Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!
Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
palstahullu täällä..laitetaanko bileet pystyyn?
Sipsejä ja limsaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä ja limsaa!
ja kossuu lantringis:)
Peltosen Jaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä ja limsaa!
ja kossuu lantringis:)
Peltosen Jaska
Mä oon kännissä..missä sä oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit ajatella vähän niitä vieraitakin. Aika kiusallista heille joutua todistamaan moista draamaa.
tätä aina mietin kun joku uhoaa että jättää sukujuhlissa, häissä tms. Miksi ne syyttömät vieraat ja sukulaiset pitää väkisin vetää mukaan draamaan? Jotenkin sadistista kutsua toiset juhlimaan, ja kun tulevat laittautuneina ja lapsenvahdin hommanneina lahjoineen ja juhlatuulella, niin joutuvat keskelle paskamyrskyä. Olisin itse vieraana todella vihainen ja loukattu.
MIksi? Ei ne sun juhlat ole. Suututko sä silloinkin, jos joku vieraista juo vähän liikaa ja korottaa ääntään/alkaa kähinöimään? Jos kaikki ei ole täydellistä, kun olet laittautunut, niin heti ottaa päähän? Mitä hiton väliä sillä on sulle henkilökohtaisesti? Ehkei kantsis ajatella itseään maailman napana. Olet vain yksi vieraista, ei niiden juhlien sun ympärillä ole tarkoituskaan pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta miten moni nainen juhli nyt 40-vuotissynttäreitään? Niin harva että oli aika helposti tunnistettavissa. Mikäli oli provo, kiva viettää juhlia odottavan tuijotuksen keskellä.
Tähän provoon uskoi noin viisi ihmistä, vaikka he kaikki olisivat osuneet samoihin juhliin, ei siitä hirveää yleisöä ole tullut. Ja noin typeriltä ihmisiltä on varmasti totuttu vähän erikoiseen käytökseen.
Oletko varma? Jos juttu ei pidäkään paikkaansa, välejä ei voi enää paikata veljeen, vamimoon eikä ehkä muuhunkaan sukuun. tarkista siis faktat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää oo ollut täällä ennenkin?
Miksette hölmöt uskoneet? Provoksi paljastaja "Ap"kin voi olla ihan kuka vain. Ei tartte olla ketjun tänne laittaja.
Olen vuosia sitten ollut juhlissa, jossa isäntäväen parisuhde hajosi. Vaimo oli pettänyt miestä miehen parhaan kaverin kanssa ja miehelle asia selvisi juhlissa. Vaimo yritti pitää kulissia pystyssä ja kantoi vieraille tarjoiluja sen minkä ehti ja mies sätti ja kettuili koko ajan vieressä. Ensin ei tajuttu mikä juttu tämä oikein on, mutta hetken päästä asia tuli harvinaisen selväksi kaikille. Vaimo pyyteli jäämään mutta kyllä aika äkkiä porukat lähtivät.
Pariskunta erosi, mutta ovat yllättävän hyvissä väleissä (yhteinen lapsi) nykyään.
Emminä viittiny jättää mammaa kun se teki illalla makaroonilaatikkoa vielä. Toi ketsupinkin pöytään.
AP
Tää on taas tää sama provoilija joka vastailee itselleen..
Älä jätä, pikku juttu, uskovaisen tavara on yhteinen ja voit hyvällä omallatunnolla naida veljesi vaimoa joskus.
Jos nainen uhkais tehdä noin vastaavassa tilanteessa miehelleen,niin kaikki kehuis"jätä se sika".
Mutta kun onkin toistepäin,niin on lapsellista,typerää loukkaavaa jne jne.
Joku tuossa tilanteessa omasta mielestään oleva supernörtti voisi tehdä tuollaisen provon ja sitten katsoa ketjuun vastanneiden lokitiedoista onko oma puoliso vastannut. Sitten vain vetäisi johtopäätökset. Ei tavitsisi palkata yksityisetsivää, kun voi selvittää itse.
Kuinkahan paljon tälläkin palstalla provoilujen avulla selvitetään ihmisten tekemisiä tyyliin "Rippituoli: tunnusta pahin rikoksesi", sitten vain lokitiedoista katsotaan kuka "Vieras" eli IP xxx-xxx-xxx-xxx teki mitä?
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa tilanteessa omasta mielestään oleva supernörtti voisi tehdä tuollaisen provon ja sitten katsoa ketjuun vastanneiden lokitiedoista onko oma puoliso vastannut. Sitten vain vetäisi johtopäätökset. Ei tavitsisi palkata yksityisetsivää, kun voi selvittää itse.
Kuinkahan paljon tälläkin palstalla provoilujen avulla selvitetään ihmisten tekemisiä tyyliin "Rippituoli: tunnusta pahin rikoksesi", sitten vain lokitiedoista katsotaan kuka "Vieras" eli IP xxx-xxx-xxx-xxx teki mitä?
jaa ja ihmisethän ei osaa salata IP osoitteitaan?:)
Peltosen Jaska
Ei sitä ip osoitetta saa kaikki selville ja yhdistettyä, VAIKKA täällä se tietysti onkin joka mamman perustaito.
Kannattaa nauttia kakkukahvit ennen jättämistä.
Tää pääsi ihan Korporaatioon asti :D
Vierailija kirjoitti:
Olet törkeä sika, et voi sitten hoitaa asiaa aikuismaisesti. Ei ihme kun naisesi petti sinua.
Ja miehen vika taas kerran. On teilla femakoilla rankkaa...