Aloitko 40+ ikäisenä katsella suosiolla vähän vanhempaa miestä ikäluokasta 55+ parisuhteeseen? Toki pitää olla nuorekas ja vireä!
Kiinnostaa missä vaiheessa siirryit vanhempiin miehiin
Kommentit (11)
En missään vaiheessa. Tapailen vain nuorempia miehiä. 55+ miehelle sopiva nainen löytyy ikäluokasta 65+
Olet jankannut tätä samaa niin kauan, että se "55+" on varmasti jo lähempänä seitsemääkymppiä.
Viisvitonen menee helposti kolmekymppisestä kunhan osaa pukeutua ja huolehtia itsestään. Liikunta, terveellinen ruokavalio jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
En missään vaiheessa. Tapailen vain nuorempia miehiä. 55+ miehelle sopiva nainen löytyy ikäluokasta 65+
Ei vaan 10-12
Miksi jankutat tätä samaa paskaa koko ajan? Suurin osa haluaa oman ikäisen ja vain vähän vanhemman miehen, joillakin on nuorempi mies.
Itse olin naimissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ero tuli kun olin 44v. Nyt olen 47v ja 55v mies on max ikä. Reilusti vanhempaa miestä en enää huoli. Reilusti nuoremmatkaan ei kiinnosta, max 5 vuotta nuorempi mies voisi olla. Jos siis edes haluaisin parisuhdetta. Ei ole mitään mielenkiintoa parisuhteeseen vaan pelkkä seksisuhde riittää.
Moni varmasti huomaa pienen ikäeron piristävän
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti huomaa pienen ikäeron piristävän
Mjoo.. jos mies on nuorempi, niin toimii 🥰
55+ alkaa olemaan aika vanha patukkamies eikun patu. Ei sellaista uskalla ajatella.
40+ naiset ymmärtävät että tärkeintä ei ole ulkonäkö
Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon, sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.