Nainen, miten käyttäydyt kiinnostavan miehen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (203)
Välttelen, en moikkaa ja hakeudun kauemmaksi :)
Olen rauhallinen, en esitä, juttelen, ja olen asiallinen.
Salaperäisesti. Tiedän mitä ajattelet - katse, joka tekee ne hulluksi! ;)
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Normaalisti minua ei pelota puhua eikä katsoa silmiin, saatan arkielämässä tuijotella ihmisiä vähän liikaakin. Kun kyse taas on kiinnostavasta miehestä, jäykistyn ja kammoan katsekontaktia, vilkuilen silloin kun tiedän tai luulen että ihastus ei huomaa. En uskalla puhua mitään tai jos puhun, olen hyvin harvasanainen ja etäinen. Menen siis täysin lukkoon. Ei ole helppoa.
Ristiriitaisesti ja vähän hermostuneesti. Välillä hakeudun seuraan, välillä välttelen. Jos jutellaan, hymyilen kuin pösilö.
Ihan normaalisti. Olen naimisissa.
Yhdessä vaiheessa tuijotin häntä hymyillen maanisesti, samalla kun kerroin kaikkea joutavaa mikä ei kiinnostanut häntä yhtään.
Toivuttuani höpsähdyksestä pysyn kaukana. Moikkaan tietysti ja puhun jos hän puhuttelee, mutta vain hänen aloitteestaan. Itse en puhu ensin.
Ihan tavallisesti. Olen tottunut siihen ettei ihastuksiini koskaan vastata, joten sitä kautta olen oppinut hillitsemään tunnetta ja käytöstä todella hyvin. Tiedän että sitä voi hetken olla ihastunut, mutta se ei johda mihinkään ja lopulta tunne häviää. Joskus se vie pidemmän ajan, joskus se käy nopeammin. Kyse on vaan yhdestä tunteesta ja tunteitahan ihmisellä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Pitäisikö vieläkin ihmetellä miksi miehet eivät ymmärrä tai huomaa että joku on kiinnostunut ?
Siis ihan oikeasti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Pitäisikö vieläkin ihmetellä miksi miehet eivät ymmärrä tai huomaa että joku on kiinnostunut ?
Niin. Saathan sinä ihmetellä.
Välillä tuijotan silmiin. Välillä pakko katsoa pois kun tuntuu et niistä näkyy liikaa. Ehkä punastun hieman. Nauran paljon, hipaisen ohimennen. Hoivaan (pienillä ystävällisillä jutuilla). Kiusoittelen.
Tissit pushupeilla korviin. Avonainen kaula-aukko. Pyllistelen " tahattomasti" verenpaineverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaisesti ja vähän hermostuneesti. Välillä hakeudun seuraan, välillä välttelen. Jos jutellaan, hymyilen kuin pösilö.
Tämä. Lisäksi jos jäädään kahden vaikka kahviautomaatille, yritän puhua niitä näitä, mutta tulee kiirus pois hänen seurastaan kun pelkään että punastelen/jäädyn.
Vierailija kirjoitti:
Tissit pushupeilla korviin. Avonainen kaula-aukko. Pyllistelen " tahattomasti" verenpaineverkkareissa.
Mitkä on verenpaineverkkarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on verenpaineverkkarit?
Tiukat pöksyt. Vaikka joga housut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En ole missään yhteyksissä ja koitan vältellä tilanteita, joissa kohtaisin hänet. Muuten olen puhelias, sosiaalinen ja ihmisiä karttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Syön banaania tai muita falloksen muotoisia hedelmiä ja matkin vaivihkaa suikkariliikkeitä.
Joo, mäkin. Mulla on töissä aina eväänä terttu banaaneja just in case, jos tulee joku kiinnostava tyyppi käymään. Pyörittelen samalla myös hiuksiani sormien ympärille ja kikattelen varmuuden vuoksi vähän kaikelle, siis silloin, kun ei ole banaania poskessa. Banskun kanssa nauru menee mossotukseksi, eikä se ole viehättävää.
Olen hiljaa ja rauhallinen. Kaksi vuotta olin ihastunut työkaveriin. Ei huomannut kukaan. Ei hänkään. Nyt olemme yhdessä, mutta silti salasuhteessa. Kukaan töissä ei tiedä.