Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Mun kookas klitta lätisee kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kohdunkaulaa ja kohtua.
Oho, vaikuttaako mitenkään??
Ei kummemin. Huomattiin pari v sitten kun olin raskaana, tulin nopeasti raskaaksi. Ponnistusvaihe oli pitkä, mikä saattoi johtua tästä. Seuraava lapsi saattaa syntyä eri kohdusta, jolloin olen toista kertaa ikään kuin ensisynnyttäjä.. :D
Fysiikassani erikoista on se, etten täytä mitään kauneusihanteita, mutta minulla,on upea mies ja hienot lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.
Mulla kulmahampaita hiottiin kouluikäisenä pyöreämmäksi, olisin halunnut pitää ne. Olen nainen ja mulla on paksummat nilkat ja ranteet kuin monella sirohkolla miehellä. En osaa hävetä niitä. Kuulemma pieni klitoris ja suht etäällä emättimen aukosta, mutta muuten toimiva. Rinnat on liian isot, L-kuppi.
Minulla on kaulassa kaksi pientä nappyä. Niihin tulee nestehelmi, jonka sormilla rikon. Nämä on ollut jo lapsesta lähtien, nyt olen 30v.
Hörökorvat, iso nenä, tubulaariset rinnat, ylileveät hartiat.. näitä löytyy!
Nyt jos joku tuttu lukee niin ehkä paljastun. Mutta siis todella pitkä häntäluu joka kaartuu hieman oikealle. Esimerkiksi ratsastessa en voi istua tietynlaisissa satulassa koska häntääni ns. koskee. Ilman satulaa se täytyy asetella hevosen rangan toiselle puolelle, onneksi siis vähän vino. Olen koittanut saada sitä heilumaan mutta toistaiseksi ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊
Geenit
Äidilläni, minulla ja tyttärelläni on sama, mutta keski- ja etuvarpaan välillä ja noin sentin pituinen 😀 Pojallani eikä veljilläni sitä ole. Tuleekohan vain naispuolisille? 😂
Minulle selvisi aivojen kuvauksissa, että minulla on reikä aivoissa! Se on kaikilla, kun ollaan beibei, mutta minulla se ei ole mennyt kiinni.
Ainut mitä tuo outo poikkeavuus aiheuttaa on misofonia. Harmi ettei sitä voi korjata.
Pystyn klonksuttelemaan leukojani aika kuuluvasti, välillä paukkuu aika pahastikin.. ei varmaan kovin terveellistä🤪😔
Mulla on navan alla vaakatasossa oleva arpi. Se on pituudeltaan joku 20cm ja tuli kun mulla oli pienenä syöpäkasvain. Sitten vasemmassa reidessä on suunnilleen 2cmx2cm kokoinen luomi, se on ollut siinä aina ja kasvanut hieman iän myötä :) Aika monet muut mun luomet on sellaisia että niitä on vierekkäin kaksi. Mulla on eripari tissit ja nenässä kyömy sekä vinot sieraimet. No ei voi mitään, näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos joku tuttu lukee niin ehkä paljastun. Mutta siis todella pitkä häntäluu joka kaartuu hieman oikealle. Esimerkiksi ratsastessa en voi istua tietynlaisissa satulassa koska häntääni ns. koskee. Ilman satulaa se täytyy asetella hevosen rangan toiselle puolelle, onneksi siis vähän vino. Olen koittanut saada sitä heilumaan mutta toistaiseksi ei onnistu.
Miten tää oli mun mielestä jotenkin tosi söpöä <3
Pystyn työntämään kielen sierainteni sisään. Siinä nenä normaalilla paikalla, mutta kielestä saan venytettyä tolkuttoman pitkän luikeron. Levossa kieli näyttää melko normaalilta.
Myös toinen korva on tosi hörö, toisen ollessa normaali.
Pystyn taivuttamaan jalkoja reippaasi taaksepäin. Ei taida olla kovin spessua ja tuskin terveellistäkään(normaalisti seistessä tuota ei kuitenkaan huomaa, ellen taivuta).
Eriväriset silmät. Sininen ja vihreä
Käteni ovat leveät ja lapiomaiset, lyhyet sormet ja kynsien muoto myös selkeästi erilainen kuin muilla, lyhyet ja leveät ja kynnet eivät ole suorassa linjassa muun sormen kanssa vaan alkavat ikään kuin sormen sisältä, iho nousee muttina kynnen tyvestä.
Sopivia hanskoja ei oikeastaan löydy.
En ole muuten erityisen notkea, mutta minulle on vielä yli nelikymppisenä kaikkein luonnollisinta istua risti-istunnassa. Se on keholleni ehdottomasti mukavin asento ja istun usein niin jopa töissä työtuolissa. Muissa istuma-asennoissa selkäni väsyy nopeasti, enkä pysty pitämään ryhtiäni niin pitkään hyvänä. Välillä kyllä vähän hävettää, jos joku tulee huoneeseen ja istun kuin joogi pöytäni ääressä. Työpaikkani on aika konservatiivinen ympäristö, joten tämä saattaa herättää hämmennystä.
Tehokas alkoholinpolttaja eli maksa on puolitoistakertainen kuin ihmisellä normaalisti, juhannuksenakin sille on käyttöä ;)
Minulla on takaraivossa reilun peukalon pään kokoinen kalju kohta. Kuulema pienenä kaaduin ja löin pääni josta tämä tuli. Ihan sileä kalju kohta, onneksi hiukset sen peittää.