Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!

Vierailija
15.06.2018 |

Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää 40- v juhlat sunnuntaina?

Aloittajan vaimo.

Vierailija
82/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juhlat on sunnuntaina? Onko jotkut eläkeläisten kahvikekkerit? En tunne yhtään nelikymppistä joka olisi juhlinut sunnuntaina, aina on bailattu pitkän kaavan mukaan.

Missäköhän wt-piireissä nämä palstalaiset liikkuu, kukaan tuntemani nelikymppinen (perheellinen) ei todellakaan pidä mitään juopottelubileitä teinien tyyliin vaan nimenomaan sunnuntaikekkerit/puutarhajuhlat.

Tietysti eri asia juhlat kavereiden kesken, mutta sukulaisille tämä ilmeisesti olikin.

Tää Porvoon muiccelihan on ihan doku, ei sinun ja ystäviesi kaltainen hillitty puutarhatonttu. En usko, että häntä kiinnostaisi siemailla kahvia pikkurilli pystyssä sunnuntaina ja ottaa ihan maksimissaan yksi lasi chardonneeta jos ihan lapasesta lähtee.

Auts, kännikalalle osui ja upposi.

Ei todellakaan lapsiperheissä vanhemmat juhli syntymäpäiviään perseet olalla. Ikävää, että alkoholi näyttelee noin suurta roolia elämässäsi ja koet olevasi jotenkin ”aidompi” ja oikein ”dokumpi”, kun itse ilmeisesti lapsettomana et kykene ilman sitä elämään, vaan vähintään kerran kahdessa viikossa on PAKKO vetää kännit. Jos sinulla on lapsia, on se huolestuttavampaa.

Juuri kaltaisesi eivät näe mitään välimuotoa holtittoman ryyppäämisen ja ”hillityn puutarhatonttuilun” välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ottaa pari rohkasudrinkkiä, sitten juhlaväki seuraa kiusaantuneena kun ap ääni särkyen tilittää parisuhdettaan. Vaimo nousee ylös ja tyynesti ilmoittaa"Pentti, minä haluan eron!", ap alkaa nyyhkyttää ja hänet talutetaan pois huoneesta. *scene*.

Sellaiset petturivaimon voimafantasiat sieltä

Vierailija
84/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesi ja vieraat vaan nolaat. 

Vierailija
85/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nti Etsivä kirjoitti:

Ok. Mä vasta odottelen miten kostaisin. Äijä valehtelee joka päivä mulle kaikesta ja tapailee eri naisia. Sanoo et on töissä ku todellisuudessa istuu ex-vaimonsa kanssa lounaalla. Tai kaverinsa ex-vaimon kanssa istuu iltaa ja sanoo et on veljensä kanssa. Panee ainaki x-vaimoaan, tästä toisesta en tiiä. Vielä. Mä mielenkiinnolla seurailen et millasia valheita se mulle kehittelee aina millonki. Sit kun keksin sopivan koston ni valehtelu saa loppua ja äijä lentää pellolle. Hyi vittu kun kuvottaa koko ukko. Mutta haluan näpäyttää, osottaa ettei KETÄÄN kohdella näin, ei ainakaan ilman että sillä on seurauksensa.. haluan myös et sen ystävät ja kaverit saa tietää millanen mulkku tää äijä on. Maine on hänelle kaikki kaikessa, ehkä nää valehtelut ja pettämisetki alkaa hävettää edes vähän sit ku sen ystävillekin selviää miten paljon valehtelee. Itseni lisäksi myös muille.

Kunhan nyt vaan keksin miten etenen. Sinne asti kerään todstusaineistoa.

Järjestä hissukseen omaa kämppää kuntoon, mutta esitä vielä tietämätöntä pettämisistä. Kun saat selville, missä miehesi seuraavan kerran pettää, lähde "matkoille". Oikeasti järjestätkin yllätysjuhlat miehellesi jollain syyllä ja kutsut kaikki miehen ystävät, työkaverit ja sukulaiset paikalle. Menette yhtä matkaa ja yllätätte miehen housut kintuissa. Siinä saa sitten selvitellä vanhemmilleen, ex-vaimolleen ja muille mahdollisille tutuille valehtelujaan. Jätä mies puimaan jälkisotkua ja siirry itse uuteen asuntoon ja aloita puhtaaltä pöydältä uusi elämä.

Vierailija
86/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-hetki lähestyy. Viimeinen yö ehkä teillä yhdessä. Monelta saadaan huomenna lukea miten meni?

Vierailija
87/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ottaa pari rohkasudrinkkiä, sitten juhlaväki seuraa kiusaantuneena kun ap ääni särkyen tilittää parisuhdettaan. Vaimo nousee ylös ja tyynesti ilmoittaa"Pentti, minä haluan eron!", ap alkaa nyyhkyttää ja hänet talutetaan pois huoneesta. *scene*.

Haloo, koko ketju on fantasiaa😂

Vierailija
88/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit ajatella vähän niitä vieraitakin. Aika kiusallista heille joutua todistamaan moista draamaa.

Halpaa huvia. Jää juhlat muistoon ainakin, kun paska ihminen, eli pettäjä, paljastetaan.

t. Vieras.

Vierailija
89/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit ajatella vähän niitä vieraitakin. Aika kiusallista heille joutua todistamaan moista draamaa.

Halpaa huvia. Jää juhlat muistoon ainakin, kun paska ihminen, eli pettäjä, paljastetaan.

t. Vieras.

Jo vaimo ja veli kiistävät, näyttää ap naurettavalta. Ei olis ensimmäinen kerta kun mustasukkainen mies kehittelee päässään pettämiskuvioita.

Ai niin, ap otti tietenkin kuvia silloin kuin kotiin tullessaan kuuli vaimonsa ja veljensä naivan makkarissa😂 Miten joku uskoo tätä soopaa?

Vierailija
90/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on laiffii

Vierailija
91/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 40 v. oo jo muutenkin vaihtoiässä :D

Kakskymppistä vaan kuvioon, niin ei heti tarvii taas vaihtaa :D

Vierailija
92/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin mokomin munaa itsesi kaikkien edessä, ap. Älysi viiltävä säilä häikäisee.

Vierailija
93/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät narsistit useinkaan ajattele muita ihmisiä, saati nenäänsä pidemmälle muutenkaan.

Vierailija
94/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että juoppo vaimo joka pettää omassa kodissaan miehensä veljen kanssa.

0/5

Älä unohda täydellistä aviomiestä. -215/5

Vierailija
95/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen veljen vaimon 40-vuotisjuhlat on sunnuntaina. Veljeksiä on kolme, kummallekohan tää kosahtaa? Asutaan kaikki lähellä, ja toi ois periaatteessa mahdollista.

Alunperin odotin juhlilta vaan skumppalasia (tarjooko kuohuviiniä vai shampanjaa, vai vaan pommacia) ja voileipäkakkua. Monesti niillä on ollu myös raikkaita leipiä voileipäkakun lisäksi. Ja suklainen juustokakku ja mansikka- tai vadelmatäytekakku. Vaimon äidinäiti on kanssa osallistunut juhliin, vaikka on lähemmäs 95. Onkohan muutakin odotettavaa?

Toki vuonna 78 syntyi kai 72 000 lasta, joista kaiketi 36 000 oli tyttöjä. Eli noin 1000 tuttöä päivässä. Sunnuntai on hyvä päivä perhejuhlile, joten viikon sankarit voi keskittää juhlat sinne. Eli mahdollisuus noin 1/12 000. Toki kaiki ei juhli, mutta oletettavasti ei olla ap:n kanssa samoissa juhlissa. Silti jännittää.

Muuten hyvin mutta törkeä laskuvirhe. Ei nyt ihan tuhatta lasta synny päivässä, saati tyttöjä.

Vierailija
96/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oletteko pitäneet huolta parisuhteesta, siis kehunut vainoa,halunnut seksiä vaimon kanssa, olette tukeneet häntä kun on tarvinnut tukea, pesette itse omat pyykkinne siivootte sotkunne ja huolta lapsista.

Jos vastaat kyllä on pettävä puoliso kusipää

Jos vastaat ei , on pettävä puoliso omaa syytänne

Vierailija
97/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät narsistit useinkaan ajattele muita ihmisiä, saati nenäänsä pidemmälle muutenkaan.

Narsistipettäjätkään harvemmin ajattelevat muita kuin itseään. Go ap!

Vierailija
98/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oletteko pitäneet huolta parisuhteesta, siis kehunut vainoa,halunnut seksiä vaimon kanssa, olette tukeneet häntä kun on tarvinnut tukea, pesette itse omat pyykkinne siivootte sotkunne ja huolta lapsista.

Jos vastaat kyllä on pettävä puoliso kusipää

Jos vastaat ei , on pettävä puoliso omaa syytänne

Onpas tällä palstalla paljon pettäjiä. Ehkä se on totta mitä sanovat, että puolet ihmisistä pettää. Eli ovat huonoja ihmisiä.

Vierailija
99/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Vieras.

Jo vaimo ja veli kiistävät, näyttää ap naurettavalta. Ei olis ensimmäinen kerta kun mustasukkainen mies kehittelee päässään pettämiskuvioita.

Ai niin, ap otti tietenkin kuvia silloin kuin kotiin tullessaan kuuli vaimonsa ja veljensä naivan makkarissa😂 Miten joku uskoo tätä soopaa?

Jos provoilu häiritsee, niin lisää ap:n tekstin alkuun ”mitä jos kävis näin”, niin sen jälkeen voit sinäkin osallistua keskusteluun. Tää on vaan keskustelupalsta!

Vierailija
100/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, koko ketju on fantasiaa😂

Niinhän se aina on, kun mies tekee tällaisen aloituksen. Eihän naiset koskaan petä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi