Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!
Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
saanko pieraista?
saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saanko pieraista?
saa
Pröööööötttthhhhh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saanko pieraista?
saa
Pröööööötttthhhhh
Kiitos:)
Hyi....saatana haju levis tänne asti!
Hyvä. Juuri noin!! Pettäminen on kamalinta, mitä toiselle voi tehdä. Päästät vaimosi tuolla tempauksella jopa helpolla.
Suosittelen lauantaina laittamaan vielä viimesen kerran rojut ränniin ja paljastaa sunnuntaina "ilo sanoma"
Hyvä. Juuri noin!! Pettäminen on kamalinta, mitä toiselle voi tehdä. Päästät vaimosi tuolla tempauksella jopa helpolla.
Nyt sinulla on kolmas päivä ilman vaimoa. Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinulla on kolmas päivä ilman vaimoa. Helpottiko?
Nenä oikaistiin ja sain särkylääkkeet.
Isä ei vastaa puhelimeen...
Oon vuokraunnu arb kämpän:( Vaimo on vihainen...
No sainpahan kostettua..nyt kqaljalle Peltosen Jaskan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäpä jätän sinut jo edellisenä iltana ja juhlin veljesi kanssa.
t. vaimosi
No itseppähän ei tarvitse jättää ja kerron kaikille silti pettämisestä.
Ja minä kerron kaikille, kuinka kännissä olet väkivaltainen.
Vaimollani se alkoholiongelma on.
Tyypillistä käytöstäsi alkaa heti syyttää muita ongelmistasi.
Jaa jaa. Otan korkeintaan pari lasillista viiniä kuukaudesta, mutta vaimo ottanut jonkin aikaa pari pulloa päivässä. Väitätkö vielä, että ongelma on minun?
Vaimosi on kyllä kova luu, jos kestää pari pulloa päivässä. Sinun täytyy olla aika kamala, jos vaimon on pakko juoda noin paljon, että pystyy asumaan kanssasi. Teet kyllä molemmille palveluksen, kun eroatte. Toki sen voisi tyylikkäämminkin tehdä, kuin mitä aijot. Ikävä, jos itse menisi jonkun synttäreille juhlimaan ja sitten toinen pilaisi juhlatunnelman noin halpamaisella tempulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet törkeä sika, et voi sitten hoitaa asiaa aikuismaisesti. Ei ihme kun naisesi petti sinua.
Ja miehen vika taas kerran. On teilla femakoilla rankkaa...
Ei tarvitse olla mikään "femakko" ollakseen sitä mieltä, että mies joka jättää vaimonsa tämän syntymäpäivillä ei ehkä käy ihan täysillä, eikä varmaan ole muutenkaan ihan ihannepuoliso, jos tuollaista voi kerran tehdä. Kyllähän täällä petetään sekä miehiä, että naisia, mutta eron voi silti hoitaa aikuismaisesti. kirjoittaja varmaankin tarkoittaa, että ihminen, joka jättää puolisonsa noin, ei ehkä muutenkaan ole kovin kypsä ihmisenä.. En minäkään ihmettele, että vaimo on pettänyt. Mies ei varmaan ole ollut kovinmukava muutenkaan, kun kerran keksii jättääkin noin. Pirullinen ihminen varmaankin.
Jos siis oikeasti olisi olemassa. Keksitty koko tarina. Jonkun katkeran miehen naisvihaa taas kerran. Mutta hyvää jussia nyt kuitenkin.
No ei sitä oikeasti IP:n avulla selvitetäkään, vaan yhteystunnuksen, joka on ihan eri asia. Osaako joku koodari sen väärentää murtautumalla yhteydentarjoajan palvelimelle onkin kinkkisempi kysymys...