Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
61/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harvinainen geenivirhe

- pystyn ottamaan olkapäät pois kuopistaan ja palauttamaan takaisin lihaksiston avulla

- sormien nivelet ovat niin liikkuvat, että pikkurillin saa taittumaan melkein kämmenluun päälle

Vierailija
62/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tää sama, mutta vaan toisessa peukalossa. Toinen normaali eli eripari peukut :)

Jäi siis lainaus puuttumaan - tämä liittyy siis tohon ylempänä olevaan Megan Fox kommenttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon luomia kehossa ja kaikkialla. Seuraa siinä muutoksia sitten, kun suuren lukumäärän puolesta ei vain voi tietää, onko jokin luomi uusi vai ei, saati sitten onko jokin muuttunut.

Vierailija
64/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nänni minullakin, vasemman rinnan alla. Ei näköjään olekaan kovin harvinaista.

Vierailija
65/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin kummoinen juttu, mutta yhdessä kohdassa mulla on viisi luomea sattumalta(?) samalla janalla.

Vierailija
66/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonksuvat leuat. Aina kun haukottelen, leukakalustoni kolisee. 

Toinen peukaloni on yli sentin lyhyempi kuin toinen sekä paksu ja leveä.

Vierailija
67/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nään nyt niin erikoisia ole mutta kerron kuitenkin.

Mulla on Lauri Tähkä-naama, eli toinen puoli roikkuu. Ei ole kaunista.

Mulla on siniset silmät ja toisessa silmässä ruskea täplä.

Lisäksi ranteeni ovat tosi kapeat, mittasin että 5-vuotiaalla lapsella on paksummat ranteet kuin minulla.

Vierailija
68/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään harvinainen, mutta jalkaholvit puuttuvat lähes kokonaan eli mulla on lättänät ankan räpylät jalkojen tilalla. Lapaluut on hieman törröttävä mallia, ne näkyy jopa silloinkin törröttävän kun olen ollut ylipainoinen. Ranteeni on tosi kapeat ja käteni kämmenistä ja sormista tosi pienet.

Vierailija
69/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peukalo keskellä kämmentä.

Vierailija
70/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 isompaa reikää, kaikki luonnollisia, tuhansia mienempiä reikiä. Bermudan kolmio alpäässä.

Vierailija
71/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski-ikäinen eikä minulla ole ollut kuin kuin yksi alkava reikä hampaissa.

Vierailija
72/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää nyt kolmekymppisenä, että toinen munuaiseni on todella pieni ja toinenkin jotenkin poikkeava.

Toisen korvanlehteni reuna on paljon pehmeämpi kuin toisen korvan. Nenässäkin on joku erikoisuus. Nenänpääni on pehmeä ja muiden neniin vertaamalla tuntuu kuin siitä puuttuisi jotain. Nenä on lievästi myös vino.

Kuulostaa siltä, että puuttuu rusto(a).

Onkohan se joku synnynnäinen juttu vai onko nenä voinut vaurioitua? Sain kerran lapsena jalkapallon täysillä naamaani.

En osaa tietenkään varmasti sanoa, mutta saattaisi olla tuon seurauksena sisään painunut rusto. Tosin silloin olettaisin, että lääkäri olisi sen jossain vaiheessa huomannut.

Kiitos vastauksestasi. En muista, oliko nenäni tällainen jo ennen sitä. Jalkapallon isku ei ollut niin kova, että nenä olisi murtunut tai olisin joutunut lähteä lääkäriin.

Vierailija
73/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suussa maitohammas. Se on ihan käyttökelvollinen enkä itse huomaa mitään eroa muihin hampaisiin verrattuna. Hammaslääkärin mielestä se saa olla paikallaan, koska mitään pysyvää hammasta ei siellä ole koskaan ollut tulossa. Ikää mulla 52v.

Vierailija
74/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kaikki muut hampaat maitohampaita, paitsi etuhampaat. Reikiä edelleen nolla, olen 40+. 

Vierailija
75/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaikuttaa erittäin vahvalta adoptiolta

Vierailija
76/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen muotoinen kohtu

Vierailija
77/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 cm pitkä penis. 7 cm leveä terskasta.

Vierailija
78/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syntymästäasti,

Mutta leikkauksen jälkeen jäi toinen pylly vako

Vierailija
79/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

missä se on?

Oikean rinnan alla. Tunnen toisen henkilön, jolla on kaksi. Hänellä ne ovat samalla kohdalla, mutta molemmin puolin.

Minulla on kainalossa maitorauhanen ja nänni, ei mikään ulkoneva, vaan pelkkä tiehyt. Raskaana ja imetysaikana kainalosta valui maitoa :(

Vierailija
80/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harvinainen geenivirhe

- pystyn ottamaan olkapäät pois kuopistaan ja palauttamaan takaisin lihaksiston avulla

- sormien nivelet ovat niin liikkuvat, että pikkurillin saa taittumaan melkein kämmenluun päälle

EDS?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi