Lue keskustelun säännöt.
Nainen, miten käyttäydyt kiinnostavan miehen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (203)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se riippuu miehestä ja tilanteesta niin paljon.
Yhden ihastuksen kanssa josta ei tullut mitään flirttailin ihan täysillä, katsoin silmiin, keimailin ja hymyilin.
sitten taas yhden kanssa jäädyn täysin. Aluksi hymyilin ja katsoin silmiin, sekä tervehdin mutta lopetin sen kun en saanut vastakaikua, enkä halua ahdistella enempää.
Naisena heitäm flirttailevaa läppää kelle vaan, töissä ja vapaalla. Tästä ei vielä voi päätellä oikeen mitään. Mutta jos minulla kiinnostus herää ja aivan ihastun, käytös muuttuu täysin kuten täällä monet kirjoittaneet. En uskalla jäädä kahdestaan, en katsoa jos ollaan lähellä esim. samassa pöydässä. Pystyn juttelee muiden seurassa hänellekin, mutta kaksistaan menen lukkoon. Samoin kaikki flirttaava käytös jää minulta pois. Muutun ehkä liian asialliseksi tai jopa vakavaksi ja tylyksi!!! Tätä en tee tarkoituksella, jostain syystä ikäväkseni niin vaan käy.
Onneksi eräs mies on selkeästi osannut tulkita minua, koska lopetti itsekin kaksmieliset flirttailut siihen kun minun käytös muuttui. Hän osoittaa mielenkiinnon olemalla lähellä ja muutenkin selkeästi antaa tilaa, puhuu asiallisen rauhallisesti, ei enää hakemalla hae katsekontaktia, ei halua ahdistella millään tavalla, mutta kuitenkin pysyy ns.lähellä ja käytöksellään ikäänkuin tuo ilmi, että ymmärtää käytökseni syyn ja haluaa antaa aikaa.
On hankala selittää, mutta tunnen hänen tunteensa vaikka ääneen niistä ei olla puhuttu. Tämmöistä ei ole vastaan ennen tullut. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta! Normaalistihan mies luulis ettei kiinnosta, mutta hän selkeästi osaa lukea ja ymmärtää minua, ihanaa!