Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!
Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?
Kommentit (233)
Kuka pitää 40- v juhlat sunnuntaina?
Olet törkeä sika, et voi sitten hoitaa asiaa aikuismaisesti. Ei ihme kun naisesi petti sinua.
Vähän haiskahtaa provokaatiolta, mutta kerro toki lisää? Miten kuulit ja onko veljesikin synttäreillä mukana? Söisi kyllä aika rankasti moinen tilanne.
Eikö tuossa olisi paikka oikealle suunnitelmalle, eli ihan juonelle pitkän kaavan mukaan. Mitä iloa noin lyhyestä kostosta on?
Varmaan ihan paras lahja jonka voit antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän haiskahtaa provokaatiolta, mutta kerro toki lisää? Miten kuulit ja onko veljesikin synttäreillä mukana? Söisi kyllä aika rankasti moinen tilanne.
Näin itse ikkunasta tilanteen. Tai siis ensin menin töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin makuuhuoneesta voihkimista ja ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäpä jätän sinut jo edellisenä iltana ja juhlin veljesi kanssa.
t. vaimosi
No itseppähän ei tarvitse jättää ja kerron kaikille silti pettämisestä.
Aika dramaattista, itse en jaksaisi vastaavassa tilanteessa nähdä vaivaa.
Pakkaisin tarpeelliset mukaani, veisin säilöön ja lähtisin lomalle petturien tavoittamattomiin. Mutta kukin tavallaan.
Voisit ajatella vähän niitä vieraitakin. Aika kiusallista heille joutua todistamaan moista draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vaimosi
Ja minä kerron kaikille, kuinka kännissä olet väkivaltainen.
Pikkumaista ja lapsellista. Jos haluat tilanteesta pois voittajana, älä alennu pettureiden tasolle tuollaisiin lapsellisiin tekoihin. Nythän huomio kohdistuu siihen kuinka lapsellisesti ja tahdittomasti hoidit eroilmoituksen kun muussa erotilanteessa se varmaan kohdistuisi noihin pettureihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vaimosi
Vaimollani se alkoholiongelma on.
Yöks millainen eukko, äkkiä eroon vaan. Ja hyvä jos kerrot muillekin millainen limanuljaska tuo on niin osaavat varoa. Toivottavasti kukaan ei enää haksahda häneen. Tuollaiselle ei ole kertakaikkiaan mitään selitystä.
Miksi juhlat on sunnuntaina? Onko jotkut eläkeläisten kahvikekkerit? En tunne yhtään nelikymppistä joka olisi juhlinut sunnuntaina, aina on bailattu pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vaimosi
Vaimollani se alkoholiongelma on.
Tyypillistä käytöstäsi alkaa heti syyttää muita ongelmistasi.
Boss