tarvitse miettiä mitä niistä ajatellaan. Problem solved.

Vierailija
82/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tässä elämässä muutenkaan kiinnosta, mitä musta ajatellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikeni viisaasti. Aivan selvä tapaus. Tavallaan rehellinenkin, kun ei alkanut ylistämään niitä tatskoja. Luulenpa, että alkaa pikkuhiljaa miettiä poikamieheksi ryhtymistä.

Vierailija
84/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pääasia lienee että sommittelu miellyttää sen omistajaa, ei sinua. Katselijaa. Tai tuomitsijaa.

No ei, vaan nimenomaan sitä katselijaa sen täytyy miellyttää koska hän niitä joutuu katsomaan.

Vierailija
85/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei tässä elämässä muutenkaan kiinnosta, mitä musta ajatellaan.

Se on kieltämättä niitä harvoja etuja työttömänä valkoroskana olossa.

Vierailija
86/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja tatuoinnit ovat mielestäni rinnastettavissa siihen, kun jos arkkitehtuurisesti kauniin rakennuksen julkisivuun tehtäisiin graffiti, tai jos upeaan urheiluautoon lyötäisiin jääkiekkoseuran tarra.

Täysin turhaa ja visuaalisuutta alentavaa.

Vierailija
87/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei kiinnosta mitä muut ajattele mun valinnoista, on nimenomaan sitä varmuutta.

En ole tässä elämässä ketään miellyttämässä.

Se ei taas tarkoita ettenkö olisi empaattinen tai ajattelisi esim perhettä ennen mua.

Mutta ei mua kiinnosta mitä muut, varsinkaan tuntemattomat ajattelee mun valinnoista, koski se sitten koulutusta, asuinpaikkaa, työtä, tatuointeja tai muita valintoja.

Teen ne valinnat itseäni varten, se johtaa onnellisuuteen.

Ja Ps jos wt on nykyään korkeasti koulutettu, tatuoitu, hyvällä paikalla asuva, itsenäisesti toimeen tuleva nainen, niin fine , se oon sit Mä!

Vierailija
88/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nää mielenköyhät taas kommentoi😂

Vierailija
89/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja tatuoinnit ovat mielestäni rinnastettavissa siihen, kun jos arkkitehtuurisesti kauniin rakennuksen julkisivuun tehtäisiin graffiti, tai jos upeaan urheiluautoon lyötäisiin jääkiekkoseuran tarra.

Nämä vertauskuvat havainnollistivat kyllä hyvin, että miksi tatskat poikkeuksetta pilaavat naisen.

Vierailija
90/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hyvin nämä tatuoimattomat kykenevät siis ilmentämään itseään sanallisesti: kopioimalla tekstejä toisilta tai vertaamalla graffitiin.

Todella verbaalista ja älykästä ☺️

Vierailija
91/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olishan se kiva kun tatskat olisi mittakaavassa. Mielellään oikeassa.

Että jos ottaa hevosen tai härän kuvan niin toki olis kiva että se olis ihan oikean kokonen.

Vierailija
92/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vertauskuvat havainnollistivat kyllä hyvin, että miksi tatskat poikkeuksetta pilaavat naisen.

En sanonut että nainen olisi pilalla, puhuin vain visuaalisen arvon alenemisesta. 

Vierailija
93/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois kulta, minä tykkään sun tatuoinneista. Monet tatuoidut naiset on kuumia!

Vierailija
94/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää tapaus osaa ottaa suihin että pitäisi kelvata useammalle..

Vierailija
95/100 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja muut koristelut ennakoivat kyllä mieluummin konservatiivista ajattelua kuin liberaalia.

Vierailija
96/100 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tykkää. Puhdas iho on kaunis.

Vierailija
97/100 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tykkää. Puhdas iho on kaunis.

Mulla on tatuointi peittämässä erittäin rumaa ihoa onnettomuuden jäljiltä. Parempi kyllä tatskan kanssa kuin ilman, pelkkä iho oli laikukas ja naarmuisen näköinen. Paranemista odottelin 15 vuotta, mutta kun ei se paremmaksi muuttunut, peitin sen. Vähän pelotti, kun iho oli kosketusarka kyseisestä kohdasta myös, ja kyllähän se kipeää teki, mutta jostakin syystä tatskan paranemisen jälkeen arkuus on myös hävinnyt.

Vierailija
98/100 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän häntä. Miksi hänen pitäisi valehdella että tuollainen on mitenkään ok.

En minäkään kommentoi kenenkään lävistyksiä tai tatskoja. En myöskään näytä inhoani.

Miehesi saattanee vaihtaa tasokkaampaan ladyyn jossain vaiheessa. Voit etsiä sitten tatskoja ylistävän isämmaan puollustajan itsellesi.

Terveisin lihava ja ruma 50v mamma

Vierailija
99/100 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoon kirjoitti:

Tatuoinnit kiistatta pilaa naisen kuin naisen en voisi seukata leimatun kanssa.Hävettää jo kun näkee tuolla noita kuvitettuja eukkoja jotka luulee saanavsa jotain statusta naurettavilla leimoilla ihossaan.Parasta on kun joku vielä avautuu kertomalla kuvan takana olevan merkityksellinen asia WT.............

Ja silti näyttävät paremmalta kuin sinä.

Vierailija
100/100 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle on kyllä ollut ottajia ihan aina☺️

Mutta olenkin kaunis, itsevarma ja aito.

Lisäksi hyvä ottamaan suihin.

Ai että!

Ja ilman tatuointeja olisi tanssikortti tyhjä?