Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!
Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot jatkaa veljen kanssa? Häntä on vain yksi, uusia vaimoehdokkaita monta.
Saatan antaa anteeksi jos pistää välit poikki vaimoon ja matelee eteeni pyytämään anteeksi.
Miksi veli antaisi anteeksi sinulle sen että käyttäydyt moukkamaisesti ja vedät tapahtuneeseen mukaan suvut ja sivulliset.
Onhan tieto sitten ihan varmaa!!
Ja kun pistät akkas mäkeen, niin mitä tapahtuu veljellesi? Kai sulla nyt sillekkin on joku rangaistus?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tosiaan kohtalonpäivä. Ensimmäiset vieraat tulevat noin klo 12:00 ja ajattelin noin neljän aikoihin aloittaa show:n.
Mitä suotta sinne asti odottaa. Läväytä asia heti alkumaljojen yhteydessä, niin kutsuista tulee paljon mielenkiintoisemmat. Kannattaa jäädä paikanpäälle juhlimaan ja jatkaa tänne raportointia juhlien kulusta.
Voin toki tehdä näinkin mutta vaimon vanhemmat ja sisko saapuvat paikalle neljältä.
Mitä haluat kostaa vaimon vanhemmille ja siskolle?
Ehkä minimoituu selän takana mustamaalaus, kun kertoo itse kaiken ensimmäiseksi. Olis veemäistä joutua ensin petetyksi ja sen jälkeen kuulla juoruttavan itsestään valheita. Vaimo ei vaikuta kovin luotettavalta.
Eihän se että pääsee juoruamaan ja mustamaalaamaan toista ensin mitenkään takaa sitä että ei toinenkin tekisi samaa. Juorusta ei tule yhtään sen uskottavampi vaikka sen pääsisi kertomaan eka. Silti molemmat voi hyvin kiisttää mitään pettämistä koskaan tapahtuneenkaan ja vaimo syyttä miestä pettämisestä tai jostakin muusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan varma tapahtuma se pettäminen, vai päätelty joidenkin huoneesta tulleiden äänten perusteella vain? Jos jälkimmäinen, niin iso erehtymisen mahdollisuus varsinkin, jos on taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Millainen tilanne se siis muuten oli? Olitko päivällä käymässä kaupassa tms vai olitko viikonloppua poissa ja palasit yllättäen? Enemmän tietoja tähän!
Ajttele jos kaikkeen onkin järkevä selitys, ja kuulet sen ilmoituksesi jälkeen, niin miten noloa se on. Onko teillä lapsia? Onko veljellä vsimoa tai lapsia?
Huhuu ap?
Ap tässä...
Hirvee hulapaloo nousi
Isä kirosi ja veti mua tu.rp.aan..nyt valuu ver.i nenästä..
Äiti alkoi itkemään hysteerisesti...
Vieraat häipyivät niin nopeasti että takit jäivät naulakkoon...
Vaimo potk.aisi palleille...
Ambulanssi tulee kohta
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä...
Hirvee hulapaloo nousi
Ambulanssi tulee kohta
Ottaako ambulanssi kyytiin jos pystyy kirjoittelemaan av:lle odotellessaan?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi juhliin osallistua. Melko lailla säälittävä ap olet ja ymmärrän varsin hyvin miksi olet petetyksi tullut.
Petturi siellä uikuttaa peloissaan. Teoilla on seurauksensa ja sehän pettäjiä pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä...
Hirvee hulapaloo nousi
Ambulanssi tulee kohta
Aikuisten oikeesti..uskot että koko ap:n tarina on jotain muuta kuin sairaan mielen tuotetta
Usko nyt tämäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä...
Hirvee hulapaloo nousi
Ambulanssi tulee kohta
Ambulanssi on mun veljelle..isä hakkasi sen sairaalakuntoon....
Muista nolata se veljesi kans yhtä pätevällä tavalla!
Ihan yhtä syyllinen on meinaan sekin kuvotus.
Miltä nyt tuntuu?
Olitko fiksumpi ja ylempänä veljeäsi ja pettävää vaimoasi. Säilytitkö SINÄ kasvosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi juhliin osallistua. Melko lailla säälittävä ap olet ja ymmärrän varsin hyvin miksi olet petetyksi tullut.
Petturi siellä uikuttaa peloissaan. Teoilla on seurauksensa ja sehän pettäjiä pelottaa.
Just näin. Munki muija petti taannoin ja ainut murheen aihe tuntui olevan se että jos joku saa tietää. Kyllä on saanut! Oman perheen rikkominen ei murehdittanut yhtään. Vaihtoon meni.
Hienoa!! Oikein tehty!! Siinäpä kärvistelee!
Vierailija kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu?
Olitko fiksumpi ja ylempänä veljeäsi ja pettävää vaimoasi. Säilytitkö SINÄ kasvosi?
En..faija mursi nenäluun...
Vierailija kirjoitti:
Muista nolata se veljesi kans yhtä pätevällä tavalla!
Ihan yhtä syyllinen on meinaan sekin kuvotus.
Veljellä taitaa olla sisäinen verenvuoto...:(
Tämä on jännittävää ja mielenkiintoista, haen pop cornit :)
Olisinpa paikan päällä näkemässä tätä mielenkiintoista draamaa!
Nuo viimeiset kommentit eivät ole minun. En ole ihan vielä kertonut, mutta kohta pistän hösseliksi. Ap
Ehkä minimoituu selän takana mustamaalaus, kun kertoo itse kaiken ensimmäiseksi. Olis veemäistä joutua ensin petetyksi ja sen jälkeen kuulla juoruttavan itsestään valheita. Vaimo ei vaikuta kovin luotettavalta.