Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
Yli 170 cm on ihan jees, kunhan on fiksu, kiva ja mun silmää miellyttävän näköinen :) Itse olen 165 cm.
162cm varmaan olis jonkinlainen alaraja.
Vierailija kirjoitti:
165 cm ei olisi vielä mikään ongelma, siitä lyhyempikin menisi varmaan jonnekin 160 asti. Sen alle tulisi ehkä jo vähän nikoteltua, vaikka eihän mikään lyhytkasvuisuuskaan ole lopulta ongelma jos on muuten rakastettava ihminen.
Itse olen 167 cm.
Minä olen 168cm pitkä ja mieheni 169cm. En kyllä voisi lyhempää ottaa, koska tulee niin norsumainen olo naisena, kun mies kovin lyhyt. Ja vaikka mies on todella harteikas ja minä kevyt rakenteinen niin silti tunnen itseni isoksi miehen vieressä. Valokuvissa menen aina kauaksi miehestä, ettei kukaan huomaisi, miten saman pituisia olemme. Mutta rakaistuin miehessä muihin omeinaisuuksiin kuin pituuteen.
Olen 174cm pitkä ja minulla on saman mittainen mies. Seurustelun alkuun häiritsi hieman se, että korkkareissa olin häntä pidempi mutta aika nopeasti tajusin tuon olevan ihan vaan omaa idioottimaisuuttani. En usko että pituudella olisi merkitystä kohdallani, jos kemiat muuten kohtaisivat.
Olen 163 cm. Toive olisi että mies olisi vähintään 5 cm pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 165 cm pitkä. Tapasin miehen, joka on todella komea ja kroppakin on varsin hyvässä kunnossa. Valitettavasti olemme vain suunnilleen saman pituisia ja se on liian iso turn-off. 175 cm on minimipituus.
Mulla sama, ei vaan pysty, vaikka ilkeältä kuulostaakin. Vähintään 175cm täytyy olla.
Olen itse 158 cm ja toive olisi, että mies olisi edes muutaman sentin pidempi. Olin joskus todella ihastunut mieheen, joka olin noin 163 (en ikinä kysynyt pituutta). Suhde kaatui ihan muihin juttuihin kuin miehen pituuteen. Viimeksi ihastuin mieheen, joka on myös noissa samoissa mitoissa ja vielä aika hentorakenteinenkin. Mes on muuten tosi söpö ja hienolla luonteella varusteltu ja meidän välillä on kemiaa. Eli ihan muu jutut ratkaisee.
No ei kyllä ole pituusrajaa, ihan sama vaikka olisi metrin tai alle. Nykyinen mies on 182cm mutta kyllä parisuhteessa ratkaisee ihan muut seikat kuin pituus, en ole miestä koskaan koon perusteella valinnut tai hylännyt. Persoona ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Onpa todella vastenmielistä lukea tätä ketjua melko lyhyeksi jäävän pojan keskipituisena isänä.
Kuinka paljon alle 160-senttiseksi poika todennäköisesti jää?
Lyhyet miehet eivät pituudelleen (lyhyydelleen) voi mitään, minulla vain on harmikseni pari huonoa kokemusta lyhyistä (alle 170cm) miehistä. Ja kyllä, lyhyys on näille itselleen ollut selvästi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Onpa todella vastenmielistä lukea tätä ketjua melko lyhyeksi jäävän pojan keskipituisena isänä.
Älä lue, jos muka sisältö yllättää. Toiset on pinnallisempia (lähtökohtaisesti ja teoriassa minäkään en lyhyemmän kanssa haluaisi olla, enkä edes tarvi "10 cm korkkarivaraa" mutta elämä on) ja heillä on siihen oikeus - silloin poikasi voikin löytää kultakimpun niistä joille sydän merkkaa enemmän kuin mitä silmät näyttää.
Ja kyllä, monesti suurin ongelma on lyhyiden päässä joka leviää toiseenkin, ovat he sitten naisia tai miehiä - yhtälailla 190cm naisetkin joutuvat opettelemaan rakastamaan itseään kun muka poikkeavat joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus lyhyemmän kanssa. Jatkuvaa alemmuuskompleksia ja itsesääliä pituudesta + suuttui jos pukeuduin vähääkään paksupohjaisempiin kenkiin, koska "haluan oikein korostaa pituuseroa ja nolata hänet".
Tämä! Niin tuttua!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itsekin halusit taskuvenuksen naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Äläpä sitten lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon alle 160-senttiseksi poika todennäköisesti jää?
Yli menee siitä, mutta ikävää silti tämä naisten asenteellisuus, koska eipä hän pituudelleen mitään voi.
Entäs jos mies on 160cm mutta vatsa on huomattavan iso, vähän roikkuvakin. Pippeli on huomattavan pieni?
Olen 163cm ja mieheni väitti aina olevansa 170cm, vaikka kaikki näkivät selvästi, että oli minun kanssani samanpituinen. Huvittavinta oli, että intti tätä minullekin. Muuten minua ei hänen lyhyt pituutensa haitannut, mutta tämä 170 senttiseksi inttäminen teki siitä naurettavaa. Farkkujensa tuumapituus oli 30, sama kuin minullakin ja molemmille vielä inan pitkät
Olen 166cm, suuntautumiseltani biseksuaali.
Unelmamieheni olisi hiukan minua pidempi, yli 170cm. En yleensä tunne vetoa itseäni lyhyempiin miehiin.
Voisin nähdä itseni seurustelemassa minkä vaan pituisen naisen kanssa :)