Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!
Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?
Kommentit (233)
Se on oikein :) Minäkin jätän hänet sunnuntaina.
t. Veljesi
Tälläiset asiat kannattaa hoitaa asianomaisten kesken ilman yleisöä. Synttärijuhlaväen sotkeminen tähän on täysin asiatonta, mikäli siis eivät ole jollakin tavalla olleet tapahtuneesta vastuussa. Porvoossa ehkä toisin.
Vaan tätähän tämä nykyaika on. Jotkut ääliöt päivittävät perheriitojaankin facebookissa sitä mukaa kun ne tapahtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pitää 40- v juhlat sunnuntaina?
No koska ne pitäisi pitää, tiistaina?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juhlat on sunnuntaina? Onko jotkut eläkeläisten kahvikekkerit? En tunne yhtään nelikymppistä joka olisi juhlinut sunnuntaina, aina on bailattu pitkän kaavan mukaan.
No heh. En minä ainakaan bailannut pitkän enkä lyhyen kaavan mukaan, en nelikymppispäivänä enkä muinakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet törkeä sika, et voi sitten hoitaa asiaa aikuismaisesti. Ei ihme kun naisesi petti sinua.
Mielestäsi siis tuon naisen harrastama petturuus on aikuismaista käytöstä? Todennäköisesti sinä itsekin harrastat samaa "pari"suhteissasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäpä jätän sinut jo edellisenä iltana ja juhlin veljesi kanssa.
t. vaimosi
Huono.
Vierailija kirjoitti:
Tälläiset asiat kannattaa hoitaa asianomaisten kesken ilman yleisöä. Synttärijuhlaväen sotkeminen tähän on täysin asiatonta, mikäli siis eivät ole jollakin tavalla olleet tapahtuneesta vastuussa. Porvoossa ehkä toisin.
Vaan tätähän tämä nykyaika on. Jotkut ääliöt päivittävät perheriitojaankin facebookissa sitä mukaa kun ne tapahtuvat.
Se ei ole totta jos se ei ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo juttu on ihan oikeasti totta ja ap todellakin tekee mitä lupasi, niin olisi kivaa olla kärpäsenä katossa seuraamassa ihmisten reaktioita :)
Eikä olisi. Kokisin tuollaisen tilanteen erittäin kiusalliseksi. Onneksi ihmiset osaavat yleisesti ottaen hoitaa henkkoht parisuhdejuttunsa privasti kahdestaan.
Totuuden nimissä samassa tilanteessa näin naisena noin minäkin tekisin. Tosin en tekisi sitä kaikkien edessä vaan nätisti tai rumasti sivummalla niin, että toinen osapuoli joutuisi selittämään miksi eukko lähti keskenkaiken. Ap jos nyt oikea olet, tsemppiä. Tiedän miltä petetystä tuntuu ja silloin ei ole muuta, kuin kosto mielessä. Itse kostin petturille sillä, että ilmoitin hänen panolleen miehen olevan naimisissa ja vaimo ollut kotiäitinä miehen toiveesta viimeiset 5 vuotta. Ei ollut tietoinen ja jätti miehen. Kostin myös laihduttamalla 20 kiloa, opiskelemalla loppuun kotkeakoulututkinnon vastusteluista huolimatta ja jatkamalla elämää onnellisena niin, ettei se enää tuntunut kostolle. Itseasiassa ero petturista oli mun pelastus, olisin varmaan vieläkin kotiäitinä loukussa. Nyt hyvä työ ja pärjään omillani, aika ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän haiskahtaa provokaatiolta, mutta kerro toki lisää? Miten kuulit ja onko veljesikin synttäreillä mukana? Söisi kyllä aika rankasti moinen tilanne.
Näin itse ikkunasta tilanteen. Tai siis ensin menin töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin makuuhuoneesta voihkimista ja ulinaa.
Mahtaa korveta, jos sinun kanssasi ei kuulu voihkimista ja ulinaa.
Miksi veljesi teki sinulle tuollaisen kuprun, että meni sänkyyn vaimosi kanssa? Oliko se kenties kosto jostakin? Katkeruudesta, kateudesta vai mistä?
Mä jättäisin menemättä koko juhliin ja kertoisin syyn suurimmalle juorukello vieraalle.
Siellähän sitten "juhlisivat" ja selittäisi, miksi ja mitäpä..
Vierailija kirjoitti:
Totuuden nimissä samassa tilanteessa näin naisena noin minäkin tekisin. Tosin en tekisi sitä kaikkien edessä vaan nätisti tai rumasti sivummalla niin, että toinen osapuoli joutuisi selittämään miksi eukko lähti keskenkaiken. Ap jos nyt oikea olet, tsemppiä. Tiedän miltä petetystä tuntuu ja silloin ei ole muuta, kuin kosto mielessä. Itse kostin petturille sillä, että ilmoitin hänen panolleen miehen olevan naimisissa ja vaimo ollut kotiäitinä miehen toiveesta viimeiset 5 vuotta. Ei ollut tietoinen ja jätti miehen. Kostin myös laihduttamalla 20 kiloa, opiskelemalla loppuun kotkeakoulututkinnon vastusteluista huolimatta ja jatkamalla elämää onnellisena niin, ettei se enää tuntunut kostolle. Itseasiassa ero petturista oli mun pelastus, olisin varmaan vieläkin kotiäitinä loukussa. Nyt hyvä työ ja pärjään omillani, aika ihanaa.
Ja kuitenki vituttaa ja itkettää kun joka yö menet yksin nukkumaan - vuodesta toiseen..
Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Kannattaisi ajatella myös heidän tunteitaan.
Sukulaiseni jätti aikoinaan juopon puolisonsa lapsensa ylioppilasjuhlien jälkeen. Oli pakannut tavaransa valmiiksi ja illalla juhlien jälkeen ilmoitti muuttavansa saman tien uuteen kotiin. Oli aikamoinen järkytys lapsille. Olisi oikeasti voinut valita vähän fiksumman hetken. Kuten myös sinä ap. Teet nyt lähinnä vain itsestäsi pellen kaikkien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo juttu on ihan oikeasti totta ja ap todellakin tekee mitä lupasi, niin olisi kivaa olla kärpäsenä katossa seuraamassa ihmisten reaktioita :)
Eikä olisi. Kokisin tuollaisen tilanteen erittäin kiusalliseksi. Onneksi ihmiset osaavat yleisesti ottaen hoitaa henkkoht parisuhdejuttunsa privasti kahdestaan.
Juuri näin. En todellakaan haluaisi olla osallisena juhlissa, jossa joku moukka alkaa puimaan huonoa parisuhdettaan ja yksityisiä asioita kaikkien kuullen. Vähän tilannetajua ja edes alkeellisia käytöstapoja pitäisi olla sen verran, että älyää hoitaa omat henkilökohtaiset asiat vain asianosaisten kanssa keskenään.
No miten kävi, uskoisitko kertoa ?
Tänään on tosiaan kohtalonpäivä. Ensimmäiset vieraat tulevat noin klo 12:00 ja ajattelin noin neljän aikoihin aloittaa show:n.
Onko ap se sama koka kertoi provossa jättävänsä morsiammen alttarille muutama kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tosiaan kohtalonpäivä. Ensimmäiset vieraat tulevat noin klo 12:00 ja ajattelin noin neljän aikoihin aloittaa show:n.
Jännityksellä odotamme.
No ne naistenkin kostoketjut täällä ovat fantasiaa, niin kuin se yksi jossa nainen "kosti" muuttamalla salaa pois yhteisestä asunnosta.
Mutta ehkä petetyt voimaantuvat tällaisista leikeistä, mikä minä olen sitä iloa heiltä viemään.