Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten käyttäydyt kiinnostavan miehen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

:)

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratteko siis miehen jutuille vaikka ne ei olis hauskoja :D.. Tätä ketjua lukiessa tuli taas fiilis että onko se töykeämpi nainen sitten ihastunut vai mukavampi.. Kyllä te olette vaikeita otuksia.. Kertokaa suoraan vinkit meille mieslukijoille miten voi hyvin selvittää onko se nainen ihastunut vai millä mielellä?

Vierailija
122/203 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen lukkoon. En katso päinkään tai no vahingossa ja punastun päästä varpaisiin. Hengästyttää, ei voi puhua. Silmissä näkyy tähtiä ja haluan paeta paikalta niin pian kuin mahdollista.

Jälkeenpäin harmittaa oma tyhmä käytös.

Mikäli uusi kohtaaminen niin tasan menee samoilla spekseillä joten ei liene ihme että sinkku viidettä vuotta. Avioliitto kesti yli 20v. Kai sitä nuorempana oli rohkeampi?

N46

Millainen oli viimeksi tämä tilanne ja millainen oli mies? Millainen mies sytyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään koska yritän vältellä häntä ihan kuin hän olisi radioaktiivinen. 

Kuulostat työkaveriltani.

Hm. Pitäisiköhän istahtaa huomenna samaan pöytään...

Vierailija
124/203 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää niitä naisia ulos niin ei tarvitse arvuutella. 

Vierailija
125/203 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin työkaveriini heti, kun ensimmäisen kerran juteltiin niitä näitä. Jonkin ajan kuluttua näin kaukaa hänen katseensa nauliintuneena minuun ja sähköisku kulki lävitseni. Oli pakko istua lähimmälle jakkaralle.

En muista sellaista kokemusta eläissäni. Siitä heräsi valtava kiinnostus ja tietysti hakeuduin jutulle. Muutamalla lauseella sitten selvisikin, että olen hänen entisen vaimonsa näköinen!

Tunnelma kyllä " hieman" lässähti, mutta ihastukseni ei. No, aika tekee tehtävänsä ja tuo ruumiin lävitse kulkenut "virtapiikki" on ihana ikimuistoinen kokemus.

Vierailija
126/203 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen lukkoon. En katso päinkään tai no vahingossa ja punastun päästä varpaisiin. Hengästyttää, ei voi puhua. Silmissä näkyy tähtiä ja haluan paeta paikalta niin pian kuin mahdollista.

Jälkeenpäin harmittaa oma tyhmä käytös.

Mikäli uusi kohtaaminen niin tasan menee samoilla spekseillä joten ei liene ihme että sinkku viidettä vuotta. Avioliitto kesti yli 20v. Kai sitä nuorempana oli rohkeampi?

N46

Millainen oli viimeksi tämä tilanne ja millainen oli mies? Millainen mies sytyttää?

Täysi mysteeri. Ei ole kysymys ulkonäöstä, tai mistään. Joku vaan saa syttymään ja joku toinen taas ei. Onneksi me naisetkin olemme erilaisia, niin mahdollisimman moni onnistuu.

Toiset useammankin kerran!

Vierailija
127/203 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysykää niitä naisia ulos niin ei tarvitse arvuutella. 

Miksei nainen voi kysyä miestä ulos? Se kumpi ihastuu ensin niin voi kysyä. Pitää tietää kellä kiinnostaa ja ketä kannattaa kysyä

Vierailija
128/203 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmaista itseään paremmin jos haluaa että mies asian huomaa. Kertokaa mistä sen mies muuten huomaa?

Vierailija
129/203 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka välttelette/olette välinpitämättömiä, kuinka pitkään tämä tilanne jatkuu ennen kuin normalisoituu? Vai välttelettekö esim. työkaveria tarvittaessa vaikka vuosia?

Entä sitten te, jotka olette saaneet jotain aikaiseksi ihastuksenne kanssa. Mitä käänteentekevää on tapahtunut? Kosteat pikkujoulut? Miehen yllättävä aloite?

Vierailija
130/203 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverinainen käyttäytyi ketjun kertomalla tavalla ja sitten kun pyysin ulos, sanoi ettei ole aikaa eikä ehdottanut mitään toista ajankohtaa jolloin olisi sitä aikaa. Eli aina ei ole kysymys ihastumisesta tai kiinnostumisesta, vaan joskus se voi olla myös huvikseen flirttailua, itsetunnon kohottamista, huomiohuoraamista tms. 

No voi ei, miksi ihmeessä et itse jatkanut keskustelua ja kysynyt kävisikö joku toinen päivä? Riippuu ihan naisesta tajuaako tuossa tilanteessa ehdottaa muuta aikaa. Ujo ei uskalla itse ehdottaa myöhemminkään.

Jos nyt haluat varmistua asiasta ja nainen suhtautuu sinuun positiivisesti (huom. tässä vaiheessa välttely luultavasti ei kerro ihastuksesta), niin voisit vielä toisen kerran rennosti ja leikillisesti kysäistä esim. "Hei, olisiko sinulla nyt aikaa lähteä sinne kahville?" Jos hän suhtautuu positiivisesti mutta on juuri silloin kiireinen niin käytä myös jatkokysymys: "Milloin sinulle sopisi?" Ahdistelun puolelle asia ei saa mennä, eli kepeää keskustelua vain. Jos tuohon jatkokysymykseenkin tulee vain selvää kiertelyä tai aikaa ei löydy niin asia selvä.

Vierailija
131/203 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Ei ole uskottavaa. "Ei mulla oikeen oo aikaa" tarkoittaa, että ei kiinnosta, piste. 

Vierailija
132/203 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerästi. Hankkiudun milloin minkäkin tekosyyn varjolla juttusille tai lähimaastoon ja toivon, että mun tekosyy on sellainen, jonka varjolla onnistun pääsemään vielä hieman lähemmäksi... Tajuan, että kaikki paikalla olevat tunnistivat sen tekosyyksi. Nolostun. ”Ruoskin” itseäni jälkikäteen. Pysyn poissa lähimaastosta kunnes halu nähdä se mies on ylittänyt taas nolouden. Ja juttu alkaa taas alusta...

Vierailija
133/203 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla ja muutenkin suurin osa ystävistäni on miehiä. Olen heidän seurassaan normaalisti oma itseni ja heitän läppää aika paljonkin välillä. Kun ihastuin yhteen mieheen joka oli samassa kaveriporukassa, niin hänelle en uskaltanut puhua päin naamaa ja jos jäätiin kahdestaan niin olin vaisu ja vaivaantunut :D Kerran sitten humalassa klubilla päädyttiin tanssimaan viimeiset hitaat ja suutelemaan (mentiin kuitenkin kumpikin omiin koteihin yöksi) ja nykyään ollaan yhdessä.

Vierailija
134/203 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämä on kyllä vaikeaa tässä metoo-maailmassa.

Vierailija
135/203 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudun seuraan ja juttelen, hymyilen silmiin katsoen. Flirttailen ja vitsailen. Höpisen ihan hölmöjä. Ihan sama mitkä nimipäivät/syntymäpäivät tai ei olla vaan nähty pitkään aikaan niin halailen. Olen aika rento tyyppi. Ja siis en ole vielä kertaakaan saanut pakkeja, tosin olekaan montaa suhdetta vielä takana 🤔 N25

Vierailija
136/203 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut niin paljon pakkeja että nykyään en noteeraa miehiä millään tavalla enkä siis ihastukaan.

Vierailija
137/203 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan jos olet komea kiinnostava niin naiset kyllä lähestyy mutta niinkuin ensi kommenteista ilmi kävi niin ei uskalleta lähestyä sellaista miestä josta ollaan kiinnostuneita. Ristiriitaista, naiset avatkaa tätä vähän.

Vierailija
138/203 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkellyn aina välillä enkä osaa vastata hänen kysymyksiin kun ne tulevat yllättäen. Välillä taas hymyilen niinkuin se hymy ois liimattu mun naamaan ja nauran hänen jutuilleen vaikkei olisi edes vitsi. En väistä kosketusta. Yritän käyttäytyä normaalisti... panostan ulkonäkööni.

Vierailija
139/203 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan jos olet komea kiinnostava niin naiset kyllä lähestyy mutta niinkuin ensi kommenteista ilmi kävi niin ei uskalleta lähestyä sellaista miestä josta ollaan kiinnostuneita. Ristiriitaista, naiset avatkaa tätä vähän.

Olisiko niin että sosiaalisesti rohkeiden on helppo lähestyä jos kiinnostus kevyttä ja lähinnä ulkonäöstä johtuvaa? Sitten kun ehtii syntyä syvempiä tunteita (seurannut käytöstä ja vaikuttaa oikein kiinnostavalta) aletaan jännittämään, eikä välttämättä uskalletakaan lähestyä. Sosiaalisesti ei niin rohkeista en osaa sanoa, kun en sellainen ole.

Vierailija
140/203 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen, en moikkaa ja hakeudun kauemmaksi :)

Sama.

Onko karkuun luikkiminen osoittautunut tehokkaaksi tavaksi saada mies kiinnostumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi