Mies ei tykkää mun tatuoinneista.
Kävin ottamassa uuden kuvan niin ei edes kysynyt saisiko nähdä sen. Muutenkaan puhunut asiasta mitään. Jätti kokonaan noteeraamatta.
Ei tarvii niistä tykätä, minun ihossa ne on, mutta voisi sitä jotain sanoa.
Kunnon konservatiivi.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
No mulle on kyllä ollut ottajia ihan aina☺️
Mutta olenkin kaunis, itsevarma ja aito.
Lisäksi hyvä ottamaan suihin.
Ai että!
Naiselle on ottajia. Pysäyttäkää painokoneet!
Pointti ei ollut siinä että hänen pitäisi tykätä tatuoinneista. Voi vaikka kysyä että miten meni tai minkä kuvan otit. Yleisesti.
Jos hän käy lenkillä niin kysyn miten juoksu kulki, vaikka mulle on ihan sama miten se lenkki meni.
Tatuoitu nainen on pilattu nainen.
Olisi kiva ottaa tatuointi mutta kaikki ideat on jo käytetty. Kuuntelin kerran vierestä kun henkilö selitti toiselle miten uniikkia on kun hänen tassutatuoinnissaan onkin koiran jäljet eikä kissan. Heh. (Ei sillä että ikinä ottaisin tassutatskan.)
Minusta konservatiivi on hieman tylsä. Mielikuvitukseton ja liian tavallinen .
Pyörii liikaa kiinni vanhassa eikä näe miten maailma kehittyy.
Pointti ei liene sekään että ottaa kuvan mikä on etsimällä etsitty ja tai keksitty. Ethän voi tietää mitä kaikkea maailmasta löytyy..
ota jotain mikä sua itseäsi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ollut siinä että hänen pitäisi tykätä tatuoinneista. Voi vaikka kysyä että miten meni tai minkä kuvan otit. Yleisesti.
Jos hän käy lenkillä niin kysyn miten juoksu kulki, vaikka mulle on ihan sama miten se lenkki meni.
Jos ei ole ihan sama miehellesi? Jos hänelle tuo on huono asia, jos hänen mielestä rumennat itseäsi? Ehkä hän ei halua määrätä, mitä sinä teet kehollesi, joten mitä silloin pitäisi sanoa? Siinä tapauksessa hiljaisuus on varmaan ihan hyvä vaihtoehto.
Minä sanoisin kyllä suoraan, että et varmana ota, jos keskustelisimme asiasta etukäteen. Koska vaimoni keho on minun, ja minun hänen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta konservatiivi on hieman tylsä. Mielikuvitukseton ja liian tavallinen .
Pyörii liikaa kiinni vanhassa eikä näe miten maailma kehittyy.
Ei sillä tarvitse olla mitään tekemistä konservatismin kanssa. Tatuoinnit rumentavat naista, kuten kehokarvoituskin. Tai viikset.
täytyy olla idiootti naisena jos ottaaa tatuointjea
pahinta on kaulassa ja rinnoissa
mihelle sopiie hkä olkapäähän
Niin ei kaikki naisetkaan syty kaljusta miehestä.
Tai vatsakkaasta.
Tai elämänkoululaisista
Tai autottomista
Tai hipeistä
Tai iseistä
Tai eronneista.
Tai miehistä joilla ei ole tatskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolen nauruun😂😂😂😂
annas kun arvaan: olet tatuoitu nainen in denial.
Se että ei sano mitään uudesta tatuoinnistasi, on todennäköisesti vain jäävuoren huippu.
Vierailija kirjoitti:
No voisiko vaikka olla että en koe pilaavani ihoani kuvilla. Pidän niitä kauniina ja pidän itsestäni ja kehostani tällaisena.
Sinun ei tarvitse pitää.
Sinun mielipiteelläsi ei ole väliä sillä minä niitä joudun katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän käy lenkillä niin kysyn miten juoksu kulki, vaikka mulle on ihan sama miten se lenkki meni.Minä sanoisin kyllä suoraan, että et varmana ota, jos keskustelisimme asiasta etukäteen. Koska vaimoni keho on minun, ja minun hänen.
Hui helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on kauniita, jos sopivat omistajilleen. Tekevät persoonallisemman ihmisestä.
Miten tatuointi vaikuttaa ihmisen persoonaan?
Oletko sinä sellainen joka inhoaa imettäviä naisia ja silti tuijottaa niitä rintoja?
Että tiesitkö että sun ei ole pakko katsoa toisia ihmisiä tai heidän tatuointejaan.
On persoonallisempi kuin ilman tatuointeja.
Konservatiivi on persoonaton. Jotenkin köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on kauniita, jos sopivat omistajilleen. Tekevät persoonallisemman ihmisestä.
Haluaisin niin uskoa tähän, varsinkin kun olen itse kuvallisesti luova.
Valitettavasti en ole koskaan nähnyt tatuointia joka sopisi kantajalleen paremmin kuin tatuoimattomuus.
Itsekin olisin hiljaa tuossa tilanteessa koska naiset tuntien mitään kriittistä ei kannata sanoa..