Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitäisi saada 10 000€ pakettiauto henkilökohtaiseen käyttöön, minkä ostaisit?

Vierailija
13.09.2026 |

Vieläkö Toyota on soiva peli, vai menikö se pilalle Proacen myötä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani Proace ja ovat olleet tyytyväisiä. Itsekin olen ajanut sillä, ja ajotuntuma on yllättävän hyvä.

(Jossain vaiheessa meillä itsellämme oli Hiace, vaan siinä oli useammanlaista haastetta ja pulmaa, ja tuli vaihdettua pois melko nopeasti.)

Vierailija
2/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotat on ruostepaskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki ruostua Suomessa.

Vierailija
4/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa hintaluokassa ei merkillä ole niin väliä. Taitaa riittää johonkin 200t ajettuun autoon ja noissa on sitten paljon tärkeämpää miten se on huollettu ja pidetty.

Vierailija
5/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata mitä viranomaiset käyttää, siellä on tiukat kriteerit

Vierailija
6/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Hiace, pommin varma 

Vierailija
7/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proace on järkyttävän huono. Ei uskoisi saman automerkin valmistamaksi mitä Hiace oli. Transit se varmaan pitäisi valita. Vito olisi ihana, mutta niissäkin haasteita.

Vierailija
9/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Olisit varoittanut jo otsikossa että haluat käynnistää uskonlahkojen väittelyn.

Kuvittelin että nyt puhuttaisiin pakettiautoista mutta se olikin taas tätä tojotaa.

Vierailija
10/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki ruostua Suomessa.

Eli mitään ei kannata ostaa...

Vierailija
11/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiace. Tietenkin!

Vierailija
12/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Olisit varoittanut jo otsikossa että haluat käynnistää uskonlahkojen väittelyn.

Kuvittelin että nyt puhuttaisiin pakettiautoista mutta se olikin taas tätä tojotaa.

Kun se menee aina siihen väittelyyn. Hiacen nimeen vannovat haukkuvat uuden Proacen ja sitten tulee toiset sanomaan että Proace on hyvä auto. Minä en tiedä mihin uskoa ja siksi kysy teiltä. Merkillä ei ole minulle väliä. - ap

Vierailija
13/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Hiace 2009 täysin ruosteeton, ml 235t. 

Vierailija
14/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet Pelle.

Vierailija
15/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmillani Proace ja ovat olleet tyytyväisiä. Itsekin olen ajanut sillä, ja ajotuntuma on yllättävän hyvä.

(Jossain vaiheessa meillä itsellämme oli Hiace, vaan siinä oli useammanlaista haastetta ja pulmaa, ja tuli vaihdettua pois melko nopeasti.)

Entä Citroen saman kokoluokan?

Vierailija
16/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toyota hiacella voi ajaa vaikka 500tkm moottoritiellä koneen huutaessa hoosiannaa ja kone kestää

Vierailija
17/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proace on järkyttävän huono. Ei uskoisi saman automerkin valmistamaksi mitä Hiace oli. Transit se varmaan pitäisi valita. Vito olisi ihana, mutta niissäkin haasteita.

Ei se olekkaan se on säälittävä ranskalainen tekele.

Vierailija
18/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä Citroen saman kokoluokan?

Samaa sontaa.

Vierailija
19/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se menee aina siihen väittelyyn. Hiacen nimeen vannovat haukkuvat uuden Proacen ja sitten tulee toiset sanomaan että Proace on hyvä auto. Minä en tiedä mihin uskoa ja siksi kysy teiltä. Merkillä ei ole minulle väliä. - ap

Tojotan asema euroopan pakettiautomarkkinoilla on lähellä nollaa siksi että euroopassa pakettiautot ostetaan uutena työkäyttöön jossa investoinnin pitää kuolettaa itsensä kolmessa vuodessa kunnes työkalu vaihdetaan uuteen. Näillä markkinoilla tojotalla ei ole mitään jakoa.

Ainoastaan Suomessa pakettiautot ostetaan sille 9. omistajalle joka saa niiiiiiiiin hyvän rippikouluikäisen tojotan jolla ajaa vielä toiset miljoona kilometriä vaikka repsikan penkki tippui tielle jo 2017 kun pohja ruostui puhki.

Vierailija
20/25 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vito ruostuu ihan silmissä? Muutaman vuoden ikäinen vito jo aivan mätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme