Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän petturi vaimoni sunnuntaina tämän 40-vuotisjuhlissa!

Vierailija
15.06.2018 |

Kaikkien edessä aion tehdä tämän ja kertoa syyn. Petti minua veljeni kanssa eikä kumpikaan tiedä, että minä tiedän. Mitä ajattelette suunnitelmasta?

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juhlat on sunnuntaina? Onko jotkut eläkeläisten kahvikekkerit? En tunne yhtään nelikymppistä joka olisi juhlinut sunnuntaina, aina on bailattu pitkän kaavan mukaan.

Missäköhän wt-piireissä nämä palstalaiset liikkuu, kukaan tuntemani nelikymppinen (perheellinen) ei todellakaan pidä mitään juopottelubileitä teinien tyyliin vaan nimenomaan sunnuntaikekkerit/puutarhajuhlat.

Tietysti eri asia juhlat kavereiden kesken, mutta sukulaisille tämä ilmeisesti olikin.

Tää Porvoon muiccelihan on ihan doku, ei sinun ja ystäviesi kaltainen hillitty puutarhatonttu. En usko, että häntä kiinnostaisi siemailla kahvia pikkurilli pystyssä sunnuntaina ja ottaa ihan maksimissaan yksi lasi chardonneeta jos ihan lapasesta lähtee.

Vierailija
62/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaatjan kertomaan miten juhlat sujui. Otathan kuvia muistoksi.

Minä ehkä olisin tehnyt saman tempun näille kahdelle eli olisin tässä tapauksessa veljen vaimon kanssa tahallaan ja näyttävästi kärynnyt touhusta molemmille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Ei kukaan pidä 40-vuotissynttäreitä. Ja vielä noin lyhytkin, vähän olisi pitänyt nähdä vaivaa.

Vierailija
64/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin vaimolle lahjaksi vapauden ja pistäisin lahjapakettiin sormuksen. Tai kanikonttorin lapun ja eropaperit ja toivottaisin hyvää loppuelämää.

Vierailija
65/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäpä jätän sinut jo edellisenä iltana ja juhlin veljesi kanssa.

t. vaimosi

No itseppähän ei tarvitse jättää ja kerron kaikille silti pettämisestä.

Ja minä kerron kaikille, kuinka kännissä olet väkivaltainen.

Vaimollani se alkoholiongelma on.

Tyypillistä käytöstäsi alkaa heti syyttää muita ongelmistasi.

Jaa jaa. Otan korkeintaan pari lasillista viiniä kuukaudesta, mutta vaimo ottanut jonkin aikaa pari pulloa päivässä. Väitätkö vielä, että ongelma on minun?

Sun vaimo olisi kuollut jos joisi kaksi pulloa joka päivä, joten lopeta valehtelu.

Riippuu kauanko. Mun täti veti pullon tai pari lähes vuosikymmen ennen kuin kupsahti. Ja sekin tapahtui tapaturmaisesti eikä varsinaisesti viinin vuoksi.

Vierailija
66/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä vasta odottelen miten kostaisin. Äijä valehtelee joka päivä mulle kaikesta ja tapailee eri naisia. Sanoo et on töissä ku todellisuudessa istuu ex-vaimonsa kanssa lounaalla. Tai kaverinsa ex-vaimon kanssa istuu iltaa ja sanoo et on veljensä kanssa. Panee ainaki x-vaimoaan, tästä toisesta en tiiä. Vielä. Mä mielenkiinnolla seurailen et millasia valheita se mulle kehittelee aina millonki. Sit kun keksin sopivan koston ni valehtelu saa loppua ja äijä lentää pellolle. Hyi vittu kun kuvottaa koko ukko. Mutta haluan näpäyttää, osottaa ettei KETÄÄN kohdella näin, ei ainakaan ilman että sillä on seurauksensa.. haluan myös et sen ystävät ja kaverit saa tietää millanen mulkku tää äijä on. Maine on hänelle kaikki kaikessa, ehkä nää valehtelut ja pettämisetki alkaa hävettää edes vähän sit ku sen ystävillekin selviää miten paljon valehtelee. Itseni lisäksi myös muille.

Kunhan nyt vaan keksin miten etenen. Sinne asti kerään todstusaineistoa.

Vierailija
67/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä idea ! Miksi kutsua vieraita synttäreille ja sitten pilata synttärit. Kannattaa nyt vielä miettiä. Ei ole aikuismaista käytöstä.

Vierailija
68/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen veljen vaimon 40-vuotisjuhlat on sunnuntaina. Veljeksiä on kolme, kummallekohan tää kosahtaa? Asutaan kaikki lähellä, ja toi ois periaatteessa mahdollista.

Vierailija
69/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen veljen vaimon 40-vuotisjuhlat on sunnuntaina. Veljeksiä on kolme, kummallekohan tää kosahtaa? Asutaan kaikki lähellä, ja toi ois periaatteessa mahdollista.

Alunperin odotin juhlilta vaan skumppalasia (tarjooko kuohuviiniä vai shampanjaa, vai vaan pommacia) ja voileipäkakkua. Monesti niillä on ollu myös raikkaita leipiä voileipäkakun lisäksi. Ja suklainen juustokakku ja mansikka- tai vadelmatäytekakku. Vaimon äidinäiti on kanssa osallistunut juhliin, vaikka on lähemmäs 95. Onkohan muutakin odotettavaa?

Toki vuonna 78 syntyi kai 72 000 lasta, joista kaiketi 36 000 oli tyttöjä. Eli noin 1000 tuttöä päivässä. Sunnuntai on hyvä päivä perhejuhlile, joten viikon sankarit voi keskittää juhlat sinne. Eli mahdollisuus noin 1/12 000. Toki kaiki ei juhli, mutta oletettavasti ei olla ap:n kanssa samoissa juhlissa. Silti jännittää.

Vierailija
70/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit ajatella vähän niitä vieraitakin. Aika kiusallista heille joutua todistamaan moista draamaa.

Jep. Enpä haluaisi olla vieraana noissa juhlissa. Voisi olla, että ottaisin hajuarakoa kumpaankin, niin mieheen kuin vaimoonkin ainakin vähäksi aikaa.

Ei tuo ole ratkaisu, vaan syy. Ongelmahan syntyi siitä, että vaimonsa tarjoili hänen veljelleen hajurakoa.

Vierailija
71/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alunperin odotin juhlilta vaan skumppalasia (tarjooko kuohuviiniä vai shampanjaa, vai vaan pommacia) ja voileipäkakkua. Monesti niillä on ollu myös raikkaita leipiä voileipäkakun lisäksi. Ja suklainen juustokakku ja mansikka- tai vadelmatäytekakku. Vaimon äidinäiti on kanssa osallistunut juhliin, vaikka on lähemmäs 95. Onkohan muutakin odotettavaa?

Toki vuonna 78 syntyi kai 72 000 lasta, joista kaiketi 36 000 oli tyttöjä. Eli noin 1000 tuttöä päivässä. Sunnuntai on hyvä päivä perhejuhlile, joten viikon sankarit voi keskittää juhlat sinne. Eli mahdollisuus noin 1/12 000. Toki kaiki ei juhli, mutta oletettavasti ei olla ap:n kanssa samoissa juhlissa. Silti jännittää.

Huonosti laskettu.

Vierailija
72/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää 40- v juhlat sunnuntaina?

Joku jolla on loma?

Vierailija
73/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää yksi päivä H-Hetkeen

Vierailija
74/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö puheen, jossa onnittelet petturivaimon lisäksi veljeäsi ja toivotat heille rakkaudentäyteistä elämää?

Vierailija
75/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo juttu on ihan oikeasti totta ja ap todellakin tekee mitä lupasi, niin olisi kivaa olla kärpäsenä katossa seuraamassa ihmisten reaktioita :)

Vierailija
76/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa pari rohkasudrinkkiä, sitten juhlaväki seuraa kiusaantuneena kun ap ääni särkyen tilittää parisuhdettaan. Vaimo nousee ylös ja tyynesti ilmoittaa"Pentti, minä haluan eron!", ap alkaa nyyhkyttää ja hänet talutetaan pois huoneesta. *scene*.

Vierailija
77/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, sunnuntaina sukulaisen 30-v.-pippalot, nämä olisivat paljon mielenkiintoisemmat :(

Vierailija
78/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus näitä satuja -_-

AP ON NAINEN. Ettekö jo tajua?

Vierailija
79/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo juttu on ihan oikeasti totta ja ap todellakin tekee mitä lupasi, niin olisi kivaa olla kärpäsenä katossa seuraamassa ihmisten reaktioita :)

No nämä ap-naisen surkeat sadut eivät muutu todeksi ikinä.

Vierailija
80/233 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suunnitelmaa?Hiillosta ja hikoiluta nyt ainakin molempia juhlissa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi