Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Minulla on päähän kiinnittyneenä loiskaksonen, joka on noin 5-vuotiaan lapsen kokoinen ja joka liikkuu joskus, mutta minkäänlaista älyllisen elämän merkkejä se ei osoita eikä sitä voida erottaa minusta, koska se ei pysyisi elossa ilman minua ja olisi eettisesti ja moraalisesti väärin tappaa se erotusleikkauksessa, koska sekin lasketaan ihmiseksi ja sillä on oma nimikin, joka on Ville Julius.
Elän normaalia elämää ilman perä- ja paksusuolta.
Yliliikkuvat nivelet, lapsesta asti lättäjalat ja vaivasenluut, jalat eri kokoiset, rinnat eri kokoiset, toinen etusormi lonksuu, hermovikoja siellä täällä, koko toinen jalka syntymämerkkiä, korvat eri korkeudella, silmät eri muotoiset, poskionteloissa jotain poikkeavuutta, skolioosia, naiseksi hyvin runsas karvankasvu, jne jne. ties mitä poikkeavuuksia mistä en edes tiedä.
Normaalia venyvämpi iho naamassa
Minulla on erittäin pienet pikkuvarpaat, joista molemmista puuttuu myös kynnet. Kynsien tilalla on vain umpinainen pieni kuoppa.
Minulle ei myöskään tullut toista etuhammasta luonnollisesti, vaan ien piti leikata auki ja alkaa vetämään etuhammasta sen avulla. Kesti vuosia, mutta oli kyllä sen arvoista. :D
Toinen jalkani on hieman pidempi kuin toinen.
Toinen silmä sininen ja toinen likaisen vihreä, melkein ruskea. Ihan pienenä silmä oli kirkkaan vihreä. Saa nähdä meneekö kokonaan ruskeaksi.
Pitkät ja sisäänpäin toisesta nivelestä kääntyneet isovarpaat. Suuri kohtu ja eriparitissit. Korkeat ja ulkonevat lonkkaluut. Vähän eripariset silmät. Silti jotkut nätiksikin luulleet :D
Olen navasta alaspäin karvainen. Karvoitukselta olen vähän kuin mies, mutta mulla on hennompaa karvaa. Jonkinlainen naisen ja miehen "välimuotokarva". Kesällä pitääkin sheivata joka päivä. Munasarjoissa ei kuitenkaan ollut monirakkulaisuutta ultratessa. Karvoitukseen liittyy siis joku muu syy.
Leukaperät on melko vahvat myös, joten olisko testo? Olen muuten melko naisellinen ja siro normaalilla kk-kierrolla ja alakerralla. Myös ääni hento.
Minulla ei ole toista korvaa ja selkärankani ei ole keskellä vaan vasemmalle päin jotenkin. Olen 16v
Ei tule mieleen mitään, miehelläni on eripari korvat. Toinen on pyöreä ja pieni, toinen pitkä soikio. Sai toisen korvan äidiltään ja toisen isältään:D
Iso luomi häpykukkulassa. On aika härskin näköinen.
Ainakin toisessa jalassa ylimääräisiä luita. Ei haittaa elämää, ilmenikin vasta 25 vuotiaana kun jalka röntgenkuvattiin nilkan takia.
Hiukan eriväriset silmät. Toinen on tummempi sävyltään kuin toinen, erottaa hyvin livenä ja kuvistakin.
Minulla on todella hyväkasvuiset ja joustavat kynnet sormissa. Tulevat helposti pitkiksi, jos unohdan leikata ja pystyn esim taivuttamaan yhtä pidempää kynttä 90 asteen kulmaan eikä se katkea tai lohkea siltikään.
Mutta muuta erikoisen laadukasta minussa ei fyysisesti olekaan. En esimerkiksi saa luovuttaa verta, koska olen sairastanut syövän. (ja sen johdosta tietysti puuttuu kehosta normaaleja osiakin).
Mulla on kaksi kohdunkaulaa ja kohtua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kohdunkaulaa ja kohtua.
Oho, vaikuttaako mitenkään??
Mullakin on maitohamms ylhäällä. Rautahammas on kitalaessa sen takana.
Ekaluokkalaisena juoksin ruostuneeseen vältin siipeen (aurat jolla kynnetään) reiden. Siihen tuli todella syvä haava ja lääkärin piti mennä. 8 tikkiä ommeltiin ja lääkäri olis antanut kepit en huolinut. Ja sanoi että pidä jalka suorana. Koulussa äiti kuljetti. No taittelin jalkaa aina kun mahdollista. Siihen jäi 1,5cm leveä arpi. Arpi on 8cm pitkä. Joku joskus on kysynyt mistä tuo on tullut..