Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi ja nyt työkkärin täti soittelee 2 viikon välein 3 kuukauden ajan

Vierailija
10.03.2023 |

Ja jos en ole työllistynyt niin sama alkaa uudestaan. Kyllä potuttaa. Jos mulla on asiaa työkkäriin niin osaan itsekkin soittaa heille.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti pääset helpommalla kuin töissä.

Vierailija
2/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti pääset helpommalla kuin töissä.

En olisi varma.Ne kuulustelut on raskasta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei soittele kukaan.

t. tt-tuella elävä työtön 

Vierailija
4/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se noin tiuhaan soittelee? Ei minulle ole soittaneet moneen vuoteen.

t. 5 vuotta työttömänä

Vierailija
5/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perjantaisatu sieltä sitten. Luulitko, että joku täällä työttömien palstalla uskoisi tuon`? :D

Vierailija
6/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen perjantaisatu sieltä sitten. Luulitko, että joku täällä työttömien palstalla uskoisi tuon`? :D

Googleta aktiivimalli, tämänkertaiseen kiusaamiseen kuuluu tuo ajoittain aktiivisempi soittelu/tapaamisjakso.

-eri-

Vierailija
7/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks tää oo jokin varhaisen puuttumisen malli tää alku, ei ne sitten soittele kun oot 5 vuotta ollut työttömänä, sää oot menetetty tapaus silloin

Vierailija
8/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole edes ottanut selvää, miten TE-toimistoon voi ottaa yhteyttä? Ei sinne tuosta noin vain soiteta nykypäivänä. Sinä menet netissä OmaAsiointiin, ja klikkaat sieltä kohdan "yhteydenottopyyntö". Sinne laitat pyynnön, että tarttis ottaa yhteys. Virkailija kuittaa sinne, että on yritetty soittaa, mutta ei vastattu, vaikka ei olisi edes yritetty. Soittavat sitten 2 kk kuluttua ja kysyvät, vieläkö olet työtön, ja laitetaan ne työnhakuvelvoitteet taas voimaan.

Vierailija
9/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene töihin, niin ei tarvii tyhjästä ruikuttaa.

Vierailija
10/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta aktiivimalli, tämänkertaiseen kiusaamiseen kuuluu tuo ajoittain aktiivisempi soittelu/tapaamisjakso.

-eri-

Oletko oikeasti niin tyhmä, että luulet, ettei työtön tiedä, mikä on aktiivimalli :D Ei se kuitenkaan noin tiuhaa soittelua tarkoita, vaan ap puhuu puhdasta paskaa. 

t. sama

Vierailija
11/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri-

Googleta provo äläkä usko kaikkea mitä av:lla sekoillaan. 

Vierailija
12/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri-

Kiusaamiseen?

Ihan ilmaatteksko sitä rahaa pitäisi saada, ilman mitään ehtoja ja velvoitteita?

Vierailija
13/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, jos on aikaa soitella noin usein siitä huolimatta, että uusi malli niin määrää. Asiakkaita riittää per virkailija.

Vierailija
14/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri-

Kiusaamiseen?

Ihan ilmaatteksko sitä rahaa pitäisi saada, ilman mitään ehtoja ja velvoitteita?

Niin sitä on tapana saada. Tt-tuki on vastikkeeton etuus. 

Vierailija
15/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle soitteli myös te virkailija parin vkon välein vaikka olin työkyvytön. Sanoi että olen hyvin potentiaalinen työllistymään heti uudelleen :D. No nyt on viisi vuotta mennyt enkä ole saanut töitä enkä ole työkykyinen. Kyllä raivostutti soittelut. Ihan kuin se MINUN jatkuva uteleminen ja hiillostaminen saisi työnantajat helpommin palkkaamaan minut. Ihmeellinen logiikka. En ole koskaan tätä ymmärtänyt. Tuntuu että koko Suomi on viranomaisääliöitä täynnä jotka ei vaan ymmärrä että työnantaja päättää työllistäkö minut tai yhtään ketään.

Vierailija
16/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksa palkkaa niin tulen vaikka heti.

Vierailija
17/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle soitteli myös te virkailija parin vkon välein vaikka olin työkyvytön. Sanoi että olen hyvin potentiaalinen työllistymään heti uudelleen :D. No nyt on viisi vuotta mennyt enkä ole saanut töitä enkä ole työkykyinen. Kyllä raivostutti soittelut. Ihan kuin se MINUN jatkuva uteleminen ja hiillostaminen saisi työnantajat helpommin palkkaamaan minut. Ihmeellinen logiikka. En ole koskaan tätä ymmärtänyt. Tuntuu että koko Suomi on viranomaisääliöitä täynnä jotka ei vaan ymmärrä että työnantaja päättää työllistäkö minut tai yhtään ketään.

Virkailija tekee vain työtään. Jos haluat oikeasti valittaa, niin tee kirjelmä eduskunnalle.

Vierailija
18/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsipieni, kun ne nyt vaan tekee työtään. Turhaan sinä niille raivoat asioista, joihin he eivät voi vaikuttaa. Älä vastaa, jos et puhumista kestä. 

Vierailija
19/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi 10 vuotta sitten Onneksi ne ei soittele meille pitkäaikaistyöttömille. Sanoisin kyllä suorat sanat että turha soitella, ei ne soitot minulle työpaikkaa tuo. Soittaisi työnantajille ja kysyisi miksei minua palkata töihin.

Vierailija
20/149 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksa palkkaa niin tulen vaikka heti.

Miksi mä sulle mitään maksaisin?

Ei ihmekään, että olet työtön, jos oot tosiaan noin torvelo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme