Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitko 40+ ikäisenä katsella suosiolla vähän vanhempaa miestä ikäluokasta 55+ parisuhteeseen? Toki pitää olla nuorekas ja vireä!

Vierailija
13.09.2026 |

Kiinnostaa missä vaiheessa siirryit vanhempiin miehiin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon, sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.

Vierailija
2/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään vaiheessa. Tapailen vain nuorempia miehiä. 55+ miehelle sopiva nainen löytyy ikäluokasta 65+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jankannut tätä samaa niin kauan, että se "55+" on varmasti jo lähempänä seitsemääkymppiä.

Vierailija
4/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisvitonen menee helposti kolmekymppisestä kunhan osaa pukeutua ja huolehtia itsestään. Liikunta, terveellinen ruokavalio jne. jne.

Vierailija
5/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään vaiheessa. Tapailen vain nuorempia miehiä. 55+ miehelle sopiva nainen löytyy ikäluokasta 65+

Ei vaan 10-12

Vierailija
6/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat tätä samaa paskaa koko ajan? Suurin osa haluaa oman ikäisen ja vain vähän vanhemman miehen, joillakin on nuorempi mies. 

Itse olin naimissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ero tuli kun olin 44v.  Nyt olen 47v ja 55v mies on max ikä. Reilusti vanhempaa miestä en enää huoli. Reilusti nuoremmatkaan ei kiinnosta, max 5 vuotta nuorempi mies voisi olla. Jos siis edes haluaisin parisuhdetta. Ei ole mitään mielenkiintoa parisuhteeseen vaan pelkkä seksisuhde riittää. 

Vierailija
7/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yäk. 

Vierailija
8/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmasti huomaa pienen ikäeron piristävän

Vierailija
9/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni varmasti huomaa pienen ikäeron piristävän

Mjoo.. jos mies on nuorempi, niin toimii 🥰

Vierailija
10/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ alkaa olemaan aika vanha patukkamies eikun patu. Ei sellaista uskalla ajatella.

Vierailija
11/11 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ naiset ymmärtävät että tärkeintä ei ole ulkonäkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi