Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten käyttäydyt kiinnostavan miehen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

:)

Kommentit (203)

Vierailija
81/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan aikuinen nainen, mutta edelleenkään en ole oppinut olemaan normaalisti puoleensavetävien miesten seurassa. Noin yleensä olen ihan rento, hauska ja älykäs ja pystyn juttelemaan kaikkien kanssa - niin kauan kuin kyseessä ei ole kiinnostusta herättävä mies.

Silloin minusta tulee hermostunut ääliö, joka ei keksi mitään sanottavaa. Takellun niihin vähiin sanoihin, mitä saan ulos suusta, en meinaa uskaltaa katsoa edes mieheen päin. Mieli on ihan tyhjä. Sitten kun tilanne on ohi, ruoskin itseäni ääliömäisyydestä ja mietin, miten olisi oikeasti pitänyt toimia.

En tajua. miksen voi olla normaali. Jos kyseessä on kunnollinen ihastus, jonka puitteissa tunnen miestä vähän paremmin, kärsin valveöitä, itseni soimaamista, paniikkia ja epätoivoa. Tunnen olevani ihan seko ja epävakaa, mutta en taida olla ainoa ja kyseessä saattaakin olla normaali feromonien/hormonien aiheuttama käytös, mikä lohduttaa pikkuisen. Etukäteen päätän aina olla rauhallinen, mutta ei siitä tosipaikan tullen mitään tule. 

Johtopäätös on siis, että kaikenlainen outo käytös viittaa ihastukseen, normaali rentous on vain kaveruutta. 

Yksi OT huomio vielä. Tosi moni tuntuu sekoittavan friend zonen ja ystävyyden. Minulle friend zone on pysyvä luokitus, vetoa ei ole, en voi tällaisen miehen kanssa ruveta seksiin vaikka kuinka tykkäisin persoonasta. Olosuhteiden takia voin olla ystävä miehen kanssa, johon tunnen vetoa, mutta tämä ei tarkoita, että tuntisin pelkästään ystävyyttä enkä tällaista miestä ole koskaan laittanut friend zonelle, sillä sieltä ei minusta ole koskaan pois pääsyä. Sori, se vain on niin. Tämä ei ole sinällään tietoinen päätös vaan hormoneihin ja genetiikkaan perustuva juttu, luulisin. 

Olet ihan kuin minä. Minäkin juttelen rennosti fiksuja ja hauskoja kaikille, kunhan vaan en ole ”yleisöstäni” kiinnostunut romanttisesti - jos nimittäin olen, saan suustani ulos ainostaan jotain täysin typerää ja senkin vain vaivoin. Mitä ihmettä! Ja minä kans mietin öitä myöten ”rappukäytäväviisaana”, mitä kaikkea olisi pitänyt sanoa.

Kuolen yksin.

Vierailija
82/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Mikä juttu se on, että porukassa puhutaan miehelle kuin ei mitään ja sitten kahden kesken mennään kipsiin ja vaikeaksi?

Kahden kesken jutellessa ne sanat tulee osoittaa sille miehelle suoraan, eikä välttämättä pysty. Porukassa voi puhua jonkun toisen kautta.

Hirveintä onkin, jos on porukka, vaikka viisi henkilöä. Olen ihastunut yhteen, jolle en pysty puhumaan enkä edes katsomaan siihen päin, joten valitsen jonkun toisen, jolle puhun ihan koko ajan. Pystyn jopa harkitsemaan sanani niin, että vaikutan hyvältä ihastuksenikin korvissa ja rentous säilyy, koska suoraa keskusteluyhteyttä ei ole. Ja sitten tämä keskustelukumppanini ihastuu minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa loogiselta ja näin olen jotakuinkin asian tulkinnut. Kiitos!

Vierailija
84/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden kesken jutellessa ne sanat tulee osoittaa sille miehelle suoraan, eikä välttämättä pysty. Porukassa voi puhua jonkun toisen kautta.

Hirveintä onkin, jos on porukka, vaikka viisi henkilöä. Olen ihastunut yhteen, jolle en pysty puhumaan enkä edes katsomaan siihen päin, joten valitsen jonkun toisen, jolle puhun ihan koko ajan. Pystyn jopa harkitsemaan sanani niin, että vaikutan hyvältä ihastuksenikin korvissa ja rentous säilyy, koska suoraa keskusteluyhteyttä ei ole. Ja sitten tämä keskustelukumppanini ihastuu minuun.

Mielenkiintoista. Kiitos!

m38

Vierailija
85/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Jos mikään on pielessä ulkonäössä niin välttelen. Muuten hakeudun lähelle, mutta en liian lähelle. Katson usein, kuuntelen ja tiedän tarkalleen missä toinen milloinkin on. Hymyilen ja nauran jutuille, puhun tahattomasti korkeammalla äänellä, olen hermostunut, sanon hölmöjä juttuja mitä kadun. Saatan nauraa kovaäänisesti, mutta en itse uskalla vitsailla. En väistä kosketusta. Joskus vetäydyn syrjemmälle ja toivon että mies seuraa ja tulee juttelemaan. Joskus hölötän paniikissa jostain pikkujutusta vain jotta olisi juttua. Saatan vaivihkaa tulla hyvin lähelle, mutta en koske, esim. jos istumme vierekkäin pöydässä. Stalkkaan somesta jamasennun, jos hän on jonkun muun kanssa.

Vierailija
86/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä asian huomaa yleensä siitä, että käytös on poikkeavaa verrattuna tavanomaiseen. Toisin sanoen saatu kohtelu ei olekaan kylmäkiskoista, yhden tavun vastauksia tai selän kääntämistä. Moinen ei toki vielä ennakoi romanttista kiinnostusta, mutta ainakin on mahdollista saada edes keskustelu aikaan.

Vierailija
87/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
88/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin välttelen, ja olen tavallistakin tylsempi. Ei se toinen kuitenkaan tykkää minusta, tai jos tykkääkin niin ei sillä tavalla tai on varattu.

Vierailija
89/203 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunne, että olen tavannut sinut. :D

Vierailija
90/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaverinainen käyttäytyi ketjun kertomalla tavalla ja sitten kun pyysin ulos, sanoi ettei ole aikaa eikä ehdottanut mitään toista ajankohtaa jolloin olisi sitä aikaa. Eli aina ei ole kysymys ihastumisesta tai kiinnostumisesta, vaan joskus se voi olla myös huvikseen flirttailua, itsetunnon kohottamista, huomiohuoraamista tms. 

Vierailija
91/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon huomannut, et mitä flirtimpi oon ja mitä avoimemmin otan mieheen kontaktia, sitä vähemmän oon kiinnostunut miehestä romanttisessa mielessä. :D Flirtti käytös ei vielä poissulje sitä, ettenkö saattais miehen kanssa eksyä samoille jatkoille baari-illan jälkeen, mut se ei ole oma ykköspläänini miehen suhteen.

Ihastuksen seurassa pyrin puolestaan olemaan tavallista fiksummin käyttäytyvä ja "ladymaisempi". Karsin minimiin kaikki oudot letkautukset ja typerät puujalkavitsit ja keskityn aktiivisesti toisen kuunteluun omien juttujen jauhamisen sijaan.

Vierailija
92/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverinainen käyttäytyi ketjun kertomalla tavalla ja sitten kun pyysin ulos, sanoi ettei ole aikaa eikä ehdottanut mitään toista ajankohtaa jolloin olisi sitä aikaa. Eli aina ei ole kysymys ihastumisesta tai kiinnostumisesta, vaan joskus se voi olla myös huvikseen flirttailua, itsetunnon kohottamista, huomiohuoraamista tms. 

(Valitettavasti) meille luontaisesti flirteille naisille flirttaileva käytös voi myös toimia merkkinä siitä, että tunnemme olomme rennoksi kyseisen ihmisen seurassa. Ja rento mieli puolestaan harvemmin korreloi vahvan ihastumisen kanssa, ellei sitten ole päästy tuttavuudessa jo siihen asteelle, että toinen on vähän tutumpi ja uskaltaa näyttää uusia puolia itsestään. 

Laitoin sulkeisiin "valitettavasti", koska onhan toi aika hämmentävää, et osa flirttailee kiinnostuksen merkiksi ja osa taas ihan päinvastaisista syistä. :D

Vierailija
93/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBBS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Valitettavasti) meille luontaisesti flirteille naisille flirttaileva käytös voi myös toimia merkkinä siitä, että tunnemme olomme rennoksi kyseisen ihmisen seurassa. Ja rento mieli puolestaan harvemmin korreloi vahvan ihastumisen kanssa, ellei sitten ole päästy tuttavuudessa jo siihen asteelle, että toinen on vähän tutumpi ja uskaltaa näyttää uusia puolia itsestään. 

Laitoin sulkeisiin "valitettavasti", koska onhan toi aika hämmentävää, et osa flirttailee kiinnostuksen merkiksi ja osa taas ihan päinvastaisista syistä. :D

Kyseinen nainen ei ole luontaisesti flirtti, päinvastoin. Sen takia se olikin niin iso yllätys kun sanoi "ei" ja vielä tuolla tavalla. 

Vierailija
94/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBBS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen nainen ei ole luontaisesti flirtti, päinvastoin. Sen takia se olikin niin iso yllätys kun sanoi "ei" ja vielä tuolla tavalla. 

Ahaa. No sitten hän on joko tavoitellut Vuoden Jännänainen -titteliä tai testaillut, otatko häneen yhteyttä vielä ton kieltäytymisen jälkeenkin. En ainakaan itse naisena keksi tilannetta, jossa olisin yhtäkkiä vetänyt pakin päälle kiinnostuksen näyttämisen jälkeen. Mielestäni eräs tylyimpiä temppuja, jonka toiselle ihmiselle voi tehdä.

Vierailija
95/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBBS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BBBS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. No sitten hän on joko tavoitellut Vuoden Jännänainen -titteliä tai testaillut, otatko häneen yhteyttä vielä ton kieltäytymisen jälkeenkin. En ainakaan itse naisena keksi tilannetta, jossa olisin yhtäkkiä vetänyt pakin päälle kiinnostuksen näyttämisen jälkeen. Mielestäni eräs tylyimpiä temppuja, jonka toiselle ihmiselle voi tehdä.

Miksi nainen testaisi tuollaista? Kohottaakseen itsetuntoaan tms? Mutta joo, todella tyly temppu oli, mutta olen myös siitä kiitollinen. Ei tarvitse enää miettiä ja pohtia ja nyt pystyy taas ajattelemaan selkeästi kun kaikki ihastuskemikaalit katosivat. 

Vierailija
96/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lukkoon ja paniikkiin. En osaa käyttäytyä luontevasti, siksi yleensä pakenen paikalta. Eipä tarvitse ihmetellä, että olen sinkku. N41.

Vierailija
97/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Yksi työkaveri on alkanut vältellä mua ja on välillä aika

v-mäinen. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että muuttunut käytös johtuu siitä, että tämä nainen ei pidä minusta. Eli että ensi alkuun hän on ollut  kiinnostunut ulkonäöstäni ja nyt kun ollaan rupateltu hieman, hän on tajunnut, että olemme henkisesti liian erilaisia.

m39

Vierailija
98/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisiko näin että 1/100 töykeistä naisista haluaa salaa herra äksää ja loput ihan oikeasti inhoavat häntä? Kuinka moni näistä harvalukuisista naisista sitten kertoo totuuden äksälle? Ihanko selvinpäin vai lähinnä humalassa?

Vierailija
99/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mera mera

Vierailija
100/203 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBBS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BBBS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen testaisi tuollaista? Kohottaakseen itsetuntoaan tms? Mutta joo, todella tyly temppu oli, mutta olen myös siitä kiitollinen. Ei tarvitse enää miettiä ja pohtia ja nyt pystyy taas ajattelemaan selkeästi kun kaikki ihastuskemikaalit katosivat. 

Hmm, veikkaan et joillakin (erityisesti itsevarmoilla ja suosituilla) naisilla on tarve testata, kuinka tosissaan mies on. Et jos mies oikeesti haluu naisen, hän ei luovuta liian helpolla.

Mut en kyl syytä ketään miestä siitä, jos ensimmäisen ei:n jälkeen tulee tarve sanoa "son moro". En mä kyllä itekään jaksais jäädä miehenä leikkimään romantiikan puhelinmyyjää ja testaamaan, monennenko kieltävän vastauksen jälkeen irtoaa. Ja tää miesten testaaminen taitaa kuitenkin loppupeleissä päteä vain murto-osaan naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan