En ymmärrä tuota ettei intiimialueita saisi pestä saippualla. Yhdynnän jälkeen haju on mahdoton ellei käytä saippuaa
Kommentit (43)
Kyllä minä pesen saippualla eihän se haju muuten lähde.
Ei tarvi saippuaa. Pesuvoide tai perusvoide riittää. Jos itse pesisin jollain saippualla, olisi värkki varmaan vereslihalla.
Sperma järkyttää emättimen ph- ja bakteeritasapainoa, mistä haju voi aiheutua.
Niin, taudit nyt yleensä haisee. Toivottavasti se mies ei oo joku ulkkari. Siellä afrikassa niillä on tauteja joille ei edes vielä ole nimiä euroopassa. Mieti sitä seuraavan kerran kun raotat saksejasi.
Pyyhkäisen aktin jälkeen lakanaan tai peittoon. Yleensä tapanani on suorittaa kasin setti, joten kyllä sitä mälliä leviää muutenkin ympäri ämpäri.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi saippuaa. Pesuvoide tai perusvoide riittää. Jos itse pesisin jollain saippualla, olisi värkki varmaan vereslihalla.
Höpö höpö. Taidat olla neitsyt vai onko saippuassasi jotain kiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, taudit nyt yleensä haisee. Toivottavasti se mies ei oo joku ulkkari. Siellä afrikassa niillä on tauteja joille ei edes vielä ole nimiä euroopassa. Mieti sitä seuraavan kerran kun raotat saksejasi.
😆
Vierailija kirjoitti:
Normaali suomalainen terve pariskunta ollaan. Itse käytän pillereitä joten ei ole tarvetta ehkäistä kondomilla. -ap
Kuka käyttää enää jotain saippuaa? Kuulostaa ihan 60-luvulta. Pesunestettä käytän, intiimialueille tarkoitettua, jossa matala PH. En nyt tod. mitään saippuaa!
Väittääkö nää muijat, että sperma haisee jollekin?
Kyllä se haju kuule on mahdoton ihan minkä tahansa jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää enää jotain saippuaa? Kuulostaa ihan 60-luvulta. Pesunestettä käytän, intiimialueille tarkoitettua, jossa matala PH. En nyt tod. mitään saippuaa!
Markkinointi on nämäkään tehonnut sinuun hyvin.
Ilmainen vinkki: sissijuustot kannattaa pestä pois ennen naimista
Ihan huijausta että muka ei kannata pestä alapäätä saippualla. Kyllä voi, muuten haisee ja epähygieenistä. Alapää on muutenkin yksi helpoiten haisevimmista paikoista kehossa, joten todellakin se kuuluu pestä, mitä järkeä on pestä muu keho mutta se kaikista tärkein jättää pesemättä? Jos se nyt hirveän kuiva on niin sitten voi vähän vähemmän jynssätä, kuiva ei toki muutenkaan yleensä haise. Rasvaa voi laittaa jos on kuiva. Terve alapää ei mene saippuasta pilalle.
Jos ukko haisee, labraan tai lääkäri? Tulehdus? Käyttäkää kondomia. Intiimipesuun ulkopuolelta on ph pesuaineita. Ei limakalvoille! Vesi.