Mies ei tykkää mun tatuoinneista.
Kävin ottamassa uuden kuvan niin ei edes kysynyt saisiko nähdä sen. Muutenkaan puhunut asiasta mitään. Jätti kokonaan noteeraamatta.
Ei tarvii niistä tykätä, minun ihossa ne on, mutta voisi sitä jotain sanoa.
Kunnon konservatiivi.
Kommentit (100)
Alunperin sirkuksissa oli tatuoituja naisia.
Ja laivoissa ja vankiloissa tatuoituja miehiä.
Ei mikään ihme. En minäkään tykkää tatuoiduista naisista. Tatuoinnit rumentavat AINA.
Mittakaavat ja leijonat ja hevoset.
Voi luoja.
Kun ihmisellä ei ole kehossa tatuoinnit sun mielestä oikealla tavalla niin ärsyttää.
Jep.
Sehän se kaunista sitten olisi kun alkaisi tässä miettiä että mitä muut näistä kuvista ajattelee😂😂
Voi Jeesus ristus.
Naurattaa kun täällä tatuoimattomat naiset luulee olevansa niin paljon parempia kun eivät omista leimoja. Niillä ei loppupelissä ole mitään merkitystä vaikka kovasti yritätte muuta väittää. Kai te sitten vaan yritätte repiä sen paremmuudentunteen vaikka tästä aiheesta. Ja miinuksia satelee
Miks ootte tatuointeja vastaan? Mul ei oo siis tatuointeja enkä aijo hankkia mut en oo niitä vastaan. Antaa ihmisten tehdä mitä haluaa iholleen.
Mun mielestä viisautta ja avara-katseisuutta on se että hyväksyy toiset sellaisena kun he haluavat olla. Ei haukkumalla, arvostelemalla tai lähtökohtaisesti pitämällä tyhmänä ketään, jota ei tunne. Tai että ei halua tutustua joihinkin ihmisiin.
Se tuntuu todella sivistymättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta konservatiivi on hieman tylsä. Mielikuvitukseton ja liian tavallinen .
Pyörii liikaa kiinni vanhassa eikä näe miten maailma kehittyy.
No minusta tatuoinnit ovat todella tavallisia, lähes joka toisella niitä on, joten ei se tee ihmisestä mitenkään uniikkia! Tutustu ihmeessä tatuointien historiaan ja huomaat ettei se ole mikään uusi asia (kehitys), niitä on tehty tuhansia vuosia.
En ole väittänyt että tatuoinnit olisi uusi keksintö.
En ole väittänyt että ne tekevät kenestäkään uniikkeja.
Nuo asiat keksit ihan omasta päästäsi.
No mä kysyn! Miten meni? Minkä kuvan otit? Oletko tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun täällä tatuoimattomat naiset luulee olevansa niin paljon parempia kun eivät omista leimoja. Niillä ei loppupelissä ole mitään merkitystä vaikka kovasti yritätte muuta väittää. Kai te sitten vaan yritätte repiä sen paremmuudentunteen vaikka tästä aiheesta. Ja miinuksia satelee
On niillä merkitystä.
Paljon parempi ilman tuhrittua ihoa.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
No mä kysyn! Miten meni? Minkä kuvan otit? Oletko tyytyväinen?
Kiitos! Olen tyytyväinen ja tuli vielä hienompi kun mitä kuvittelin☺️
Miksi en pidä tatuoinneista? 60-luvulla lapsuudessani tatuointeja oli vain harvoilla. Ja ne joilla niitä oli, olivat todella vastenmielisiä ihmisiä. Me lapset pärjäsimme puistojen puliukkojen kanssa, mutta nämä puiston penkillä vetelehtineet tatuoidut miehet olivat pelottavia, arvaamattomia, agressiivisia ym. Joten tatuointi on vastenmielise ihmisen brändi ikäisilläni kuusikymppisillä. Aivan kuin minullepalestiinalaisen brändi on München 1972. Sitä paitsi sininen väri iholla on erittäin ruma väri, vai onko joku nähnyt heleän sinistä tauointia? Kauempaa näyttää siltä kuin koko raaja olisi visvan peitossa märänemistilassa.
Minun vaimolla on kans useita kuvia ihossaan. Minua ne ellottavat siinä määrin, että pyydän vaimoa aina ennen rakastelua peittämään nuo kammottavat raapustukset ihonvärisellä laastarilla.
Nyt näyttäisi siltä, että ihan nuoret eivät enää ottaisi tatuointeja entiseen tapaan. Mikä on ihan hyvä juttu, sillä uskon, että tatuointi villitys menee ohi pian. Kun näen tatuoidun nuoren naisen, niin tulee heti mieleen, että voi itkut, miksi hän on pilannut nuoren kauniin ihonsa? Kun hän tulee vanhaksi, niin nuo kuvat tulevat näyttämään todella pahoilta ikääntyneessä ihossa.
Btw, isäni joka oli merillä 50 vuotta, ei ole ottanut yhtään tatuointia. Ihan sen takia, että hänestä ne näyttävät rumilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kertoo vaan susta ja sun ennakkoluuloista ja kenties jopa tyhmyydestä, että ajattelet tatuoitujen olevan jotenkin tyhmiä. Eli et siis niin kovin viisaita ajatuksia omaa sinäkään, ilmeisesti itse tatuoimaton nainen. Tai mies.
Tuollainen ajattelutapa on just vaan niin köyhää.Ajattelen tatuoitujen olevan niin persoonattomia ja hengeltään köyhiä, että heidän ainoa keinonsa yrittää ilmentää persoonaa on ottaa tatuointeja.
Muut ihmiset pystyvät siihen ihan puhumalla ja olemalla oma itsensä.
Ja ihan kun tatuoidut eivät pystyisi ilmentämään itseään puhumalla!
Loistavat ennakkoluulot sinulla😂
Mä en tykkää mun miehen tatuoinneista. Kun tavattiin oli ottamassa niitä vielä lisää pitki elämää, mutta ri ole ottanut näinä viitenä vuotena jotka olemme yhdessä olleet. Toivottavasti ei otakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mittakaavat ja leijonat ja hevoset.
Voi luoja.
Kun ihmisellä ei ole kehossa tatuoinnit sun mielestä oikealla tavalla niin ärsyttää.
Jep.
Sehän se kaunista sitten olisi kun alkaisi tässä miettiä että mitä muut näistä kuvista ajattelee😂😂
Voi Jeesus ristus.
Katsopa mitä merkitystä sommittelulla on:
https://www.thesun.co.uk/sport/football/5393185/zlatan-ibrahimovic-new-…
Sehän taideteos, eikä kasa toisiinsa sopimattomia kuvia siellä täällä. Osien mittakaava ja sijainti on huomioitu, niin että siitä tulee kokonaisuus, ei sekalainen kasa.
Tai vaikka tämä:
https://www.google.fi/search?client=safari&hl=fi-fi&ei=GtozW_-YC8HcsgGT…:
Mielettömän kaunis.
Ja pääasia lienee että sommittelu miellyttää sen omistajaa, ei sinua. Katselijaa. Tai tuomitsijaa.
Lupaatko peittää ruman naamasi myös?
Tai lihavan kehosi.
Minua myös häiritsee sielusi pienuus. Pystytkö peittämään sen myös?