Poikaystävä nauraa ruoansulatusongelmilleni
Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa nyt muutaman kuukauden. Tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin ja hän on ollut tosi ihana ja huomaavainen. Minulla on jostain syystä jo muutaman päivän kestänyt ripuli, ja nyt kun siitä poikaystävälleni avauduin, alkoi hän pilkkaamaan minua asiasta. Hän kyllä sanoo vain pelleilevänsä, mutta olen tosi loukkaantunut ja kyllästynyt näihin jatkuviin ripulivitseihin. Onko tämä joku yleinen ongelma miehillä, että ei ymmärretä, miten tällainen asia voi olla naiselle tosi herkkä ja nolo asia, vai onko poikaystäväni vaan jotenkin poikkeuksellisen lapsellinen? Hän on siis kuitenkin jo 22-vuotias ja joissain asioissa tosi kypsä. En tiedä miten saisin hänet lopettamaan asista piikittelyn, kun tuntuu että puhuminen ei auta.
Kommentit (13)
Kylläpäs akat täällä valittavat miehistään päivästä päivään. Jättäkää ne siat tai hommatkaa elämä!
No kuka oikeasti haluaa kuulla avautumista toisen ripulista? Voi mainita, että on ollut maha sekaisin, mutta se on ihan riittävästi informaatiota asiasta.
Ihan asiallisesti vain kysäisin että onko hänellä ollut samankaltaisia oireita kun kuumeili alkuviikosta. En siis mitään sen kummempia yksityiskohtia antanut.
Oletko 13-vuotias? Kyllä aikuisella naisella pitää vähän paksumpi nahka olla jos meinaa elämässä selvitä.
Miesvaltaisessa työyhteisössä työskennelleenä sanoisin, että vitsien vääntely kyllästymiseen ja jatkuva toisten pikku piikittely ja naljailu on osa mieskulttuuria vain. Poikaystäväsi ei vielä tajua, että et ole yksi jätkistä ja että sinua kannattaa kohdella vähän eri tavoin kuin heitä. Naisethan ei miesten mielestä tunnetusti ymmärrä huumoria. Olet yksi tällainen huumorintajuton tapaus, joten jos poikaystäväsi haluaa pitää sinut niin säästäköön "huumorinsa" muualle. Oletko muuten hänen ensimmäinen tyttöystävänsä?
Olen ensimmäinen vakavampi tyttöystävä. Joku säätö on kuulemma joskus aiemmin ollut, mutta tyttö ei ilmeisesti ollut oikein pitänyt poikaystäväni rajusta huumorista. Nyt kun asiaa aloin ajattelemaan, niin luulen että hän on ennenkin jotakin samankaltaisia lapsellisia vitsejä naisille heitellyt.
Aloittaja kirjoitti:
Olen ensimmäinen vakavampi tyttöystävä. Joku säätö on kuulemma joskus aiemmin ollut, mutta tyttö ei ilmeisesti ollut oikein pitänyt poikaystäväni rajusta huumorista. Nyt kun asiaa aloin ajattelemaan, niin luulen että hän on ennenkin jotakin samankaltaisia lapsellisia vitsejä naisille heitellyt.
Kasvaakohan hän joskus tuosta lapsellisuudesta yli, vai onko ihan pysyvä ominaisuus... itse kun pidän vähän sivistyneemmästä huumorista niin mietin, tuleeko tästä sitten kuitenkaan mitään, kun mielestäni kuitenkin huumorintaju on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä :/
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisessa työyhteisössä työskennelleenä sanoisin, että vitsien vääntely kyllästymiseen ja jatkuva toisten pikku piikittely ja naljailu on osa mieskulttuuria vain. Poikaystäväsi ei vielä tajua, että et ole yksi jätkistä ja että sinua kannattaa kohdella vähän eri tavoin kuin heitä. Naisethan ei miesten mielestä tunnetusti ymmärrä huumoria. Olet yksi tällainen huumorintajuton tapaus, joten jos poikaystäväsi haluaa pitää sinut niin säästäköön "huumorinsa" muualle. Oletko muuten hänen ensimmäinen tyttöystävänsä?
Tuo muuten on totta. Mitä jos aloittaja näyttäisi tämän viestin poikaystävälleen? Voisi antaa hänelle vähän ajattelemisen aihetta.
Jos joku mies pilkkaisi suolistovaivojani niin kenkää tulisi. Ärtynyt suoli täällä...
Isäni on samanlainen kusipää, hän aina naureskelee, vitsailee ja pilkkaa kun äidilläni on vatsa sekaisin. Itselläni on myös ollut lapsesta asti herkkä vatsa enkä ikinä kerro löysästä vatsastani kenellekään koska pelkään tuota pilkkaamista.
Naura sen pienelle pilille.
Vakavasti puhuen, kerro jätkälle että kakkavitsit eivät naurata juuri nyt. Keskity siihen, että saat itsesi kuntoon. Jätkä naureskelkoon omille pieruilleen yksinään pari päivää. Jos vitsailu ei lopu, heivaa koko jätkä.