Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen lähestyy miestä, niin

Vierailija
09.07.2023 |

saa kokemukseni mukaan miehen, jota ei kiinnosta. Moni mies alkaa suhteeseen ihan kenen tahansa heitä lähestyvän kanssa, viehättipä tämä heitä tai ei. Näin päätyy suhteessa itsestäänselvyydeksi. Kun odottaa miehen lähestymistä, niin se mies on edes jollakin tavalla valinnut naisen muiden joukosta ja kiinnostunut. Ajatuksia?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Seuraavaksi alan etsiä lapselleni isää ja olenkin ajatellut, että miehen täytyy tehdä ratkaiseva askel minun suuntaani, jotta voi syntyä suhde, joka johtaa perheen perustamiseen.

Vierailija
2/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tilaisuuksia pariutua, mutta mä oon jotenkin ollut sulkeutunut niissä tilaisuuksissa, joissa nainen on osoittanut muhun kiinnostusta, että täysin ap:n väite ei pidä paikkaansa. Viimeksikin oli liian kiusallinen tilanne miksi en antanut naiselle tilaisuutta tutustua muhun. Se oli harmittava tilanne, kun se nainen viehätti minua.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tilaisuuksia pariutua, mutta mä oon jotenkin ollut sulkeutunut niissä tilaisuuksissa, joissa nainen on osoittanut muhun kiinnostusta, että täysin ap:n väite ei pidä paikkaansa. Viimeksikin oli liian kiusallinen tilanne miksi en antanut naiselle tilaisuutta tutustua muhun. Se oli harmittava tilanne, kun se nainen viehätti minua.

M30

Nämä on hankalia juttuja. Toisaalta sanotaan, että mies kyllä itse lähestyy jos sitä kiinnostaa, mutta kuitenkin tiedän, että ne rohkeat aloitteentekijät on usein naistenmiehiä ja siksi rohkeita. Kumminkin haluaisin miehen, joka ei ole naistenmies. Ap

Vierailija
4/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suhde mikä mulla on ikinä ollut, mukaanlukien nykyinen avioliittoni, on alkanut niin että minä olen ensin lähestynyt miestä.

Homma meni joka kerta samalla tavalla: näin tosi hyvännäköisen miehen, menin hänen luokseen, katsoin silmiin, hymyilin, ja tein jonkun ihan tyhjänpäiväisen keskustelunavauksen. Miehet sitten tuon jälkeen kyllä hoiti loput.

M32

Vierailija
5/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen suhde mikä mulla on ikinä ollut, mukaanlukien nykyinen avioliittoni, on alkanut niin että minä olen ensin lähestynyt miestä.

Homma meni joka kerta samalla tavalla: näin tosi hyvännäköisen miehen, menin hänen luokseen, katsoin silmiin, hymyilin, ja tein jonkun ihan tyhjänpäiväisen keskustelunavauksen. Miehet sitten tuon jälkeen kyllä hoiti loput.

M32

Homoilla eri kuviot kuin heteroilla.

Vierailija
6/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa mies saa saa-tana jahdata kunnolla ennen kuin antauduin. Edellinen ukko kyllä teki aloitteen, mutta antauduin liian helpolla. Ei silmin nähden arvostanut. Entinen on.

Vierailija
7/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Nämä on hankalia juttuja. Toisaalta sanotaan, että mies kyllä itse lähestyy jos sitä kiinnostaa, mutta kuitenkin tiedän, että ne rohkeat aloitteentekijät on usein naistenmiehiä ja siksi rohkeita. Kumminkin haluaisin miehen, joka ei ole naistenmies. Ap

Jos odotat että mies lähestyy sinua, niin käytännössä voit silloin valita vain niiden miesten joukosta, jotka sinua lähestyvät. Aika rajattu pooli mistä valkata puolisoa, sanoisin.

Vierailija
8/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen lähestyy kiinnostavaa miestä, on naisellisen voimaannuttavaa meidän miesten mielestä. Sen sijaan teidän naisten mielelestä naisellisen voimaannuttavaa on esim. siilitukan leikkaaminen tai tatuointien ottaminen, jotka me miehet lähtökohtaisesti näemme naisellisuutta turmelevina tekoina. T. Mies.

Voisivatko miehet voimaantua sen verran, että eivät alkaisi suhteisiin sellaisten naisten kanssa jotka eivät heitä suuremmin kiinnosta? Sitten uskaltaisin itsekin taas alkaa lähestymään.

Vierailija
9/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen lähestyy kiinnostavaa miestä, on naisellisen voimaannuttavaa meidän miesten mielestä. Sen sijaan teidän naisten mielelestä naisellisen voimaannuttavaa on esim. siilitukan leikkaaminen tai tatuointien ottaminen, jotka me miehet lähtökohtaisesti näemme naisellisuutta turmelevina tekoina. T. Mies.

Naisten voimaantumisessa nimenomaan miesten mielipiteitä ei kuunnella. Niille sanotaan piupaut. Tehdään tekoja joita ITSE halutaan tehdä, ei tekoja joista miehet tykkäävät.

Vierailija
10/132 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Jos odotat että mies lähestyy sinua, niin käytännössä voit silloin valita vain niiden miesten joukosta, jotka sinua lähestyvät. Aika rajattu pooli mistä valkata puolisoa, sanoisin.

Jos miehen aloitteellisuus on tärkeää, niin ei paljon haittaa vaikka pooli rajaantuu. Yksi mies riittää lopulta.

Vierailija
11/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat tässäkin yhteydessä että miehet ovat vanhan perinteen mukaisia mutta eivät itse halua olla sellaisia?

Vierailija
12/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Persoonasta kiinni kuka osaa lähestyä naisia ja kuka ei. Mä oon enemmän introvertti kuin ekstrovertti niin se tuottaa itselleni hankaluuksia lähestyä naista.

M30

Vierailija
13/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloite ei ole pieninkään takuu vakavasta suhteesta,pelimiehet yrittää eniten.

Vierailija
14/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tapauksia, joissa nainen on aktiivinen lähestyjä. Mies on perästä vedettävä, nainen on suhteen aktiivisempi osapuoli. Jos tämä asetelma miellyttää molempia, suhteesta voi tulla ihan tyydyttävä molemmille.

Itse olen ollut ihan hyvissäkin suhteissa, joissa mies on ollut aloitteellinen ja "jahdannut" minua. Ei kannata leimata miehen aktiivisuuden vuoksi häntä pelimieheksi. Monesti nämä säälittävät reppanamiehet ovat kuitenkin niitä pahimpia tapauksia.

Vierailija
15/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen suuressa arvossaan lähestyy, on miehen velvollisuus alistua ja tykätä ja olla kiitollinen.

Jos ei tähän muottiin sovi, on pahimman luokan sovinisti. Nykymaailmassa naisilla on ainoastaan aito valinnan mahdollisuus.

Vierailija
16/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan minä en enää lähesty.

Aika monta kertaa olen niin tehnyt, ja huonostihan siinä on käynyt.

Eivät nämä miehet olisi minua itse lähestyneet, mutta on niille paremman puutteessa kelvannut.

Sitten juostaan selän takana muiden perässä.

Juuri lähdin suhteesta jossa sain kuulla ihan järkyttäviä solvauksia, eikä mikään minussa tuntunut kelpaavan, minua olisi pitänyt muokata.

Tuoltakin suhteelta olisin todellakin välttynyt jollen olisi tehnyt todella paljon päästäkseni paremmin tutustumaan tuohon mieheen.

Vierailija
17/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

Jos mies lähestyy, hän saa naisen jota ei kiinnosta mies itsessään, vaan ainoastaan jokin mitä nainen katsoo  miehen tarjoavan. Se voi olla suoraan varallisuus, tai sitten se voi olla tie paremmalle urapolulle. Joillekin se on jopa pelkkä lapsi ja sitä kautta miehen rahat.

Mies ei ole edes itsestäänselvyys, mies on hyödyke naiselle.

Vierailija
18/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen aloite ei ole pieninkään takuu vakavasta suhteesta,pelimiehet yrittää eniten.

No tekemällä aloitteen näköjään voi päätyä ihan vakavaan suhteeseen miehen kanssa joka ei ainakaan minua haluaisi, mutta kun tyrkyllä olin... ja sitten voikin kohdella huonosti.

Vierailija
19/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat tässäkin yhteydessä että miehet ovat vanhan perinteen mukaisia mutta eivät itse halua olla sellaisia?

Saahan nuo haluta. Ei se sitä tarkoita että miesten pitäisi muuttua naisten vaatimusten mukaisesti.

Ja sitten kun nuo itkee ja ulísee kuinka kaikki miehet on paskoja? Entä sitten? Ei niitäkään kiinnosta kun incelít kertoo kuinka nykynainen on paska, miksi yhtäkään miestä pitäisi kiinnostaa naisen mielipide hänestä

Vierailija
20/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Homoilla on varmasti pakko miehen lähestyä ensin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi