Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!

Vierailija
15.06.2018 |

Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?

Kommentit (233)

Vierailija
161/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa provokaatiolta, mutta kerro toki lisää? Miten kuulit ja onko veljesikin synttäreillä mukana? Söisi kyllä aika rankasti moinen tilanne.

Näin itse ikkunasta tilanteen. Tai siis ensin menin töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin makuuhuoneesta voihkimista ja ulinaa.

Runkkasitko katsellessa?

Vierailija
162/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna aika lapsellista toimintaa. Mikäli tästä on mikään kohta edes totta. Vaimo ja veljesi on paska, mutta tommonen nöyryytys on turhaa. Tuskin kaikkien juhlavieraiden kuuluu saada tietää vaimosi seksielämästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa provokaatiolta, mutta kerro toki lisää? Miten kuulit ja onko veljesikin synttäreillä mukana? Söisi kyllä aika rankasti moinen tilanne.

Näin itse ikkunasta tilanteen. Tai siis ensin menin töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin makuuhuoneesta voihkimista ja ulinaa.

Runkkasitko katsellessa?

Harkitisin hakevani kirveen varastosta ja riehuvani sillä, mutta sitten keksin tämän.

Vierailija
164/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää 40- v juhlat sunnuntaina?

Ne on kätevä pitää heti kirkonmenojen jälkeisillä kahvikesteillä

Vierailija
165/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet jättänyt?

Vierailija
166/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet jättänyt?

En vielä. Meillä on viimeiset ryhmä orgiat perheen kesken. Veli ottaa isältä juuri poskeen ja äiti nuoleen siskon vaginaa.

Minä otan veljeltä mällit kohta naamalle.

Ap

Tilanne lauksesi käsiin.

Ap

Vierailija
167/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit ajatella vähän niitä vieraitakin. Aika kiusallista heille joutua todistamaan moista draamaa.

Tämä ensimmäisenä tuli mieleen. Väliäkö sillä petturilla, mutta tuollaisen sivustaseuraaminen olisi sanoinkuvaamattoman kiusallista. Ja pitäisin nolona petturin lisäksi myös petettyä joka järjestäisi moisen shown.

Vierailija
168/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet jättänyt?

Jätin ja veli hiipi pois paikalta. Vaimo alkoi itkemään ja uikuttaa nytten että pilasin hänen päivänsä. Osa juhlavieraista yrittää lohduttaa vaimoa ja yksi haukkui h*oraksi.

Ei ko ole vielä 16.

Vierailija
169/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain ihmisiä näyttää pelottavan, että pettämisellä voi olla ikäviä seurauksia myös pettäjälle.

Miksiköhän...

Tämmöisiä viestejä on ollut useita ketjussa, korjataanpas vähän: en ole koskaan pettänyt, en ole des parisuhteessa tällä hetkellä, silti kaikenlaiset julkiset likapyykin käsitteelyt ovat mielestäni kiusallisia. Normaalit ihmiset ajattelevat näin, kyse ei ole kiinnijäämisen pelosta.

Ohiksena tämä, tämä ketju on niin paksua sheissea että hävettää ap:n puolesta, kokonaisen viikonlopun käyttänyt tähän.

Vierailija
170/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet törkeä sika, et voi sitten hoitaa asiaa aikuismaisesti. Ei ihme kun naisesi petti sinua.

Nainenko oli aikuismainen?

Vierailija
171/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä...

Hirvee hulapaloo nousi

Isä kirosi ja veti mua tu.rp.aan..nyt valuu ver.i nenästä..

Äiti alkoi itkemään hysteerisesti...

Vieraat häipyivät niin nopeasti että takit jäivät naulakkoon...

Vaimo potk.aisi palleille...

Ambulanssi tulee kohta

Ottaako ambulanssi kyytiin jos pystyy kirjoittelemaan av:lle odotellessaan?

Ambulanssi on mun veljelle..isä hakkasi sen sairaalakuntoon....

Isä siis hakasi sekä sinut että veljesi? Ihme että vaimosi ei ole jo jättänyt teitä kaikkia.

Vierailija
172/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun pettää on sika yms. asiaankuuluvaa.

Nainen kun pettää, niin on nähty väärin ja/tai väärinymmärretty. Miten voi muuten nähdä väärin, jos kaksi alastonta kehoa ovat sängyssä päällekkäin? Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai mitä AP:n veli ja vaimo tekivät?

Nice palsta.

Vierailija
173/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo

Vierailija
174/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kirjoittama provo

Niin onkin. Suomalainen mies ei tule palstalle vinkumaan tuosta syystä. Se menee ja juo viikon tai enemmän tai tappaa jonkun.

Vierailija
175/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kun pettää, niin on nähty väärin ja/tai väärinymmärretty. Miten voi muuten nähdä väärin, jos kaksi alastonta kehoa ovat sängyssä päällekkäin? Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai mitä AP:n veli ja vaimo tekivät?

Nice palsta.

No mietipä itsekin, vaimo muka pettää kotonaan miehen veljen kanssa, kun miehen pitäisi olla pian kotona. Mies tulee kotiin ja löytää parin, mutta häntä ei huomata ja hän poistuu paikalta. Eihän tässä ole logiikan häivääkään :D

Vierailija
176/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin luokaton trolli on saanut melkein pari sataa kommenttia?

Vai trollaaja itsekö täällä taas juttelee itsensä kanssa?

Vierailija
177/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice palsta.

No mietipä itsekin, vaimo muka pettää kotonaan miehen veljen kanssa, kun miehen pitäisi olla pian kotona. Mies tulee kotiin ja löytää parin, mutta häntä ei huomata ja hän poistuu paikalta. Eihän tässä ole logiikan häivääkään :D

Jos nussivat silmät lommolla, niin eivät taatusti huomaa, jollei mies ala pitämään mekkalaa.

Tietty, jos ei ole itsellä tuollaista himokokemusta, niin sitten....

Saksalainen himonussija Güntherikin löytänyt mammapalstan ;)

Vierailija
178/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paljastan tämä oli provo!!!😂😂😂. Ap

Ps. Jotkut väittävät että olen nainen, mutta olen oikeasti miäs!!!!!

Vierailija
179/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään paljastettavaa ole. Kaikkihan sen on alusta asti tiennyt, että tämä on provo. Tylsyyttään vain ovat lähteneet mukaan leikkiin.

Vierailija
180/233 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään paljastettavaa ole. Kaikkihan sen on alusta asti tiennyt, että tämä on provo. Tylsyyttään vain ovat lähteneet mukaan leikkiin.

Taisit uskoa, kun noin suutuit :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi