Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
121/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.

Mulla myös näin

Vierailija
122/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasemman rinnan alla kolmas nänni, ei ihan selkeästi Männistön näytä, mutta lähempänä nänniä ku luomea ulkonäöltään. Lisäksi mun keho on kauttaaltaan täynnä pieniä mustia luomia. Yksi luomi on huulessa jota lääkäritkin ihmettelemät, sillä huulissa ei ole pigmenttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 maitohammasta ikää 24v

Vierailija
124/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, havaittu alaikäisenä - mun keskisormen yli nivel on kiero, ystäväni hyvällä tavalla tuli siitä ainakin ajoissa kertomaan, ennenkuin ehdin lällättää toisille että täältä tulee teille kansainvälinen ele tms. Oli ainakin hyvä etten tullut esitelleeksi rumia sormieleitä sinne tänne! Ja toinen on ikävämpi, eli äitini ruumiin rakenteen perineenä, ei ole ihan tismalleen sama toi vyötärö kummaltakin puolelta, eli nolo mitä on.. En oikein voi kuvitella että jos minä olisin uimarannalla tai nousisin vedestä, että toinen lantio ulkonevampana kai aiheuttaa semmoista tiettyä kuoppaa enemmän ja toinen on jotenkin suorempi. Ryhti on suora, ei skolioosia. 894

Vierailija
125/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on pientä, mutta olen 45-vuotias eikä vieläkään viisaudenhampaita. ne tulee normaalisti parikymppisenä.

Vierailija
126/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräinen nänni. Ihmisellä on ns. "nännilinja", eli jos ylimääräisiä nännejä on, ne ilmenee linjassa, kuten vaikkapa sioilla tai koirilla. Meni aika kauan hoksata että se iso luomi joka on keskeltä tummempi on nänni. Mutta onhan se, kuin pienen lapsen :)

Maitohammas, ei haittaa mitään kun ei ole "pysyvää" tulossa.

Yliliikkuvat lonkat. Polvet menee maahan ja ylikin risti-istunnassa, en tiedä miten lonkankoukistajia venytetään kun mikään venytys ei tunnu missään.

Geenivirhe.

Kieli menee sieraimiin.

Vierailija
127/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puuttuu vasen otsaontelo ja vasen munuainen. Lisäksi mulla on vasemmassa nilkassa ylimääräisiä luita.

Vierailija
128/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä on pientä, mutta olen 45-vuotias eikä vieläkään viisaudenhampaita. ne tulee normaalisti parikymppisenä.

Voit lopettaa odottelun, sillä kaikille ei tule viisaudenhampaita. Ne joille tulee, saa ne alle 25v. Sinulla ei siis vain ole niitä.

Vierailija
129/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän ryhmyinen k*rpä.

Vierailija
130/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräinen kylkiluu ja otsassa syntymämerkki.

Vierailija
131/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräinen nänni. Ihmisellä on ns. "nännilinja", eli jos ylimääräisiä nännejä on, ne ilmenee linjassa, kuten vaikkapa sioilla tai koirilla. Meni aika kauan hoksata että se iso luomi joka on keskeltä tummempi on nänni. Mutta onhan se, kuin pienen lapsen :)

Yliliikkuvat lonkat. Polvet menee maahan ja ylikin risti-istunnassa, en tiedä miten lonkankoukistajia venytetään kun mikään venytys ei tunnu missään.

Geenivirhe.

Kieli menee sieraimiin.

Niin minullakin, mutta lonkankoukistajia ja etureisiä kannattaa venyttää myös muilla tavoin ja muihin suuntiin kuin sivulle. Tässä on esimerkiksi hyviä venytyksiä (ensimmäisen jätän yleensä pois, koska risti-istunta ei varsinaisesti venytä).

https://anna.fi/hyvinvointi/liikunta/selkakipujen-huonon-ryhdin-syyna-k…

Vierailija
132/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.

Olen kateellinen. Omani ovat viilatut.

Vierailija
133/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

skolioosi.

Vierailija
134/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit lopettaa odottelun, sillä kaikille ei tule viisaudenhampaita. Ne joille tulee, saa ne alle 25v. Sinulla ei siis vain ole niitä.

Tämä ei ole aivan totta. Sain ekat viisurini pari vuotta sitten 36-vuotiaana, ylähampaista puuttuu vielä.

Vierailija
135/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenivirhe.

Kieli menee sieraimiin.

Niin minullakin, mutta lonkankoukistajia ja etureisiä kannattaa venyttää myös muilla tavoin ja muihin suuntiin kuin sivulle. Tässä on esimerkiksi hyviä venytyksiä (ensimmäisen jätän yleensä pois, koska risti-istunta ei varsinaisesti venytä).

https://anna.fi/hyvinvointi/liikunta/selkakipujen-huonon-ryhdin-syyna-k…

Sanoin että mikään venytys ei tunnu missään. Olet sen itsekin tummentanut ja silti tarjoat ihan perusvenytyksiä? :D

Vierailija
136/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Geenit

Äidilläni, minulla ja tyttärelläni on sama, mutta keski- ja etuvarpaan välillä ja noin sentin pituinen 😀 Pojallani eikä veljilläni sitä ole. Tuleekohan vain naispuolisille? 😂

Tiedän yhden miehen, jolla on myös tälleen etuvarvas ja keskivarvas yhdessä. Piti sitä kauhean nolona, arasteli näyttää. Minä sanoin, että tuohan on oikeastaan aika cool. :)

Vierailija
137/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot korvat, isot mutta  ei hörökorvat vaan kuten eräs ystäväni  tiivisti asian "kuin korvanlehtiin olisi pumpattu silikonia". Ja miehellä taas  on täysin rustottomat korvat, rentoudun  nukkumaan mennessä näpräämällä niitä rullille eikä mies ole moksiskaan! Korvat ovat hyvin pehmeät ja aurinko hehkuu niiden läpi. Molemmilla tyttärillä on kuitenkin normaalit korvat :D

Vierailija
138/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole aivan totta. Sain ekat viisurini pari vuotta sitten 36-vuotiaana, ylähampaista puuttuu vielä.

Mulla kuvattiin kanssa legot parikymppisenä, sanottiin, että sulle puhkeaa kaikki neljä viisaudenhammasta. Kolme on jo puhjennut ja revitty pois (eivät mahdu suuhun kunnolla), neljättä odottelen vielä. Olen nyt 37v.

Vierailija
139/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehjät viisaudenhampaat, suussa. Ja ikää on,!

Vierailija
140/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi vinot keskisormet:D varmasti paljon muitakin outouksia mutta tuo nyt näkyvin. Esim. Kieleni yltää kevyesti nenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi